יום שישי, 20.09.2024 שעה 14:27

רפאלוב כבש ב-1:2 של אנטוורפן, מרציאנו חזר

הקשר פתח והרשית בניצחון על אופן, השוער שב לסגל היברניאן ולא שותף ב-0:6 על המילטון. 21 דק' לחמד ב-1:1 של ק.פ.ר, הפסד לקליימן וניצחון לגורדנה

|
אתר הספורט ONE
אתר הספורט ONE

# אנטוורפן הבלגית סוף כל סוף חזרה הערב (שבת) למסלול הניצחונות ולקשרה הישראלי ליאור רפאלוב יש חלק חשוב בכך. רפאלוב פתח בהרכב קבוצתו במשחק החוץ מול אופן במסגרת המחזור ה-10 בליגה הבלגית הבכירה והשלים 89 דקות בטרם הוחלף, במהלכן הספיק להבקיע את השער הראשון של קבוצתו בדקה ה-69 בדרך להשגת שלוש הנקודות.

# חלוץ נבחרת ישראל תומר חמד פתח היום (שבת) על ספסל קבוצתו, ק.פ.ר, שאירחה את דרבי קאונטי במשחק שנערך במסגרת המחזור ה-12 בצ’מפיונשיפ האנגלית. הקבוצה של סטיב מקלארן נקלעה לפיגור משער של ג’ק מריוט בדקה ה-24, אבל ג’ף קמרון, בשער בכורה במדים הכחולים-לבנים, איזן בדקה ה-48. בדקה ה-69 נכנס תומר חמד למגרש במקום ג’ורדן קאזינס בניסיון למצוא את הניצחון, אבל הוא לא הצליח לסייע לקבוצתו והמשחק הסתיים בשוויון 1:1, שהוריד את הקבוצה הלונדונית מקום אחד, אל המקום ה-18.

# אופיר מרציאנו, שוערה של היברניאן הסקוטית, חזר היום לראשונה העונה לסגל קבוצתו לאחר שהוא התאושש מפציעה. הישראלי ישב על הספסל וראה את קבוצתו מנצחת 0:6 מדהים את המילטון ומבססת את עצמה במקום השני, אחרי יריבתה העירונית הארטס, ולפני סלטיק וריינג’רס.

# בליגה האוסטרית הבכירה, אוסטריה וינה ללא אלון תורג’מן שלא נכלל בסגל, נכנעה 2:0 לרהיינדורף אלטאך במסגרת המחזור העשירי. הקבוצה של החלוץ הישראלי שבה למסלול ההפסדים בליגה.

# בוריס קליימן וקבוצתו פראלימני המשיכו בהדרדרות ורשמו הפסד רביעי בחמישה משחקים בליגה הקפריסאית הבכירה, כאשר הפעם דוקסה גברה על השוער שפתח בין הקורות והשלים 90 דקות 1:2 במסגרת המחזור החמישי.

# בקרואטיה, הקשר רועי גורדנה פתח בהרכב סלאבן בלופו שגברה 1:3 על איסטרה 1961, במסגרת המחזור ה-10 בליגה הבכירה. הישראלי השלים 66 דקות עד שהוחלף, במצב של 0:2 לקבוצתו. בזכות שלוש הנקודות החשובות, עלתה סלאבן למקום ה-6, עם 12 נקודות במאזנה.

# קשר הפועל תל אביב לשעבר ופנאתינייקוס בהווה, עומרי אלטמן, שוב לא היה בסגל של קבוצתו שסיימה בתיקו 1:1 את משחקה נגד אסטרס טריפוליס במסגרת המחזור השישי של הסופרליג היוונית.

# שוב בליגה הבלגית, עומרי בן הרוש השלים הערב 90 דקות בהפסד קבוצתו, לוקרן, 3:1 לקורטריק במחזור העשירי של הליגה המקומית.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */