יום ראשון, 13.04.2025 שעה 03:02
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת ווינר סל 24-25
441839-213324הפועל ת"א
431852-210524הפועל ירושלים
421875-205523מכבי ת"א
362011-207024עירוני רמת גן
361820-187123הפועל חולון
362037-200423בני הרצליה
351939-196724עירוני נס ציונה
342045-201124הפועל ב"ש/דימונה
331888-188023גלבוע/גליל
321878-176824הפועל גליל עליון
322109-195724עירוני קריית אתא
311919-186923הפועל עפולה
312057-187824אליצור נתניה
262182-188323הפועל חיפה

מכבי ת"א לאוהדיה: האם צריך לפרוש מהליגה?

פרסום ראשון: הצהובים התחילו לערוך סקר טלפוני ושואלים האם החוקים שקיימים פוגעים במועדון והאם ייקנו מנוי במצב בו מכבי תפרוש מהליגה המקומית

|
שחקני מכבי ת
שחקני מכבי ת"א (איציק בלניצקי)

האם מכבי תל אביב מתכוונת לפרוש מליגת ווינר סל? ל-ONE נודע לראשונה כי המועדון עורך סקר טלפוני מול האוהדים ושואל אותם אם ימשיכו לקנות מנויים במצב בו ליגת ווינר סל לא תיכלל בעסקה.

עוד נשאלו האוהדים האם החוקים שקיימים בארץ פוגעים בקבוצה והאם הפיינל פור שוויוני וצריך להמשיך. ייתכן ובמכבי שוקלים ברצינות לעזוב את הליגה ובודקים היתכנות מעשית בקרב קהל אוהדיהם.

במכבי תל אביב אישרו את הפרטים. “במנהלת צריכים להבין שאנחנו רציניים”, אמר גורם במועדון בשיחה עם ONE.

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
הדרבי אדום: 94:104 להפועל על מכבי ת"א

כזכור, בשנים האחרונות מנהלת הנהלת מכבי תל אביב מאבק מול מנהלת הליגה. בחודש אפריל הודיעה כי תקים שתי קבוצות שונות – אחת לליגה ואחת לאירופה, אך בסופו של דבר לא מימשה את הרעיון.

בתחילת החודש הנוכחי התרחש עימות בין המנהל המקצועי ניקולה וויצ’יץ’ לבין יו”ר המנהלת, שמואל פרנקל. פרנקל אמר כי “ההתנהלות של וויצ’יץ’ היא בושה וחרפה הוא צריך לזכור שמכבי ת”א היא קבוצה ישראלית שמשחקת באירופה ולא קבוצה אירופית שמשחקת בישראל. לא נאה לו שאפילו ישראלי אחד ישחק בליגה בעונה הבאה”. הדברים באו בעקבות מחאה של אוהדי מכבי ת”א נגד פרנקל במשחק מול בודוצ’נוסט.

וויצוויצ'יץ'. מאבק מול המנהלת (איציק בלניצקי)

וויצ’יץ’ הגיב לפרנקל: “זה עצוב שיו”ר הליגה תוקף את המנהל המקצועי של הקבוצה הגדולה בישראל רק בגלל היותו זר. זאת בושה לספורט הישראלי והכדורסל הישראלי צריך להתבייש. אולי אתה צריך להתרכז במה שאתה עושה על הצד הטוב ביותר שזה לעזור לקבוצות אחרות להעביר חוקים שלא קיימים באף ליגה אחרת בעולם. זאת מסיבה אחת בלבד, והיא להחליש את מכבי, ואת זה אתה עושה מעולה”.

לכתבה זו התפרסמו 204 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 204 תגובות ב-145 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
145
Lior24/01/2019 06:46
מועדון שהרס קריירות לשחקנים ישראלים!! הביא אותם רק כדי שלא ישחקו במקומות אחרים ואז זרק אותם!! מועדון שלא מאמין יותר במאמן הישראלי! ללא מנהל קבוצה ישראלי!! וללא שחקנים מובילים ישראלים (אל תגידו זוסמן כי הוא עוד מעט כבר לא שם) מועדון שחושב שהוא מעל החוק! אוסף של מנהלים יהירים שהרסו שנים את הליגה הישראלית ! אז יאללה הביתה!!
השב   •  30
144
אבי23/01/2019 18:19
צריך לעזוב את ליגת הפח אשפה פה ולעבור למפעל אירופאי שהעסקנים הנפלים שיש פה ימשיכו בזבליאדה שיש פה
השב   •  00
143
יניב23/01/2019 18:18
יאללה תפרשו כבר מהליגה , נמאס לשמוע את האיומים האלה , בלי הליגה אתם לא שווים כלום , דוו שמעון הבכיין
השב   •  20
142
מכביסט23/01/2019 17:14
חלאס כבר הורגת אותי הקבוצה הזאת כבר הרבה זמן
השב   •  00
141
שלום23/01/2019 16:49
לא מאיימים על יונה עם יין
השב   •  10
140
מיכאל23/01/2019 16:17
אני לא זוכר ולו פעם אחת שהנהלת מכבי שאלה את אוהדיה משהו ב 50 שנה ששימון יו"ר.זהו חלק מהמכביזם - שההנהלה יודעת טוב מכולם מה טוב. ועד לפני כעשור זה הוכיח עצמו ללא עוררין.
הנושא יפול עוד לפני שיעלה כמו בפעם הקודמת.
השב   •  01
139
אז אתם בוכים? פשע מאורגן23/01/2019 15:52
השב   •  00
138
תירוצים23/01/2019 15:48
אחרי שקנו כל מה שזז, תל אביב מחפשים שוב תירוצים לחוסר ההצלחה שלהם.
מעניין שהנושא צף שוב דווקא אחרי שהפסידו בדרבי, האם תל אביב נפגעת פחות.
מדובר על אוסף עסקנים שניצל את הליגה שנים וכשצריך פתאום להתאמץ עם תוצאות מחפשים תירוצים. אני בטוח שהליגה תסתדר היטב בלעדי מכבי
ו. עדיף לבטל את הפיינל פור, אבל גם אם לא אלו הכללים וכל עוד ידועים מראש לא נפגעת הספורטיביות
השב   •  02
איציק23/01/2019 17:28
יעני מה אתה רוצה לגנוב להם במשחק אחד לאליפות? ח התנהגות פחדנית של המנהלת תעשו סדרות כמו בכול העולם.. הליגה יודעת שאין סיכוי לנצח את מכבי בסדרה
השב   •  20
מוקי24/01/2019 07:56
אז רק שנח לכם?
השב   •  10
137
גורן23/01/2019 15:31
ויציץ הוא שורש כל הרע. ברור שיש להישאר בליגה.
השב   •  01
136
james23/01/2019 15:18
שיטה פיינל פור בושה ! איפה יש באירופא אליפות על משחק אחד !
השב   •  00
135
גל23/01/2019 15:16
יאללה תעזבו. זה יהיה winwin אמיתי, לכדורסל הישראלי, הכדורסלן הישראלי ולמועדון הנושא את שם העיר תל אביב.
השב   •  01
134
ברכה23/01/2019 15:04
הבטחה של כל הקבוצות שמכבי תיקח כל שנה אליפות וגביע. כל קבוצה תתחייב להפסיד מול מכבי בעשרים הפרש.
השב   •  41
גמל ירוק23/01/2019 15:39
השב   •  00
133
אדום ואהד כדורסל23/01/2019 15:00
על מה אתם בוכים בזכות השיטה הזאת יש לכם בכלל תארי יורוליג למה שריאל ואולימפיאקוס וצסקא לא יפרשו חבורת בכיינים עצוב המצב שלכם
השב   •  50
מ.י.ק.י23/01/2019 17:20
נחשבת על ידי היורוליג כאחת הקבוצות החזקות אי פעם, אז 2 תארים היו גם ללא שיטה. למרות שזה טורניר גביע, תמיד היה. היחידה שמתלוננת ובצדק מבחינתה זו צסקא.
השב   •  10
י23/01/2019 18:24
השב   •  10
132
רון23/01/2019 14:58
השב   •  10
131
ירושלמי23/01/2019 14:53
השב   •  10
130
כתום מוזהב23/01/2019 14:48
סעו לחול שחקו שם
השב   •  10
129
יוגב23/01/2019 14:47
אין ספק שהחוקים שיש בליגת הכדורסל והפיינל פור לא טובים אבל הנהלת מכבי מנסה לחפש תירוצים לכישלונות בשנים האחרונות במקום לעשות קודם כל שינוי ניהולי ומקצועי מהשורש כדי להוציא את הקבוצה לדרך חדשה כל ההתעסקות בליגה העלובה הזאת לא נותנת כלום
השב   •  10
128
ציון23/01/2019 14:44
השב   •  22
חן23/01/2019 15:47
מספיק! תן במה לדור צעיר לנהל. כל הזמן רואה כמה נההית דיכאוני.
השב   •  12
127
אחים23/01/2019 14:35
תחזירו את הליגה לישראלים
השב   •  00
126
אבי23/01/2019 14:35
השב   •  10
125
טל23/01/2019 14:32
וכל מילה מיותרת
השב   •  10
124
אלמוני מקריות23/01/2019 14:31
אשפה
השב   •  12
123
נח רז23/01/2019 14:18
השב   •  00
122
זיו23/01/2019 14:18
כבר 10 שנים הם מאיימים שיעזבו . אינשללה יעזבו, נעשה ליגה עם שלושה זרים כולל מתאזרחים ותוך שבע שנים השחקנים הישראלים והקבוצות הישראליות יהיו הכי טובים באירופה
השב   •  11
חזי23/01/2019 19:29
צמצם את ההיצע על שחקנים מוכשרים (זרים בעיקר), וזה יעלה את רמת הישראלים שיהפכו לדיוות מפונקות. הגיון סוציאליסטי הזוי.. מי שרוצה לשחק שיעבוד קשה ולמי שחסר כשרון שיחפש עבודה אחרת חלאס עם הבלבולי מוח.
השב   •  00
121
לירון23/01/2019 14:15
זה סתם דיבורים, מכבי לא תפרוש בחיים מהליגה! אין תרחיש שזה יקרה!
השב   •  10
120
רז23/01/2019 14:12
אדריאטית או VTB
השב   •  00
119
רן23/01/2019 14:04
כשמגיעים למצב שהפסד או ניצחון במהלך הליגה הסדירה הוא לא חשוב ומוזכר במילה וחצי בעיתון ורוב ההתמקדות היא ביורוליג, אין טעם להישאר. לא כלכלית ולא ספורטיבית. הליגה מעניינת בערב הפיינלפור
השב   •  20
118
עידן23/01/2019 14:04
עושים עליכם ספין!! עזבו את זה שאני אוהד הפועל, אני ישראלי ורוצה את מכבי בליגה כי זו ליגה ישראלית ומכבי הקבוצה הגדולה במדינה וצריכה ייצוג שם. אם מכבי הייתה ממשיכה להצליח בליגה וביורוליג כמו לפני 10 שנים הנושא הזה לא היה עולה לדיון.
השב   •  10
117
מכביסט23/01/2019 14:03
יציאה מטומטמת של שמעון
השב   •  02
116
גולני שלי23/01/2019 13:57
בעה גם הכדורגל יעברו לליגה אחרת.אתן לכם את ברכת הדרך פעם נוספת בכייף
השב   •  20
מכביסט23/01/2019 17:31
השב   •  00
לירון23/01/2019 18:23
בינתיין אתם אלו שבדרך לליגה אחרת, ליכה לאומית כמובן. משם הדרך לארצית ומשם לפירוק הקבוצה. הרי גם ככה יש רק קבוצה אחת בתל אביב!
השב   •  00
115
נתן23/01/2019 13:55
אתם כבר לא מה שהייתם פעם והליגה כבר לא מה שהייתה הליגה חזקה וקשה לכם עם זה
השב   •  00
114
טל23/01/2019 13:49
צריך לא לפרוש לקחת אליפויות והפועל ימשיכו להתמרמר בתחתית
השב   •  00
113
מכבי23/01/2019 13:46
על הפנים של אוהדי הגועל הממורמרים
השב   •  00
112
גיל23/01/2019 13:42
השב   •  01
111
רק הפועל23/01/2019 13:39
פשש מעניין עד לפני שבוע פרחתם קצת לא הלך בדרבי זהו נשברים?
מה לעשות שההגמוניה של מכבי הולכת ונעלמת גם באירופה אתה הופכים לכלום ושום דבר..תתחילו להתמודד עם ההווה הלא פשוט שלכם כל דבר רצים לברוח..
"ליגה פח, אולמות של מתנס" די כבר עם הבכיינות שדרסתם בעבר את כל הליגה לא היה בעיה עם זה
השב   •  10
110
אדון אדום23/01/2019 13:37
הקבוצה של המדינה
השב   •  10
109
קלינט איסטווד23/01/2019 13:34
If you want to shoot shoot. Don’t talk.
השב   •  10
108
ג''ו עמאר23/01/2019 13:28
ברגע שתפרשו,ואני מקוה של תתמהמהו בהחלטה,אגיש עתירה לביטול השימוש שלכם בהיכל נוקיה.
מצידי שתלכו לעה, אבל לא ניתן לכם להשתמש בתשתיות שלנו.
תבנו היכל משלכם.
יפה שעה אחת קודם!
קלולולולולולולולו
השב   •  10
חי23/01/2019 13:45
שמתחזה לביתרי.
פתאט
השב   •  20
אוהדת צהובה23/01/2019 13:57
מה זה קשור אליך? אתה אחרון שיביע דעה. תתעניין בקבוצה המהוללת שלך.
השב   •  10
107
mirie23/01/2019 13:27
שוב מנסה משהו חדש רק על מנת להסיר אחריות מעצמו על כשלונו כמנהל מכבי. השחקנים אשמים , הישראלים עצלנים , המאמנים מוחלפים ורק וויציץ נשאר.
השב   •  00
106
ישראל23/01/2019 13:27
י
השב   •  20
105
אדום23/01/2019 13:24
אתם חושבים שאנחנו מטומטמים? או שאנחנו לא זוכרים את האיום שנה שעברה ושהתקפלתם כמו שפנים?
השב   •  10
104
לשמעון לא יהיה23/01/2019 13:13
כסא במגרש באירופה רק בישראל משתחווים לשמעון ומעמידים לו כסא על הפרקט
השב   •  20
103
יניב23/01/2019 13:02
זה לא לרמה של מכבי.הכי טוב לברוח מהליגה הכושלת הזאת ולהתמקד ביורוליג ובמפעלים אחרים.
לפי דעתי זה ירענן את הליגת פח הישראלית וגם יעזור למכבי להתמקצע אך ורק באירופה.
השב   •  10
אוהדת צהובה23/01/2019 13:58
אנחנו איתך
השב   •  00
102
לא23/01/2019 13:01
יש גבול לבכי שלכם. גם בכדורגל לא ירחק היום שיעשו חוקים נגדכם, וכל חוק שבא נגדכם הוא בצדק גמור. יש עוד קבוצות במדינה חוץ ממכבי תל אביב. תקבלו את זה כבר.
השב   •  10
101
אוהד23/01/2019 12:56
אתם מוזמנים לפרוש מהליגה באופן מיידי !מי שבריון פה ,זה אתם עם כל האיומים שלכם,וזה אחרי תוצאות וועדת שרעבי.
השב   •  10
100
מכבי23/01/2019 12:52
תפרשו עלובים
השב   •  10
99
יוסי23/01/2019 12:52
אתם כבר מזמן לא קבוצה ישראלית במקומכם תיכנס קבוצה אחרת מישראל ליורוליג
השב   •  20
98
חסוי23/01/2019 12:50
מבלבל את השכל מכבי יכולים ללכת גם ככה הם לא קיימים ארבע שנים וזו השנה החמישית שהם לא קיימים אז לכו כבר קבוצה אמריקאית ששווה לתח*
השב   •  30
97
אדומה23/01/2019 12:49
שיפרשו מהליגה. גורמים לליגה הישראלית יותר נזק מתועלת
השב   •  30
96
אלי23/01/2019 12:33
הבעיה היחידה בעזיבת הליגה המקומית היא מציאת מסגרת אחרת. אי אפשר להחזיק קבוצה רק ל 30 משחקי יורוליג.
השב   •  00
תומר מכביסט גבעתיים23/01/2019 13:05
ליגת ה VTB
השב   •  10
רמי23/01/2019 16:31
דיברו על זה השנה ולא הסתדר.
השב   •  00
95
שי23/01/2019 12:33
גם ככה כולם אמריקאים שייצגו את אמריקה מאדריאטית.
השב   •  10
94
שמעון23/01/2019 12:32
השב   •  11
מלסה23/01/2019 14:38
ותודה לים מדר
השב   •  00
93
טל23/01/2019 12:32
הליגה תמות ללא מכבי! לא יהיה קהל, לא יהיו מפרסמים, לא יהיו תקציבים.
תפרשו, נראה את רמי כהן החלאה מקיים את הקבוצה שלו בליגה נטולת מכבי
השב   •  31
92
אוהד23/01/2019 12:31
קבוצה שכל כולה "לחם ושעשועים" במובן הבזוי ביותר מאיימת ? מזמן כול יתר הקבוצות היו צריכות לעזוב את הליגה ולמנוע מכם להצטרף לליגה חדשה והוגנת יותר ! אתם מאיימים ? תעשו טובה ותעזבו. במקום בו נמצאת מכבי תל אביב כדורסל אין ספורט, רק מכשיר לבידור המונים לטובת גוזרי סרטים.
השב   •  31
רמי23/01/2019 12:51
ליגה מקצוענית בספורט - זה בידור. ראה את הליגות בארה"ב . כל משחק מהווה אירוע מהנה ומופע בידור להמונים.
ספורט אמיתי הוא חובבני. כאשר זה מקצוע - מה שחשוב לשחקנים ולקבוצות זה עניין הציבור שמביא את ההכנסות ומשם המשכורות לשחקנים.
בידור להמונים זה לא משהו בזוי.
השב   •  00
שייע23/01/2019 13:11
צריך תחרותיות ולמצוא את השיטה הטובה ביותר שגורמת לעיניין ותחרות בליגה, ולכן חוק הרוסי והשיטה של הפלייאוף, אומנם לא כל כך הוגנת כלפי המסיימת ראשונה את הסיבוב השני, אבל היא מייצרת עייניין רב ובידור והמון הכנסות, לכן היא טובה, אבל למכבי לא מתאים, רק ביורוליג זה בסדר.
השב   •  10
91
אדום בדם23/01/2019 12:28
השב   •  21
90
אגב23/01/2019 12:27
השב   •  10
89
יורם23/01/2019 12:26
מכבי מאיימת ומאיימת אבל לא יצא מיזה כלום.
הם הבטיחו 2 קבוצות ולא יצא כלום.
הם מזכירים לי את מי שאומר תחזיקו אותי או שאני אכנס בו.
דיבורים דיבורים ושוב דיבורים מי שמתכוון מבצע ולא מדבר.
את האיום לעזוב את הליגה אני שומע כ20 שנים.
הם ימצאו סיבה לחזור בעצמם הם פשוט מחפשים שילכו לקראתם במשהו.
הליגה לא זקוקה להם הם זקוקים לליגה.
שמעון מזרחי וחבורתו יכולים לעזוב את הליגה ולקבל את ברכתי רק שלצערי זה לא יקרה.
מכבי תמיד פעלה בצורה מכוערת וזה לא ישתנה לעולם(מוני פנאן והפיצה)זו רק דוגמא אחת.
יאללה ביי.
השב   •  20
88
דודו בו23/01/2019 12:25
ניהיתם בדיחה, קבוצה עלובה, אתם מביכים את עצמכם. אתם חיים בסרט של לפני עשור שהיתם קבוצה. תעזבו אותנו לנפשנו ותנו לנו להנות מכדורסל אמיתי עם תחרות, נתגבר על העזיבה, ולא בטוח שירצו להחזיר אותכם. תתרכזו באירופה שם מחזירים אותכם למציאות.
השב   •  10
87
מאיר23/01/2019 12:23
‏הנה .והם מתפארים שהם הפטריוטים של המדינה בשמכבי תל אביב היא מכבי של המדינה וכשלא נוח להם אחרי ההשפלה בדרבי הם עוזבים לאירופה. בושה של קבוצה!!
השב   •  20
אלי23/01/2019 13:00
ועל איזה שפלה מדובר ? לבוא אחרי משחק שיא נגד ברצלונה זה לא פשוט , אז הפסדנו גם לנס ציונה נו ? הקטע פה אחר לגמרי , באיזה מדינה הפיינלפור הוא לא סידרה ? אבל הם מ פ ח ד י ם !
השב   •  00
חזי23/01/2019 13:41
באיזה מדינה התקציב של קבוצה אחת פי עשר מיתר הקבוצות?
השב   •  00
אלי23/01/2019 14:30
אם משחקים ביורוליג צריך תקציב גבוה , וזה כלום לעומת קבוצות אחרות שמשתתפות שם
השב   •  00
רוני23/01/2019 16:09
בליגת היורוליג הפלייאוף כן מתאים לכם כדי לקבוע את האלופה? למה ? מה הבדל ? כי שם אין לכם את התקציב הכי גבוה ובשיטת הסדרות תעופו מול הגדולות בוודאות ?
צבועים
השב   •  00
86
איתן23/01/2019 12:21
צריך לזרוק את מכבי מהר מהליגה
השב   •  00
85
יאיר23/01/2019 12:20
במקום לפרוש מהליגה תקימו 2 קבוצות,קבוצה אחת תשחק רק בליגה והקבוצה השנייה תשחק באירופה.
אה, בעצם כבר היה את האיום הזה שנה שעברה. ח איזה פאתטיים!!
השב   •  01
84
דני23/01/2019 12:19
השב   •  00
83
אדם23/01/2019 12:16
השב   •  00
82
אסף23/01/2019 12:16
אני עושה מנוי למכבי גם אם היא תשחק בליגה הלבנונית
השב   •  21
81
יוסי23/01/2019 12:14
תלכו אתם לא קבוצה של המדינה . פגעתם בנבחרת שימון פגע בכל דבר שלא מכבי מוני פנאן ניהל בנק פרטי מתחת לאף של שימון שידע . תיבת פנדורה אמרנו . שחמון התנהל כמו עסק פרטי והגדיל את אחוזי האנשים שפנו אליו כעורך דין ובעל משרד . בושה ותלכו כמה יותר מהר !
השב   •  00
80
אמיר23/01/2019 12:14
חבל רק שלא עשיתם את זה לפני כמה שנים.
השב   •  10
79
טל23/01/2019 12:09
הטרויקה של דני פדרמן, אבי אבן וניקולה ווייצ''יץ'' בעוד איום מטופש שאין להם ביצים וכוונה לממש, כמו מכבי א'' ומכבי ב''.
יחד איתם ארגוני אוהדים שמוכנים לקבל כל דבר שההנהלה עושה ולא משנה כמה הרסני הוא. הדבר היחיד שמטריד אותם זה מחירי מנויים.
די כבר לבייש אותנו.
השב   •  10
78
יוסי23/01/2019 12:08
הרסתם את המותג!
מקבוצה שהיו לה אוהדים בכל קצוות הארץ ומושא לקנאה והערצה, הפכנו להיות מוקד ללעג ולקלס.
יד אליהו שהיה מבצר וקבוצות סימנו הפסד עוד לפני שנכנסו בשעריו, הפך למשאבת נקודות לכל דיכפין.
והכי גרוע שהרסתם את הצביון הישראלי. אין חשק כבר לפתוח טלוויזיה בחמישי/שישי/שלישי בערב. הקבוצה לא מרגשת ולא נותנת תחושת שייכות. בגלל זה השנה לראשונה מזה עשור בחרתי לא לחדש מנוי. ולא אחדש עד שפדרמו ורקאנטי יימכרו את הקבוצה.
השב   •  00
כפיר23/01/2019 13:21
אני מאוד מחובר לקבוצה הזאת, קבוצה לוחמת ומצויינת, לא טוב לך? תעבור לאהוד את הגועל ירושלים בליגת המתנסים
השב   •  00
מכבי23/01/2019 13:35
ככה יש עוד מנוי לאוהד מכבי
השב   •  00
77
יועץ23/01/2019 12:08
שישחקו במי יותר גזען ורמאי. הטורניר ייערך בחניון אוסישקין המרווח,בשיטת פיינל פור
השב   •  10
76
שייע23/01/2019 12:06
לכולם אותם חוקים, ודווקא לקבוצה עם התקציב הגבוה ביותר, עם הנוער על הנייר ״המשובח״ ביותר, כזאת שיכולה לשים יד על כל ישראלי בכיר שתרצה, דווקא לה זה לא מתאים, אתם נגד הספורט הישראלי, אולי באמת כדי שגם לא תהיו חלק ממנו, שיהיה בהצלחה. וים מדר עולה .
השב   •  00
מ.י.ק.י23/01/2019 13:34
בגלל שאתם קבוצה עם מטרת השרדות בליגה ואין אירופה, אז למה שחוקיים הזויים שיש רק פה יזיזזו לכם?
השב   •  00
שייע23/01/2019 15:32
להביא 5 זרים שיהיו על הפארקט שלרוב יותר טובים מהישראלים בשוק, וגם יותר זולים, אבל לא בוחרים בדרך הקלה, בוחרים בדרך הנכונה, גידול שחקני בית, והעדפת השחקן הישראלי על פני זר, זה הסיבה שעומדת בפני החוקים האלה ולא משהו אחר, לא מכבי ולא נעליים, רק לכם זה מפריע כי אתם לא מצליחים עם הישראלים בתקופה האחרונה לכן כל הבלאגן, אבל קבוצה כמונו כן מצליחה, מעניין למה.
השב   •  00
מ.י.ק.י23/01/2019 17:24
הדרך הנכונה? לאן החוק הרוסי הביא את הנבחרת? לפניו הנבחרת שלנו היתה חזקה הרבה יותר.
השב   •  00
75
גבי23/01/2019 12:04
השב   •  00
74
אדום23/01/2019 12:03
אחרי זה אתם מתפלאים ששרים לכם שאתם נאצים תראו אתכם תעופו לרוסיה אתם לא יהודים
השב   •  11
זבע24/01/2019 07:25
השב   •  00
73
תותוש פו23/01/2019 12:03
כאל מפגרים.
השב   •  10
72
קיקו23/01/2019 12:00
תפסיקו לאיים שימו את המפתחות ותפרשו
הרי כדורסל ישראלי לא אכפת לכם אז לכו לרעות בשדות זרים עם כל קהל הרולקסים והצלחות
ונגיד ברוך שפטרנו
השב   •  00
71
גלעד23/01/2019 11:57
תפרשו שחצנים מגעילים
השב   •  00
70
שוקי23/01/2019 11:57
לדעתי האישית אין קיום לליגת העל בלי מכבי בעיקר מסיבה כלכלית. שנתיים בחוץ יבהירו לשני הצדדים את הסיפור הזה.
השב   •  10
69
הנמר23/01/2019 11:55
ח מאיים "תחזיקו אותי" כמו ערס בשכונה ,ח לך וקח איתך את מכבי ניו יורק ,לגיון זרים ,שוויציץ יסדר לך לשחק בקרואטיה
השב   •  00
68
קבוצה מושחתת23/01/2019 11:53
השב   •  00
67
ארנה מן23/01/2019 11:53
הסקר פה, הם גם מושפעי מכבי וכאלה. מענין- התקציב שם פי 20 משאר הליגה (רק פי 3 מאיתנו), וכל הגמרים מעל 50 שנה נערכו שם, עם ביתיות ושיפוט ומה לא, אבל בתקופות גרועות בוכים קילומטרים. קחו טישו ותתגברו. בהצלחה לפנתינייקוס בחמישי
השב   •  10
רן23/01/2019 13:54
גם הקבוצה שלך באותה הדיעה לגבי פיינלפור. לא יכול להיות שמשקיעים מיליונים ובמשחק אחד מכריעים עונה.
השב   •  00
סבוניס23/01/2019 15:17
אבל היורוליג אתה פתאום מעדיף פיינל פור כי רק ככה תוכל לנצח את ריאל צסקא ופנר
השב   •  01
יעקב23/01/2019 18:35
השב   •  00
66
הבורר23/01/2019 11:52
היא הקבוצה שהצילה את הכדורסל הישראלי. במקום להודות לה כולם מנסים להפיל אותה. ככה זה שמקנאים במה שאין לך.
השב   •  20
65
סמי23/01/2019 11:52
אני ממש לא אוהד מכבי.אבל השיטה פה היא פשוט אבסרודית ולא ספורטיבית.שנה שלמה אתה נלחם בשביל מה?! בשביל שתגיע למשחק אחד ובו תפסיד את האליפות לא הוגן ולא ספורטיבי!
השב   •  20
שייע23/01/2019 12:55
למה ריאל מדריד וצסקא לא פורשות? למה מכבי אל פורשת? כי שם זה בסדר?, די לצביעות זה שטויות מה שאתה אומר, השיטה מעולה כי מעלה את העיינין בכדורסל גם ביורוליג וגם בליגה הישראלית, ואם למכבי זה לא מתאים אז איך שייע אומר, וולקאם.
השב   •  00
סמי23/01/2019 13:33
אף אחד לא אמר שהשיטה ביורוליג טובה.גם שם בדיוק אותו הסיפור וגם שם זה לא הוגן.
השב   •  00
רן23/01/2019 13:51
מה קשור היורוליג? מישהו אמר ששם זה בסדר? עד לפני שנתיים היורוליג היה במתכונת של גביע . לא הגיוני שעל שנה שלמה אתה מתמודד במשחק אחד. מה ההבדל מהגביע?
השב   •  00
64
אלעד23/01/2019 11:50
השב   •  00
63
רק מכבי23/01/2019 11:50
השב   •  00
62
ליאור23/01/2019 11:50
בתור אוהד של קבוצה יריבה, אני מקווה מאוד שיעזבו כבר את הליגה, ויניחו לכולנו להנות מכדורסל ישראלי. לצערי הנהלת הצהובים הבזויה ממשיכה להעלות ספינים שאין לה כל כוונה לממש, בדומה לכל ההמצאות שלהם בשנים האחרונות.
בקיצור, שרק ימשיכו ככה, לפנק, לפנק, לפנק.!
השב   •  00
61
חלום שלנו23/01/2019 11:47
השב   •  00
60
חיים23/01/2019 11:46
למעשה כבר יותר מ 10 שנים שנחקקו חוקים ותקנות להחליש את מכבי. החוק הידוע ביותר הוא שהשחק על האליפות הוא משחק אחד כמו גביע. ולא הטוב מ 5 כי אי אפשר לנצח את מכבי ב 5 משחקים. היכן נשמע דבר כזה שמסיימים ליגה במשחק אליפות אחד כמו גביע ?
השב   •  00
חסוי23/01/2019 12:48
במפעל האירופי שאתם משחקים בו
השב   •  02
59
מיקו23/01/2019 11:42
כל פעם אתם מאיימים ולא עושים כלום.
הגיע הזמן שתהיו רציניים, ופעם אחת תפרשו. נראה אתכם.
השב   •  00
58
יוסי23/01/2019 11:41
אז למה רק מכבי מתלוננת?
השב   •  10
57
דן קידר23/01/2019 11:40
השב   •  00
56
מכביסט23/01/2019 11:38
הליגה הזו עושה הכל כדי שמכבי לא תהיה בה ומצרה את ידיה של הקבוצה בכל דרך שהיא ולכן עליה לעזוב. הבעיה היחידה שאני רואה היא מה יהיה התחליף כי צריך עוד מסגרת. אנחנו רחוקים גיאוגרפית ממרבית המדינות והשתתפות בליגה אזורית נוספת כמו vtb משמעה טיסות נוספות ולו"ז קשוח. צריך לחשוב על זה לעומק
השב   •  10
55
מוקי23/01/2019 11:38
השב   •  00
54
אלון כהן23/01/2019 11:37
השב   •  10
53
אריה הגדול23/01/2019 11:35
של הפועל ת"א עפה מהליגה הישראלית בכדורסל אין ליגה וגם אם הפועל ת"א לא תהיה בליגה אז הליגה תמשיך להתקיים זה ההבדל בן מכבי ת"א להפועל הבנתה זאת מר אוהד מתוסכל וממורמר
השב   •  10
52
יואב23/01/2019 11:29
אמרו לכולם שכבר השנה יעזבו.
השב   •  10
51
ירוק23/01/2019 11:29
השב   •  10
50
אוקיי23/01/2019 11:29
פעם כזאת-תמיד כזאת. שוחד והזמנות לשופטים, קשרים במשרד הפנים, לא שולחת שחקנים לנבחרת. אף פעם הכדורסל הישראלי לא עניין אותה.התנהלות ביזיון
השב   •  31
49
עומר23/01/2019 11:28
בלי מכבי אין זכויות שידור
השב   •  20
48
יוסי23/01/2019 11:28
למה חצי מדינה לא יכולה לראות אותם ולמה השנאה התהומית אליהם. משחקים אותה יפי נפש והקבוצה של המדינה ובפועל אין לה שום קשר למדינה. גם ככה הם גרמו לכך שאין פה באמת ענף ספורט שנקרא כדורסל, הכול עבודה בעיניים.
השב   •  72
אורן23/01/2019 11:45
אם מכבי שנואים בגלל הקנאה וההצלחות אני יכול לחיות עם זה,אבל אתם שנואים בתור אנשים בתור בני אדם בתור אוהדים בתור מועדון בתור מה שאתם מייצגים.
השב   •  11
אסף23/01/2019 11:50
על הקבוצה והקהל הרקוב שלכם.
זה שמבזה את כבוד המתים, זה ששר שירי שואה.
השב   •  11
אפי שער 1123/01/2019 12:05
עילג גזען ובור
השב   •  11
מכבי23/01/2019 13:33
תנו לראות כדורסל אמיתי
השב   •  00
47
עופר23/01/2019 11:26
במקום למכור את הקבוצה או לצרף משקיע רציני ולנקות את האורוות מכל מיני בעלי תפקידים שהרסו את המועדון, הם מחפשים אשמים בדרכים מבישות כדי להסיט מהם את האש. הגיע הזמן שנפרד מפדרמן ורקאנטי ג׳וניורס והצוות שמקיף אותם. תתחילו להחזיר למכבי את הצביון הישראלי-ווינרי שאפיין אותה במקום להרחיק אותו!
השב   •  52
46
עודד23/01/2019 11:25
השב   •  00
45
אריק23/01/2019 11:24
השב   •  20
44
אלי23/01/2019 11:24
הליגה הישראלית מיותרת מבחינת מכבי ולמעשה הליגות המקומיות מיותרות לכל קבוצות היורוליג.
למעשה אני אומר שהיורוליג חייבת להשוות חוקי היורוליג לחוקי הנ.ב.א (טווח ה3 , 4 רבעים של 12 דק'' , יציאה בעבירה 6 )
לפצל היורוליג לאיזורים (מזרח -מערב) בדיוק כמו נ.ב.א לעשות דראפט וחוקי העברה פנימיים של שחקנים)
וכל הקבוצות עוזבות את הליגות המקומיות .
האם קבוצת נ.ב.א משתתפת בליגה מקומית בארצה? הרי זאת שטות
זה מה שצריך להיות בדיוק.
השב   •  70
מישהו23/01/2019 12:00
ברור שקבוצת נ.ב.א משתתפת בליגה מקומית קבוצה מארצות הברית משתתפת בנ.ב.א שהיא הליגה של ארצות הברית
השב   •  00
צהוב23/01/2019 12:39
השב   •  00
שייע23/01/2019 12:56
שוברת שיאים. אין מספיק מקום פה בתגובה כדי להגיד לך כמה אוויל.
השב   •  00
43
דוד23/01/2019 11:23
קבוצת שכירי החרב כבר לא מה שהיו פעם. נשארתם קבוצה אירופאית שלא מעניינת אף אחד
השב   •  20
42
עמי23/01/2019 11:22
השב   •  50
אסף23/01/2019 11:51
הקבוצה הרוסה אחריי הניצחונות על צסקא וברצלונה.
השב   •  00
41
ישראלי23/01/2019 11:21
מכבי תל אביב זו קבוצה ישראלית, עם זהות ישראלית ומסורת ארוכת שנים, ועל מחלוקת כל כך פעוטה ניקולה רוצה לנתק את הקבוצה מהליגה?!?
גם אם הוא חושב ש"החוק הרוסי פוגע במכבי" זאת לא סיבה לפגוע ככה בקבוצה
השב   •  11
40
יון23/01/2019 11:20
50 שנה לקחתם אליפויות ברצף כמו מאפיונרים. סוף סוף יש תחרותיות בארץ וכל קבוצה יכולה לזכות באליפות. הליגה לא בכיס שלכם יותר ואין למכבי מונופול על הכדורסל הישראלי, הימים האלה חלפו מן העולם. רוצים לפרוש? שלום ולא להתראות.
השב   •  22
רק מכבי23/01/2019 11:57
איך אפשר להגיד שיש תחרותיות כשכבוצה יכולה לנצח את כל המשחקים כל השנה בליגה ולא להיות אלופה בגלל 40 דקות פחות מוצלחות שלהם.
בתחרות המטרה שמי שהכי טוב הוא זה שמנצח.
אני לא חושב שהפועל ירושלים נמצאת במצב שונה גם היא מעל הלידה ויש לה שאיפות להגיע לטופ האירופי והחוקים פה מגבילים גם אותה.
השב   •  10
39
דביר23/01/2019 11:20
אז מה אם השפלנו אתכם 10 הפרש בדרבי! לא צריך בגלל זה לעשות צעד כ"כ דרמטי. זה רק ספורט, לא צריך לבכות!
השב   •  21
שי23/01/2019 12:10
אז מה זה כבר 10?
השב   •  00
ח23/01/2019 12:11
וכמה נתנו לכם בראש בדרבי הקודם. פח אשפה. בלי חסדי אסתרון אתם כלום ושום דבר. שבטעות לא תרדו ליגה.
השב   •  10
38
יואב23/01/2019 11:19
לפני שמכבי יעופו הם יאכלו לכם את השושנה אתם עוד כפר בפאתיי עזה שלא קשורים למדינה פח אדום
השב   •  10
37
פטרוזיליה ג׳וניור23/01/2019 11:18
דואגים לספורטיביות? שיוותרו על השיריון של היורוליג שידחפו לסדרות ביורוליג ולא רק בארץ מכבי מסריחה מצביעות
השב   •  10
36
שאול23/01/2019 11:15
השב   •  10
35
שבו בשקט23/01/2019 11:15
לא יהיה את מי להשפיל בדרבי
השב   •  21
כפיר23/01/2019 13:25
השלושים ושתיים הפרש של הסיבוב הקודם או ה25 של חצי גמר גביע הליגה בשנה שעברה?
השב   •  10
34
מנוי מאד ותיק23/01/2019 11:14
אין שאלה בכלל. נקנה ובשמחה. זה צעד נכון. המנהלת עסוקה באיך לבלום את מכבי במקום באיך להעלות את הרמה בכלל. כל חוק נועד קודם כל לעצור ולהזיק למכבי
נקנה ובשמחה מנויים אם מכבי תפרוש מהליגה.
השב   •  30
33
האדום עולה23/01/2019 11:14
ממש נמאס מכל הספינים התקשורתיים, אם לא מתאים לכם אז שלום ולא להתראות, אם הליגה לא תתקיים בלי מכבי אז עדיף שהיא לא תתקיים, שתי קבוצות , שלושה סגלים, עשר מסגרות , די כבר או איך שנאמר בסרט הכי מפורסם "If you going to shoot, shoot '' don''t talk"
אני חושב שזכותה של כל קבוצה לפעול לפי האנרטסים שלה ושל אוהדיה , ואם מכבי מחליטה לעזוב אז בבקשה לעשות זאת, אם זה בגלל הפינל פור אז שמישהו יעדכן אותם שגם היורוליג יש פיינל פור (אבל שם זה עובד לטובתם בגלל זה הם לא בוכים).
לדעתי בהתחלה יהיה קצת מוזר ואפילו קצת ירידה אבל לאורך זמן הליגה תמשיך להתקיים ואפילו תהיה מעניינת אפילו עוד יותר , בליגה שלנו יש 363 משחקים (לפני הפלייאוף) בלי מכבי ועדיין אוהדים וקהל באים לראות אותם , אז בסדר נאבד את 33 המשחקים של מכבי אבל מי שאוהב כדורסל ימשיך לצפות ומי שלא גם ככה לא מעניין אותו הענף, אז בבקשה המפתחות בפנים.
השב   •  00
32
ארז23/01/2019 11:13
השב   •  10
31
שאול23/01/2019 11:13
השב   •  10
30
אבא של שחקן כדורסל23/01/2019 11:12
לדעתי כול אוהדי הכדורסל הישראלי מחוייבים לפעול יחד ולהחרים את כול הקבוצות ולא לצפות במשחקים השחקנים הזרים חיסלו את העתיד של ילדינו להיתקדם ולשחק בבוגרים
השב   •  02
29
שייע פיגנבוים23/01/2019 11:12
מי שלא רוצה להיות פה WELCOME מאיימים, תלכו, נמאסתם כבר בכיינים
השב   •  00
28
רוני23/01/2019 11:10
המאפיה שלכם הרסה את הכדורסל פה. אוהדי הפועל ת"א צודקים, שמעון מזרחי - עוף מפה !
השב   •  12
27
אחד שמבין23/01/2019 11:09
בטח שלא צריך להמשיך בליגה שכל החוקים שלה נגד קבוצה אחת, בואו נראה איזה ליגה תהיה למנהלת בלי מכבי.
השב   •  30
חסוי23/01/2019 12:47
ובלי קבוצה אמריקאית
השב   •  01
26
מעריץ של ספאחיה23/01/2019 11:08
שלום ולא להתראות גרמנים!
השב   •  01
25
קטורובירץ23/01/2019 11:05
נניח שיפרשו. האוהדים חיים על הדרבי עם הפועל. כמה משחקים כבר ישחקו ביורוליג ובאדריאטית? מי ישלם את כמות הטיסות המטורפת שתידרש? מי יהיה ספונסר בלי ליגה מקומית? ולקינוח, מי בכלל ירצה לראות משחקים של הליגה האדריאטית?
השב   •  21
24
אביב23/01/2019 11:04
אני תומך בעזיבת הליגה, אבל חלאס כבר עם האיומים, ההצהרות ועכשיו הסקרים. רוצים לעזוב תעזבו, לא רוצים לפחות אל תאיימו בעזיבה, זה כבר נהיה פתאטי.
השב   •  30
23
מתא23/01/2019 11:02
השב   •  20
22
יהושוע23/01/2019 11:02
רק שביורוליג הם אלה עם התקציב הנמוך שמנסים לגנוב אליפות אז זה סבבה להם
השב   •  01
21
שייע23/01/2019 11:02
יאאלה לכו, מי צריך אותכם בכלל, ברור שזה לא יקרה כי הקהל שלכם יא יתן, אבל הלוואי, שלא נשמע אותכם בוכים כל הזמן על חוקים ושופטים ואוהדים וכל דבר אפשרי, רק תלכו. פחדנים
השב   •  00
20
ביתרי23/01/2019 11:02
תהיה ליגה טובה ומעניינת יותר בלעדיכם.
השב   •  01
19
האדום23/01/2019 10:57
שיעופו לאלף עזאזאל
השב   •  34
דוד23/01/2019 11:11
השב   •  20
יוני23/01/2019 11:14
השב   •  31
יואב23/01/2019 11:14
לפני שיעופו מכבי יאכלו לך את השושנה אתם לא רלוונטים שכונה בפאתיי עזה
השב   •  31
מקורב23/01/2019 11:15
יחד איתנו יעופו גם כל הסכמי החסות שהקבוצות האחרות נהנות מהם ובתקווה שגם הפועל ירושלים תצטרף אלינו
השב   •  30
ציצו23/01/2019 11:18
לפני שנעוף נרסק אתכם לגורמים נכתוש אתכם כמו שכותשים פולי קפה. נרמוס אתכם עד דק.
השב   •  20
המכביזם לא ימות23/01/2019 11:32
ככה לא יהיה לכם למי לשיר שירי שואה. תחנקו עם החרא שלכם
השב   •  40
שייע23/01/2019 13:13
אז גם לא יהיה למי לאחל שואה, ואז גם זה יעלם וגם מכבי, אחד פלוס אחד אני בעד.
השב   •  00
18
אוהד מכבי מנוי23/01/2019 10:55
תשאלו שאלה נוספת:
"האם תחדש את המנוי באם ההנהלה הנוכחית תישאר"
השב   •  01
17
אדום23/01/2019 10:54
ח
השב   •  02
16
יעקב23/01/2019 10:54
זה יעשה טוב לליגה ולנבחרת , שחקנים ישראלים יתקדמו ! בכיינים זרים !מכבי לא מעניינת את הקהל הישראלי
השב   •  02
15
אבי23/01/2019 10:53
אתם מעליבים את הקהל זואת היתנהגות של מורמים מהעם והספרט היתנהגות בושה
השב   •  11
14
אסף23/01/2019 10:52
הליגה תסתדר בלעדינו, למכבי יהיה יותר טוב בלי ההתעסקות בחוק הרוסי ההזוי שרק פוגע בנו באירופה.
100% פוקוס ביורוליג.
ולכל המקניטים, אין פה שום איום ושום נעליים, זה נטו בשביל הקבוצה.
השב   •  40
13
רפאל23/01/2019 10:50
במכבי מנסים לשים פוקוס על כל דבר אחר רק לא על הניהול הכושל בשנים האחרונות! כאילו הליגה היא הבעיה. לא , בניהול כזה ועם שחקנים בינוניים שלא היו רואים פרקט בכל קבוצה מכובדת באירופה (קיין, ריי, קלויארו ורול..) הקבוצה תמשיך להיכשל ותנסה להאשים כל סיבה שהיא העיקר לא את עצמם! ההנהלה החלשה באירופה
השב   •  11
12
.23/01/2019 10:50
החוקים קיימים לכל הקבוצות. מכבי לא מיוחדת. אין סיבה להתבכיין.
השב   •  01
11
אוהד כדורסל23/01/2019 10:48
הרבה דמעות של שמחה תגרמו לרוב אוהדי הכדורסל בארץ
השב   •  31
10
אחד העם23/01/2019 10:47
עוד שאלה לסקר.

האם כמות הזרים וה״מתאזרחים״ שאפשר לשתף בליגה הישראלית לא פוגעת בכל קבוצות הליגה מלבד מכבי תל אביב?
השב   •  11
9
jui23/01/2019 10:44
הורסי המועדון הם וויציץ והחבורה סביבוי ויועץ התקשורת משרת האדונים
השב   •  21
8
מכבי ארגון פשע23/01/2019 10:44
מה לגבי העובדה שלא משנה מי אלוף, מכבי היא זאת שתמיד משחקת ביורוליג, מקבלת את הכסף הגדול ומחסלת כל סיכוי לתחרות ספורטיבית?
ואז מגיעה קבוצת אוהדים, מביסה את מכבי בעשירית מהתקציב שלה ומה שיש למכבי לומר זה שהאוהדים של הפועל קיללו אותם, אוי, אוי, אוי, מסכנים.
השב   •  103
MTA23/01/2019 12:08
בפעם האחרונה שזכיתם באליפות סבא שלי חגג בר מצווה.
השב   •  40
יניב23/01/2019 12:31
הבעיה אצלך חבר.
אין כל קשר בין מה שאמרת לליגת הכדורסל וחוקיה בישראל.
היורוליג לא רוצה קבוצות קטנות כמוכם וכדוגמת הפועל ירושלים ועוד.
אתה לא יכול להאשים את מכבי בנושא זה.
השב   •  31
אלי23/01/2019 12:46
אלופה יכולה לשחק במסגרת של האידוד האירופאי. היורוליג זה מסגרת פרטית. כמו כל עסק פרטי היא פועלת לפי מה שיביא למשתתפות בא את מירב ההכנסות. אין קשר למיקום בליגה המקומית. כאשר היורוליג יראה שיש קבוצה אחרת ששיתופה בליגה יעלה את הענין וההכנסות - הקבוצה תוזמן להשתתף.גם בכדורגל הקבוצות הגדולות דנות כבר זמן מה בהקמת מסגרת נפרדת על מנת למקסם את ההכנסות שלהן.
השב   •  30
קפיטליזם זה רע23/01/2019 15:03
אתה טועה ומטעה. וואנס משחקים ביורוליג על תואר אליפות אירופה, אזי שזה לא יכול להיחשב פרטי, וצריך להתקיים על פי שקלול נצחונות ונתונים סטטיסטיים. בדיוק כמו ליגת האלופות (אליפות אירופה למועדונים בכדורגל). הבעיה שהכסף והיצרים העקומים מנצחים את היושר, כמו תמיד כמעט
השב   •  12
7
יבגני23/01/2019 10:42
כבר אמרנו הרבה פעמים מכבי המועדון המגעיל בארץ בושה הסקר הזה
השב   •  21
6
חסוי23/01/2019 10:42
כל הזמן מתבכיינים עכשיו גם פיינל פור לא טוב לא אתם לא מתלוננים על פיינל פור ביורוליג?
השב   •  12
5
צהוב עולה23/01/2019 10:41
השב   •  21
4
עילי די23/01/2019 10:40
מנהלת נגד מכבי וגם יהיה הרבה זמן מנוחה בין משחקים וללא הגבלה של שחקנים זרים מתכון להצלחה מטורפת ביורוליג
השב   •  10
3
יוב23/01/2019 10:38
באמת נורא להיות בליגה שמאפשרת להם הפסד בדרבי
השב   •  23
יוב223/01/2019 11:54
קצת עלה לכם השתן לראש. מועדון שאומר שלא מייצג את המדינה אז שיעוף מהליגה של המדינה יא בהמה דוחה.
השב   •  21
2
סמי בכר23/01/2019 10:38
השב   •  10
1
כפיר23/01/2019 10:38
יהיה מצחיק לראות איך הליגה בארץ קורסת בלי מכבי??
השב   •  30
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */