יום שבת, 21.09.2024 שעה 00:31

"שילדים ישקיעו במקצוע, ספורט בעדיפות שנייה"

פרידמן, שעדיין שוקל למכור את מדליית הזהב בה זכה באתונה 2004, הגיב לביקורת: "כמה ספורטאים בארץ באמת מצליחים אח"כ להישאר בספורט ולהתפרנס מזה?"

|
גל פרידמן (רויטרס)
גל פרידמן (רויטרס)

הגולש המעוטר ביותר במדינה, גל פרידמן, ממשיך לבדוק את הכדאיות של מכירת מדליית הזהב האולימפית היחידה שיש לישראל. היום (שלישי) הוא החל להגיב לכל הפניות שקיבל בחשבון הפייסבוק שלו ונתן רמז עבה לסיבה שבגללה שהוא החליט לשקול את מכירת את המדליה באינטרנט.

פרידמן, שזכה במדליה במשחקי אתונה 2004, זכה לביקורת רחבה מהציבור בעקבות המהלך. רבים מהגולשים קיוו שלא ימכור את המדליה ואחד אחר אף כתב לו: "איזן דוגמה אתה נותן לדור הצעיר שרוצה להתקדם בתחום השייט ובפרט בתחום הגלישה? הם מסתכלים על הפוסט שלך ואומרים לעצמם בשביל מה להשקיע, תראו את גל פרידמן, זכה במדליית הזהב הראשונה במדינת ישראל ובסוף מה הוא עושה איתה? מוכר אותה ב-ebay".

סיים עם שיא מסלול ורץ להציע נישואין

פרידמן ענה לו: "מצד אחד אתה צודק. מבין אותך. מצד שני, אולי עדיף שידעו מראש לאן הם הולכים? כמה ספורטאים במדינה באמת מצליחים אח"כ להישאר בספורט ולהתפרנס מזה? אולי שהילדים יבינו שקודם (כדאי, א.מ) שישקיעו במקצוע והספורט בעדיפות שנייה כי מעשרות אלפי ילדים בענפים השונים יישאר רק אחוז קטן שיצליח להתקיים מזה ואחוז אפסי שממש ירוויח מהספורט האולימפי".

גל פרידמן (רדאד ג'בארה)גל פרידמן (רדאד ג'בארה)

יש לציין, כי בעבר פרידמן עבד כמאמן נבחרת הגלישה של ישראל אך לא המשיך בתחום. בשנה האחרונה הוא פתח וניהל מועדון שייט וגלישה בקיסריה ואף עבד כצלם אירועים. עד כה לא באמת ברורה הסיבה שבגינה פרידמן החליט לבדוק את ערכה של מדליית הזהב האולימפית.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */