יום שישי, 05.07.2024 שעה 18:37
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

ניסנוב: למישהו בהתאחדות יש משהו נגד הפועל

הבעלים תקף על הזימונים לנבחרת: "לדגני ולגוטליב יש מקום", הקפטן: "לא מסתיר את האכזבה". במועדון טוענים: "לא 'חגגנו בתיקו', החזרנו את הכבוד"

|
דור מיכה בין אוראל דגני ואדי גוטליב (חגי מיכאלי)
דור מיכה בין אוראל דגני ואדי גוטליב (חגי מיכאלי)

לאחר הדרבי והרגשות המעורבים שליוו אותו, היום הזה לווה בכעס גדול מצד הפועל תל אביב, שם התפלאו על הזימונים של אנדראס הרצוג ו-וילי רוטנשטיינר לקראת המשחקים מול סקוטלנד ואלבניה, כאשר הלינו על כך שאוראל דגני, הקפטן, לא זומן.

דגני, שהציג יכולת מצוינת מתחילת העונה ונחשב לעוגן של הפועל ת"א, הופתע בשיחות עם אנשי המועדון מכך וציפה לקבל זימון, בייחוד לאור היכולת הגבוהה שהציג אתמול בדרבי. "זאת בושה וחרפה", תקפו במתחם חודורוב. "זאת עוד יותר בושה לאור הזימונים בהגנה, ובכלל. בעונה שעברה עוד היה את התירוץ של הלאומית, בחודש שעבר הוא היה פצוע, אבל בטיימינג הזה זה הזוי שאוראל לא בנבחרת".

בייל מול דגני (עמרי שטיין)בייל מול דגני (עמרי שטיין)

איציק ניסנוב ל-ONE: "אני חושב שלאוראל דגני ולאדי גוטליב יש מקום בנחרת לפני כל הבלמים שזומנו. כנראה שלמישהו בהתאחדות יש משהו נגד הפועל". דגני עצמו כתב בעמוד הפייסבוק שלו: “אני לא יכול וגם לא רוצה להסתיר את האכזבה שלי על כך שלא זומנתי לסגל נבחרת ישראל. אני רוצה לאחל הצלחה לאלה שכן זומנו ומחזיק אצבעות שיביאו כבוד וגאווה לדגל. אמשיך לעשות את מה שאני יודע הכי טוב על הדשא וכולי אמונה ותקווה שאהיה חלק מהנבחרת בפעם הבאה”.

איציק ניסנוב (איציק בלניצקי)איציק ניסנוב (איציק בלניצקי)

"לא 'חגגנו בתיקו', אך החזרנו את הכבוד"

"its always seems impossible until it's done", "האש החמה ביותר – יוצרת את הפלדה החזקה ביותר", "קשה להביס אדם שלא מוותר" – אלו חלק מהמשפטים שנתלו בחדר ההלבשה של הפועל תל אביב לפני הדרבי. הם הודפסו על קולאז'ים של תמונות מהתבוסה הכואבת 4:1 שספגו האדומים לפני כחודש מהצהובים בגביע הטוטו. 

החל מהדקה הראשונה באצטדיון בנתניה, שם שחקניו של קובי רפואה עמדו בכבוד מול סגנית האלופה, ניכר היה כי פעולות המוטיבציה של הפועל תל אביב עשו את העבודה על כר הדשא כשהם הוציאו מעצמם הרבה יותר ממה שסיפקו עד כה העונה ונראו שונה לחלוטין מהדרבי הקודם, בדרך ל-0:0 מול מכבי ת"א, במשחק שלאחריו חלק מהשחקנים ואנשי המועדון אף חזרו הביתה מאוכזבים.

"זה דרבי, זה לא משחק רגיל ולא דומה לאף משחק אחר, צריך לנצח הערב", אמר רפואה לשחקניו לפני העלייה למשחק. במהלכו, הוא נראה היה מתוח מאוד והרבה להעיר לחניכיו, תפס את בראש בהחמצות במחצית הראשונה, כעס מאוד על שחקני ההתקפה שנכנסו לנבדלים מיותרים במחצית השנייה. הניצחון המיוחל אמנם לא הושג, גם על "יציאה לדרך חדשה" מוקדם להכריז, אבל בהפועל ת"א, שרשמה תוצאת תיקו שלישית ברציפות, גאים מאוד ביכולת השחקנים, שהחזירה במעט את הכבוד לאור הדרבי האחרון ובתוצאה, לאור המגמה בין היריבות העירוניות בשנים האחרונות. 

"הבדיחה של 'איך חגגתם בתיקו' לא תקפה עכשיו למרות שזה מתבקש, אנחנו לא חוגגים כי לא ניצחנו, אבל כן יש בנו גאווה על הלחימה וההקרבה", אמרו בהפועל ת"א לאחר הדרבי. "אין אוהד שלא הלך לישון עם גאווה בלב, החזרנו להם קצת את הצבע ללחיים ולעצמנו את הכבוד. עצם העובדה שאנחנו חוזרים מהדרבי הזה עם תחושת החמצה אומרת הכל. היו לנו הזדמנויות טובות להבקיע ולא עשינו את זה, אבל לפני המשחק היינו חותמים על תוצאה כזאת. זה דרבי שהוא פספוס, אבל אנחנו לא מתחזרים".

איביץ: "מאוכזב מאיך שיחקנו"

מי שזכו למחמאות על המשחק הטוב של הפועל היו רובי לבקוביץ', שהציל שער ודאי אחרי הנגיחה של אנריק סבוריט ובכלל רשם הופעה נהדרת ("האינסטינקט שלו הציל את המשחק, אחרי שכולם דיברו על זה שעד עכשיו לא באמת הייתה לו עבודה, אז בדרבי הוא עבד המון והוכיח את עצמו"), אוראל דגני ("בלעדיו זה היה נגמר אחרת לגמרי, מזל שהוא היה כשיר כי בכל מקרה הוא היה עולה לשחק") ושי אליאס.

האחרון, שהדיח מההרכב את רוג'ר המאכזב והוכיח שהצעד היה מתבקש, סחט למעשה את רוב המחמאות אמש. "אין מחיר לתשוקה ולרצון שלו", אמרו עליו במתחם חודורוב. "לא פלא שהוא מתח את השרירים אחרי 70 דקות, הוא רץ המון כל המשחק ופתח את המשחק בטירוף. הוא בעצמו סגר לשחקני מכבי מלא אופציות מסירה ותסכל אותם. הוא אחד השחקנים הכי טובים שיש לנו והגיע הזמן שהוא ישחק ויראה את זה לכולם". לראייה לקרדיט שהוא מקבל מרפואה, באחד האימונים במהלך השבוע שעבר המאמן עצר את אחד התרגולים ואמר לשחקנים: "תסתכלו על שי, אני רוצה שכולכם תשחקו כמו שי אליאס".

שי אליאס נאבק עם איתי שכטר (חגי מיכאלי)שי אליאס נאבק עם איתי שכטר (חגי מיכאלי)

"תקבלו חמישייה, אל תופיעו, תכינו שק של כדורים, הם לא בליגה שלכם - לדרבי חוקים משלו...חבורה של גברים", כתב עוזר המאמן של הפועל ת"א, נמרוד קוסטיקה, בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו שהראה עד כמה הביקורות חלחלו לחדר ההלבשה של האדומים ואף עבדו לטובתם. רפואה אף כינה זאת "עליהום" במסיבת העיתונאים שלאחר המשחק, אותה סיכם מבחינתו כשאמר שהוא "חצי שמח" מהתוצאה. כמו כן, הוא התייחס לעובדה שרוג'ר איבד את מקומו ב-11 לאליאס למרות שהגיע על תקן של שחקן הרכב, וכן להוצאתו המפתיעה של אמיר עגייב מהסגל לקראת המשחק בצעד שהפתיע לא מעט אנשים במועדון ובסביבתו, והעביר מסר, כשאמר: "הולכת להיות פה תחרות על הסגל, גם שחקנים בכירים לא מתלבשים אצלנו".

"מבחינתי זה היה די ברור שירשמו את זה אחרי התוצאות האחרונות שלנו בדרבים (לא יספרו את הפועל ת"א), זה נתן לנו כוחות, אנחנו צריכים להמשיך, להתקדם ולהראות מה אנחנו מסוגלים לעשות והשמיים הם הגבול", אמר דגני. "ראינו שלא סופרים אותנו, אבל זה די הגיוני כי מכבי קבוצה מאוד טובה ומאוד יקרה יחסית אלינו מבחינת תקציבים. יש להם שחקנים מצוינים וטובים ולנו יש צעירים שרוצים להוכיח מה הם שווים. הם הוכיחו את עצמם, ועוד נגיעה וגם היינו מנצחים”.

איתי שכטר ואוראל דגני (איציק בלניצקי)איתי שכטר ואוראל דגני (איציק בלניצקי)

"היו לנו הזדמנויות במחצית הראשונה מאוד טובות לתת את הגול, עידן מצד ימין, עומר והיה עוד. היו לנו שלושה או ארבעה מצבים לכבוש. המחצית הראשונה שלנו הייתה יותר טובה מהמחצית השנייה, אבל שחקנים נכנסים עם כוחות מחודשים בקבוצה השנייה, שחקנים מאוד טובים, ומן הסתם אנחנו יותר מתעייפים. היינו צריך להניע את הכדור יותר, אני חושב שאנחנו צריכים להשתפר בזה", הוסיף.

המשך העונה: "אנחנו באמת אופטימיים שאפשר לעשות עונה טובה. פתחנו את גביע הטוטו בצורה טובה ואז הגיעו שניים-שלושה משחקים שנראינו בהם פחות טוב וקצת נפגע לנו הביטחון, אני מאמין שאחרי המשחק הזה נצא לדרך חדשה. דרבי זה דבר שנותן כוחות לכולם, לקהל, לשחקנים, לכולם. אני בטוח שאם היינו מנצחים זה היה נותן לנו כוחות הרבה יותר חזקים".

עומר דמארי עם הכדור (רדאד ג'בארה)עומר דמארי עם הכדור (רדאד ג'בארה)

היכולת של דמארי: "אני ועומר לא הגענו להפועל באותו מצב, הוא קצת שיחק פחות בקבוצות שלו בחו"ל ובמכבי חיפה הלך לו פחות טוב. דמארי נראה באמת אותו הדבר, הוא רק צריך את הזמן שלו ואני בטוח במאה אחוז שהוא יראה מה הוא שווה". 

בתוך כך, הפועל ת"א תפגוש את מ.ס אשדוד ביום שני הבא באצטדיון המושבה. קאיו אלבס, שלא שותף אמש וייאלץ להמתין לפחות שבוע להופעת הבכורה שלו במועדון, מוערך בוולפסון כמי שמסוגל כעת לשחק כחצי שעה ולא מעבר.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */