יום ראשון, 29.09.2024 שעה 01:50

מראדונה משתטה בבלארוס, ג'ורדי זוכר את מכבי

כוכב העבר הארגנטינאי חשף יותר מדי בבלארוס, נמניה מאטיץ' נוקם באוהדי צ'לסי שהקניטו אותו וג'ורדי קרויף נאמן לצהובים גם בסין הרחוקה. רץ ברשת

|
אתר הספורט ONE
אתר הספורט ONE

שובר את השיאים של עצמו

בדיוק כשחשבנו שראינו כבר הכל מדייגו ארמנדו מראדונה אחרי שנגמר המונדיאל, כוכב הראה שוב שהוא לא מחובר בדיוק למה שקורה בסביבה כשהחל להשתטות מול אוהדי דינמו ברסט הבלארוסית, בה הוא מכהן כנשיא, והחליט לחשוף את הפטמות שלו לעיני כל.

ג’ורדי נאמן לצהובים

אז אמנם הוא נמצא רחוק מכאן, אבל גם מסין הרחוקה ג’ורדי קרויף זוכר את מכבי תל אביב בה העביר את שש השנים האחרונות. הספרדי העלה סטורי מהונג קונג עם קרלוס גארסיה בו רשם “גם במקום הכי מרוחק בעולם אתה יכול מוצא את האווירה של מכבי תל אביב”, והוסיף את משפט המחץ אחרי ההדחה מול סארפסבורג: “ניצחון או הפסד, מכבי ת”א תמיד תישאר ראשונה”.

ג'ורדי קרויף וקרלוס גארסיה בסין (אינסטגרם)ג'ורדי קרויף וקרלוס גארסיה בסין (אינסטגרם)

מאטיץ’ נוקם

לא מעט אוהדי צ’לסי כעסו מאוד על המועדון בקיץ שעבר, כשהקבוצה ויתרה על הקשר האחורי הסרבי המצוין נמניה מאטיץ’, ועוד למנצ’סטר יונייטד. כעת, כשהשדים האדומים פתחו רע את העונה בעוד הבלוז מרגישים חזקים יותר, מצאו האוהדים הכחולים סיבה לרדת על מאטיץ’, ובדף אוהדים של המועדון העלו תמונה של הסרבי מחובק עם גביע האליפות של הפרמייר ליג ורשמו “ככה זה כשאתה יודע שזה האחרון שלך”. מאטיץ’ לא נשאר חייב והגיב: “את מי הגרלתם בליגת האלופות?”.

המספרים החדשים בלבן

ניימאר, אדן הזאר, קיליאן אמבפה. הרבה שמות הוזכרו כמועמדים לריאל מדריד, אבל בסופו של דבר מי שהגיע ומי שקיבל את הספרה 7 הוא החלוץ הספרדי-דומיניקני, מריאנו דיאס.

צפו בשעריו של מריאנו, חלוץ ריאל החדש

לא מעט אוהדי ריאל לא אהבו את הבחירה הזו, שכן מדובר במספר מאוד סמלי במועדון והיה שייך לראול האגדי עוד לפני כריסטיאנו רונאלדו, מה שעלול לטענת האוהדים להכביד על כתפיו של החלוץ מהרפובליקה הדומיניקנית. בינתיים, רשימת המספרים המלאה של ריאל מדריד התפרסמה:

אסור לפספס
נגןגם הרגע הזה הגיע, יש לקוקורייה כפיל
גם הרגע הזה הגיע, לקוקורייה יש כפיל
נגןמישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
מישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
נגןהחיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
החיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
נגןלאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
לאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
/* LAST / NEXT ROUNDs */