יום שני, 01.07.2024 שעה 06:41

הנבחרת המריאה לאלבניה, הרוש: רציתי לשחק

הרצוג ושחקניו טסו לטירנה, שם ישחקו בשישי מול אלבניה בליגת האומות. השוער הפצוע: "מאכזב שאני לא נוסע", גיא חיימוב שיחליפו: "יש סיכוי לעלות"

|
אנדי הרצוג, היום בנתב
אנדי הרצוג, היום בנתב"ג (שחר גרוס)

נבחרת ישראל הגיעה היום (רביעי) לנמל התעופה בן גוריון משם המריאה לבירת אלבניה טירנה. מי שנפצע והוחלף על ידי מחמוד קנדיל הוא שוער הפועל באר שבע, אריאל הרוש: “מאכזב מאוד שאני לא נוסע עם הנבחרת. שני משחקים שמאוד רציתי לשחק, אבל הכל קורה לטובה ונקווה בעזרת השם שבחודש הבא אהיה כשיר ובריא למפגש המשחקים הבא”.

הנבחרת תפתח ביום שישי את דרכה בליגת האומות של אופ”א במשחק חוץ מול אלבניה, אותה פגשה פעמיים במסגרת קמפיין מוקדמות מונדיאל. המשחק באלבניה הסתיים ב-0:3 לישראל, בעוד המשחק באצטדיון סמי עופר נגמר ב-0:3 מוחץ לאלבנים.

וילי רוטנשטיינר (שחר גרוס)וילי רוטנשטיינר (שחר גרוס)

הטיסה נדחתה בשעתיים בשל התרגיל הרוסי שגרם לעיכוב בנחיתת המטוס, אך בניגוד לפעמים קודמות בהן היו מסתובבים ברחבי הדיוטי פרי עד למועד הטיסה, נהנו השחקנים משהייה בטרקלין ׳דן׳ הכולל בתוכו גם כיבוד ושתייה, וזאת כחלק מהרוח החדשה בנבחרת במסגרתה יקבלו שחקניה את התנאים הטובים ביותר בכדי להביא תוצאות על המגרש. 

הנבחרת הגיעה באוטובוס מאורגן, כאשר ראשון להגיע לשדה התעופה היה מחמוד קנדיל, שזומן הבוקר לסגל הסופי. קנדיל קיבל עם הגעתו חולצה ייצוגית כמו שאר השחקנים אליהם הצטרף עם הגעתם לשדה. כמו כן, לאחר הבידוק הרגיל, שוערה של בני סכנין נפגש לראשונה עם המנהל הטכני, ווילי רוטנשטיינר, וסיפר לו כיצד נשלף מאימון הקבוצה ישר אל המטוס. 

מחמוד קנדיל (שחר גרוס)מחמוד קנדיל (שחר גרוס)

אי הוודאות שריחפה סביב הסגל הסופי הביאה לכך שלא הצליחו להדפיס את שמות השחקנים על החולצות ועל כן נחלץ למשימה שוער העבר של ישראל, לירן שטראובר, נציג פומה בישראל, שהוטס ביחד עם הנבחרת כשהוא מצויד במכונה ניידת איתה הוא ידפיס את המספרים והשמות על גבי החולצות לשני המשחקים הקרובים. 

״כיף להיות בנבחרת, אין פה שאלה״, אמר השוער גיא חיימוב שצפוי לקבל את אפודת ההרכב והוסיף: ״אני לא יודע אם לקרוא לזה טלטלה בסגל כי שחקנים סיימו לפני כמה ימים משחק, יש פציעות זה חלק מכדורגל ותמיד יש מי שרוצה להגיע. יש אווירה מאוד טובה גם עם השחקנים, גם עם הצוות נוצרה קליקה מאוד טובה ורואים שיש פה משהו חדש, מאוד יסודי ומאוד רציני. אנחנו מאוד מקווים שזה יבוא לידי ביטוי במגרש״.

גיא חיימוב באימון הנבחרת (רדאד ג'בארה)גיא חיימוב באימון הנבחרת (רדאד ג'בארה)

הסיטואציה שנוצרה בעמדת השוער לאור פציעתו של אריאל הרוש: ״אני לא חושב שזה עניין של טיימינג, זה הקדוש ברוך הוא שמסדר לנו את הכל גם אם לפעמים זה נראה שזה קצת פחות או יותר, אבל הדרך היא תמיד במקום וזה מה שאני מאמין. אני מרגיש טוב, רוצה כל הזמן להשתפר ולהראות שיפור זה מה שמניע אותי״.

בירם כיאל (שחר גרוס)בירם כיאל (שחר גרוס)

חיימוב, התייחס גם לסיכויים בליגת האומות וכמו כן למשחק באלבניה: ״כן חד משמעית, יש פה אפשרות להגיע ליורו 2020 שזה משהו מאוד ייחודי, אנחנו מודעים לזה ונעשה הכל כדי להגיע לשם. גם בנסיעה הקודמת לאלבניה הייתי וזה מקום מיוחד כי יש כל מיני דברים מסביב, אבל עשו את ההכנה הרגילה ואני בטוח שישמרו עלינו בצורה הטובה ביותר. אנחנו רואים ממשחק למשחק ואלבניה זה משחק מאוד קשה, היא קבוצה מצוינת אבל אני בטוח שהצוות ימשיך להכין אותנו בצורה הטובה ביותר לזה״.

ערן זהבי (שחר גרוס)ערן זהבי (שחר גרוס)

בתוך כך, מכירת הכרטיסים למשחקים באוקטובר מול סקוטלנד (11.10) ואלבניה (14.10) תחל היום בשעה 19:00. המחירים נעים בין 45 ש"ח בקטגוריה 3 ועד 150 ש"ח בקטגוריה 1.

מנור סולומון (שחר גרוס)מנור סולומון (שחר גרוס)
תומר חמד (שחר גרוס)תומר חמד (שחר גרוס)
ביברס נאתכו (שחר גרוס)ביברס נאתכו (שחר גרוס)
מונס דאבור (שחר גרוס)מונס דאבור (שחר גרוס)
אסור לפספס
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
נגןחתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
חתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
נגןמולר נשאר מולר: בועט במסך הגבוה באצטדיון
ישלם על זה? מולר הפגיז את המסך החדשני
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */