יום ראשון, 29.09.2024 שעה 02:46

דשון באטלר מרוצה: שיחקנו כדורסל מהנה

שביעות רצון בהפועל ירושלים אחרי ה-89:103 על באמברג הגרמנית ובקבוצה מקווים לסיים את שלב הבתים במקום ה-1. קטש החמיא לבר טימור: "עלה כמו גבר"

|
דשון באטלר ויוגב אוחיון חוגגים (אורן בן חקון)
דשון באטלר ויוגב אוחיון חוגגים (אורן בן חקון)

הפועל ירושלים הבטיחה לעצמה אמש (רביעי) את יתרון הביתיות בשלב שמינית הגמר בליגת האלופות של פיב"א, לאחר שהביסה 89:103 את באמברג הגרמנית ובמועדון ממשיכים לקוות לסיים את שלב הבתים בפסגה. האדומים יוכלו לעשות זאת במידה וישיגו את הניצחון במחזור הסיום מול דז'ון הצרפתית ובו בזמן לקוות א.א.ק אתונה המוליכה תמעד

6,900 אוהדים באדום ראו תצוגת תכלית של קבוצתם ושל הכוכב הירושלמי בעל תעודת תושב ארעי טרייה, אמארה סטודמאייר שקלע 19 נקודות ושוב הוכיח כמה הוא הכרחי לירושלים גם בזירה המקומית. עם קבלת ההודעה משר הפנים, אריה דרעי על הענקת התעודה לסנטר, האופטימיות במועדון באשר לקבלת האזרחות של סטודמאייר גברה כשבירושלים מאמינים כפי שהאמינו לאורך כל הדרך כי הכוכב ישותף במשחקי הגביע כישראלי כחוק.

במועדון החמיאו לשחקנים על עבודה קבוצתית טובה, בעיקר לאור העובדה שההופעה הגיעה אחרי ההפסד בליגה לעירוני נהריה בתחילת השבוע, "היה משחק טוב של כולם, הם נתנו הכל על המגרש", אמרו בירושלים והוסיפו גם לא מעט טענות על השיפוט שלטענתם לא היה הוגן והביא לכדי חזרה מסוימת של הגרמנים למשחק. "השופטים הרגו אותנו. נכון זה חלק מהעניין אבל היו החלטות מאוד שנויות במחלוקת". את הכעס על צוות השופטים במשחק ניתן לראות בעיקר ברבע השלישי, אז כמעט בכל שריקה זינקו מהכסאות שלהם אייל חומסקי וגיא הראל שלא נראו כמסכימים, בלשון המעטה, עם החלטות מסוימות של שופטי המשחק.

קטש:יש לנו עוד דרך ארוכה

״עשינו עבודה טובה כקבוצה, הגנתית והתקפית, ובעיקר שיחקנו כדורסל מהנה", סיכם דשון באטלר שזכה ללא מעט מחמאות על תפקודו בעת היעדרו של כריס גו'נסון הפצוע ורשם 15 נקודות, שני ריבאונדים ושני אסיסטים. "אני מכיר את חלק מהשחקנים מהתקופה ששיחקתי בליגה הגרמנית אבל לא הרגשתי שזה משחק ליגה שם. הכי חשוב מבחינתנו היה לנצח את המשחק, נצמדנו לתכנית המשחק שלנו, הגענו מוכנים למרות השינויים שבאמברג ביצעה בעקבות החלפת המאמן".

בר טימור, דשון באטלר ואמארה סטודמאייר חוגגים (אורן בן חקון)בר טימור, דשון באטלר ואמארה סטודמאייר חוגגים (אורן בן חקון)

לאורך רוב המשחק דחף הקהל הירושלמי להכנסתו של יקיר הקהל, בר טימור שנשאר לחמם את הספסל בעת שתמיר בלאט (17 נקודות, 4 ריבאונדים ושמונה אסיסטים), זכה לקרדיט על הפרקט עם משחק טוב מבחינתו, אבל בדקות האחרונות של הרבע השלישי, התרומם טימור ממקומו ושאגת שמחה נשמעה בארנה. בירושלים ידעו להעריך את היכולת של הגארד שהוסיף 6 נקודות (שתי שלשות) ב-8 הדקות בהן שותף, כשגם במסיבת העיתונאים שלאחר המשחק ציין קטש כי הוא מרוצה מאוד מההופעה של טימור, "הוא עלה כמו גבר עם אנרגיה בלי להתבאס ואהבתי את זה מאוד".

לאחר שהשלימה את ניצחונה החמישי ברציפות בזירה האירופית, במוצאי שבת יארחו בבירה את מכבי אשדוד במסגרת המחזור ה-17 בליגת ווינר סל כשגם אז לא יעמוד לרשותם, גו'נסון אבל בתקווה לשוב ולנצח בליגה רגע לפני המחזור הסופי אותו תעביר בצרפת.

אסור לפספס
נגןגם הרגע הזה הגיע, יש לקוקורייה כפיל
גם הרגע הזה הגיע, לקוקורייה יש כפיל
נגןמישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
מישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
נגןהחיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
החיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
נגןלאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
לאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
/* LAST / NEXT ROUNDs */