יום שישי, 05.07.2024 שעה 20:42

חודידה: אוהדי אום אל פאחם תקפו אותי פיזית

אקס בית"ר ובני סכנין: "אוהדי קבוצתי הכו אותי, החלטתי לעזוב". יו"ר אום אל פאחם: "חודידה ואוזן בורחים מאחריות, זה פשוט להכפיש את הקהל והעיר"

|
אלירן חודידה בתקופתו בנצרת עילית (אחמד מוררה)
אלירן חודידה בתקופתו בנצרת עילית (אחמד מוררה)

אירוע אלים התרחש היום (שישי) לפי טענתו של אלירן חודידה במהלך משחק הצמרת של ליגה א’ צפון, בו התארחה קבוצתו, הפועל אום אל פאחם, אצל מוליכת הטבלה, הפועל בני זלפה. הבלם בן ה-37, בעל עבר בבית”ר ירושלים, בני סכנין, הפועל חיפה, מכבי אחי נצרת, נצרת עילית והפועל חדרה, אמנם לא לקח חלק במשחק עקב כרטיס אדום שספג, אך סיפר בחשבון הפייסבוק כי הותקף על ידי אוהדי קבוצתו לאחר ההתמודדות.

הבלם טוען שלאחר המשחק, אוהדי אום אל פאחם תפסו אותו במגרש החנייה בדרכו אל הרכב, הטיחו בו מבול קללות, האשימו אותו בהפסד הקבוצה ואף חצו קו אדום והכו אותו פיזית, בגב ובצוואר. חודידה סיפר בחשבון הפייסבוק שלו לאחר התקרית: “היום לאחר קרוב ל-20 שנות קריירה כשחקן כדורגל מקצועני ואחרי ששיחקתי בכל קצוות מועדוני הכדורגל, כבר חשבתי שראיתי וחוויתי הכל”.

“היום בהיותי שחקן הפועל אום אל פאחם בהסתיים המשחק מול בני זלפה (למרות שלא לקחתי בו חלק בגלל הרחקה), התרחש אירוע שלא חלמתי שיתרחש במגרשי הכדורגל. בצאתי מהמגרש לכיוון הרכב, תקפו אותי פיזית ומילולית אוהדי קבוצתי והכו אותי בגב ובצוואר תוך שהם מטיחים בי קללות והאשמות על הפסד קבוצתנו”.

“אני בן 37, אב לשתי בנות, בעל לאישה בהריון ומבין כבר בגילי שאין מקצוע בעולם שאתה צריך ללכת לעבודה ולהיתקל באלימות פיזית, גם אם אנחנו שחקני כדורגל. לפיכך, קיבלתי החלטה כי דמנו לא הפקר והודעתי להנהלת הקבוצה כי החלטתי לוותר על החוזה והשכר שלי לשנה הקרובה ולא אגיע יותר לאימונים או משחקים. יש בי מספיק כוח מנטלי וכלכלי לוותר על החוזה שלי על מנת שיבינו כל שותפיי לענף כי אלימות היא קו אדום שלעולם אבל לעולם אסור לחצות אותו”.

יו”ר אום אל פאחם, אחמד אבו אלעם הגיב: “בדקתי את האירוע במצלמות וראיתי 50-60 שוטרים מסביב לקהל, לא ראיתי אף פגיעה, לא בשחקן או במאמן. ראיתם שניים-שלושה בחורים שהתאספו ליד הרכב של חודידה, הוא חלק מהצוות המקצועי, זכותם של האוהדים לשאול על הכישלון המקצועי של קבוצה שמושקעת הכי הרבה, אני לא ראיתי ולא חושב מישהו שפגע בו, איפה המשטרה אם הייתה פגיעה? חודידה ומוריס אוזן בורחים מאחריות. זה להכפיש את הקהל ואת העיר בהודעות כאלה. כולם יודעים שזו שנה אחרונה והקהל זכותו להביע את דעתו, זה קורה בליגת העל ובליגה הלאומית”.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */