יום ראשון, 29.09.2024 שעה 01:51

זהבי: מתסכל לשבת בבית, מחכה לחזור לנבחרת

השחקן הישראלי של גוואנגז’ו דיבר על הפציעה שעבר: "היה קשה לצפות מהצד, הרגשתי אבוד". על המדים הלאומיים: "אני תמיד שם עבור ישראל, יש לי אחריות"

|
אתר הספורט ONE
אתר הספורט ONE

השחקן הישראלי של גוואנגז’ו, ערן זהבי, שב לאחרונה מפציעה שהשביתה אותו בתקופה האחרונה, ובמשחק הליגה בו חזר אף כבש בפנדל, אך קבוצתו הפסידה 6:2 לטיינג'ין. במהלך התקופה בה לא שיחק, החמיץ גם את המשחקים של נבחרת ישראל בהם ניצחה במסגרת ליגת האומות, זהבי התייחס לפציעה שעבר: “זה הטריד אותי מאוד, אבל עכשיו זה כבר מאחוריי ואני מרגיש טוב יותר”.

“היה קשה לשבת בבית ולראות את הקבוצה משחקת”, המשיך זהבי. “כשהם סופגים ואני לא יכול להיות על המגרש ולעזור זה מתסכל, כשהם מאבדים כדור אני מרגיש אבוד, כשהקבוצה הפסידה רציתי כל כך להיות שם ולעזור לה ולא יכלתי לעשות זאת”.

צפו בחמשת השערים הכי יפים בליגה האיטלקית

תחילת העונה של קבוצתו: “התחלנו טוב את העונה אך אחר כך הייתה נפילה קטנה, ואז הייתה גם פגרה וזה השפיע לרעה. אני בעצמי לא ב-100 אחוז שלי העונה, אבל אני בטוח שהשערים שלי יבואו ואין לי ספק שנשתפר כולנו ונהיה קבוצה טובה יותר”.

נבחרת ישראל: “אנו מדינה עם תחושה של גאווה וכבוד, יש לי הרבה אחריות כלפי הנבחרת ואני תמיד שם כדי לשחק עבורה, כרגע יש שינוי גדול שם עם צוות חדש ואני מחכה לקחת חלק בזה”.

ערן זהבי באימון הנבחרת (רדאד ג'בארה)ערן זהבי באימון הנבחרת (רדאד ג'בארה)

זהבי הוסיף: “בישראל כולם מכירים אותך, כולם מזהים שחקן כדורגל, כאן בסין כולם אוהבים כדורגל אבל לא הרבה אנשים יזהו אותך ברחוב”. 

אסור לפספס
נגןגם הרגע הזה הגיע, יש לקוקורייה כפיל
גם הרגע הזה הגיע, לקוקורייה יש כפיל
נגןמישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
מישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
נגןהחיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
החיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
נגןלאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
לאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
/* LAST / NEXT ROUNDs */