יום רביעי, 03.07.2024 שעה 11:30

"הכדורגל לא בשעתו היפה, אין לי מטה קסמים"

שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות החדש התייחס לכניסתו לתפקיד: "כאחד שצמח בכדורגל, זה בוער בי", "קורא לקהל להגיע למשחקי הנבחרת נגד אלבניה וסקוטלנד"

|
שינו זוארץ (שחר גרוס)
שינו זוארץ (שחר גרוס)

עידן זוארץ נפתח. שינו זוארץ, שהתמנה היום (חמישי) רשמית לתפקיד יו”ר ההתאחדות לכדורגל, התייחס לראשונה לתפקיד ולאתגרים העומדים בפניו, לקידום הכדורגל הישראלי והנבחרת הלאומית.

“אני נרגש לעמוד פה כיושב ראש ההתאחדות לכדורגל, אני רוצה להודות לקבוצות שתמכו בי בצורה גורפת ועל האמון שנתנו בי” אמר יו”ר ההתאחדות הטרי בפתח דבריו, “אני רוצה להודות ליו”ר הקודם מר עופר עיני ולחברי ההנהלה הקודמים על העבודה וההשקעה בהתאחדות. וכמובן לעופר בטיפול בזירה הבינלאומית כדי למנוע מהפלסטנים לקדם אפשרות של השעיית ישראל מפיפ”א”.

זוארץ: הכדורגל לא בשעתו היפה

“בחרתי בתפקיד כי אני אוהב את הכדורגל. אמנם צריך להגיד ולהודות שהכדורגל הישראלי לא בשעתו היפה, אבל אני בטוח שעם האנשים הטובים שנבחרו היום ועם בעלי הקבוצות, נביא את הכדורגל למקום שאנחנו רוצים כדורגל ללא גזענות, ללא אלימות, כדורגל עם תרבות אחרת שמחבר בין אנשים, מחבר בין כולם ומביא אותנו למחוזות שאנחנו רוצים להיות בהם”.

“אני מאמין שאם נכין תוכנית ארוכת טווח, ואנחנו עמלים עליה, נכין תוכנית ארוכת טווח לשמונה שנים, שבה אנחנו נפרוט מה אנחנו רוצים לעשות ונמדוד את עצמנו בצורה מנאוד ברורה איך אנחנו רוצים שהכדורגל ייראה. אנחנו נדע להגיע גם לטורנירים חשובים שכולנו רוצים להיות שם. אני רואה אלפי ילדים שרוצים להיות שחקני כדורגל וחולמים ללבוש את החולצה של נבחרת ישראל. בהזדמנות זו אני קורא לכולם להגיע לעודד את נבחרת ישראל במשחקים של מול סקוטלנד ואלבניה בטורניר האומות. אני מאמין שעם העזרה הדחיפה של הקהל אין לי ספק שאנחנו יכולים להשיג תוצאות יפות”.

מטרות ותחילת עבודה: “דבר ראשון שאני הולך לעשות זה להגיע ביום ראשון בבוקר להתאחדות לכדורגל ולהתחיל לעבוד. אנחנו נכנס מסיבת עיתונאים אחרי משחקי הנבחרת, ונעשה מסיבות עיתונאים תכופות, של לפחות אחת לחודש בה נציג מה אנחנו רוצים. הכל יהיה בצורה מסודרת, שקופה ורצינית”. 

רוטנשטיינר, חזן והרצוג באימון (רדאד ג'בארה)רוטנשטיינר, חזן והרצוג באימון (רדאד ג'בארה)

התרגשות ולחץ עם הכניסה לתפקיד: “קודם ההתרגשות לא התפוגגה, הלחץ הולך וגובר כי אני צריך להוכיח את האמון שניתן בי. אותי לימדו שכדורגל משחקים 90 דקות, אז עד שהמשחק לא הסתיים, הוא לא הסתיים”.

מצב הכדורגל הישראלי: “כמו שאמרתי, זו לא שעתו היפה ביותר, יש הרבה מה לעשות, אבל אני לא בא עם מקל קסמים. תהיה פה עבודה קשה של כולם. גם התקשורת תצטרך להתגייס לעניין וגם המדינה. אני מאמין שעם תוכנית ארוכת טווח של אנשי הכדורגל ושל המדינה אנחנו נשיג את המטרות שלנו, כי אין ספק שהמדינה שלנו יודעת לייצר שחקני כדורגל, אנשים טובים ואיכותיים. אין סיבה שבכדורגל אנחנו לא נצליח”.

שחקני נבחרת ישראל באימון (רדאד ג'בארה)שחקני נבחרת ישראל באימון (רדאד ג'בארה)

למה להיכנס לזה: “כאחד שגדל בתוך הכדורגל זה בוער בך העשייה הציבורית לעשות ולשנות ולחשוב שאתה יכול להוביל מהלכים שישנו דברים. לכן זה בוער בי. לא עושים הכל בשביל כסף ובשביל הצלחה. עושים דברים גם בשביל האני מאמין שלך. לעשות למען כולם, למען הכלל, לא רק למען הפרט”.

מצב בנבחרת: “אין לי מקל קסמים, אני מסתכל קדימה ורק לטווח ארוך. אני מאוד מקווה שהקהל שלנו יגיע ויתמוך כי בלעדיו יהיה לנו מאוד קשה. עם סמי עופר מלא וטרנר מלא, אני מאמין שהנבחרת שלנו יכולה להתקדם”.

אסור לפספס
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
נגןתופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
תופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */