יום ראשון, 07.07.2024 שעה 01:45
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

שון וייסמן וסלליך ב-11 של מכבי חיפה מול אשדוד

רוטן יעלה את השניים לצד עוואד ורוקאביצה בחלק ההתקפי ב-18:45, מנדז'ק ואזולאי במרכז הקישור. סאן מנחם, מאבוקה, חבשי ודוס סנטוס בהגנה הירוקה

|
שון וייסמן (עמרי שטיין)
שון וייסמן (עמרי שטיין)

יושב ראש מכבי פתח תקווה, אבי לוזון, הודיע לנשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, כי משפחתו של מנור סולומון, המועדון והשחקן עצמו קיבלו החלטה משותפת שהשחקן לא יימכר בארץ לאף קבוצה וכי המטרה היא להעביר את הקשר הצעיר רק לקבוצה בחו"ל.

במכבי חיפה מודעים לצורך הגדול בניצחון הערב ב-18:45 (שבת) מול מ.ס אשדוד על מנת להוריד את הלחץ לאחר ההפסד מול מכבי תל אביב במחזור הראשון. על הנייר, המאמן פרד רוטן לא יכול היה לקבל יריבה נוחה יותר מאשדוד, שלמרות ניצחונה מול בני יהודה, מסומנת כאחת הקבוצות החלשות העונה. בחיפה לא לוקחים סיכונים מיוחדים ומבינים שיצטרכו לבוא מוכנים כדי שלא להיות מופתעים, רגע לפני שהקבוצה תצא לפגרת הנבחרות. שלומי אזולאי היה מעורב לפני האימון בתאונת דרכים, הרכב נפגע בצורה קשה בזמן שאזולאי יצא בשלום והגיע לאימון.

רוטן יצטרך להסתדר ללא החלוץ ההולנדי מיכיל קראמר המורחק וללא רמי גרשון הפצוע. המאמן יבצע מספר שינויים בהרכב כאשר שון וייסמן יפתח במקומו של ההולנדי המורחק. בחיפה מקוווים שארנסט מבוקה, שהיה אחראי לספיגת שני שערים בשני המשחקים האחרונים של הקבוצה לא יחזור על אותן טעויות. שלומי אזולאי ימשיך בהרכב ויהיה הברומטר של הקבוצה בקישור. רועי קהת, שהחסיר את משחקי גביע הטוטו ואת המשחק הראשון בליגה, יחזור לסגל הקבוצה, אבל לא יפתח ב-11.

רוטן: חשוב לנו להיראות טוב ולנצח בבית

בשבוע הבא ינסו במועדון הירוק להתקדם במספר נושאים. כפי שפורסם כאן השבוע, קאיו הברזילאי הורד להתאמן במחלקת הנוער ויצטרך למצוא לעצמו קבוצה. במקביל, יש ניסיון לצרף זר אחר במקומו של הברזילאי, שאם לא יסדיר את ענייניו מול המועדון יוקפא ויעלה ליציע.

הרכב מכבי חיפה: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס, עאיד חבשי, סאן מנחם, ג'ורג' מנדז'ק, שלומי אזולאי, מוחמד עוואד, סינטיהו סלליך, שון וייסמן וניקיטה רוקאביצה. 

מילבסקי לא יערוך שינויים ב-11: “כל משחק חשוב, נבוא מרוכזים”

לאחר ה-0:1 על בני יהודה במחזור הראשון, מ.ס אשדוד יצאה לחיפה שם תשהה הקבוצה במלון לקראת המשחק מול מכבי חיפה. חניכיו של בלגויה מילבסקי ינסו להשיג ניצחון שני ברציפות בליגה, כשהמילה “המשכיות” הייתה הבולטת ביותר בחדר ההלבשה האשדודי במהלך השבוע. 

“בשבילנו כל משחק הוא חשוב, אבל המשחק אחריו הוא משחק עוד יותר חשוב וכך גם אנחנו נתנהל לאורך כל הליגה”, אמר מילבסקי לקראת המפגש מול הירוקים והוסיף: “מכבי חיפה זאת קבוצה קשה, נעשה את המיטב שלנו ונבוא מרוכזים ומוכנים כדי לעשות תוצאה טובה שם. יוסיפ איבנצ’יץ’ יהיה בסגל, הוא עדיין לא מוכן כדי לשחק משחק שלם אבל הוא עובד קשה באימונים אז אני מאמין שהוא ישתלב טוב במהלך המשחק. אין ספק שהמטרה שלנו היא גם להחזיר את הקהל שלנו חזרה למגרשים וגם אמרתי את זה עם ההגעה שלי לישראל”.

בלגויה מילבסקי ויובל יעקובוביץ' במסיבת העיתונאים (מערכת ONE)בלגויה מילבסקי ויובל יעקובוביץ' במסיבת העיתונאים (מערכת ONE)

גם הקשר יובל יעקובוביץ’ התייחס למשחק החוץ בסמי עופר: “אנחנו מכבדים את מכבי חיפה, זה מועדון גדול. נבוא עם מוטיבציית שיא. משחק בסמי עופר נותן דחיפה, כל שחקן מחכה למשחק כזה. מכבי חיפה הוא מועדון לחוץ זה ידוע, לא חושב שהפסד כזה או אחר ישנה משהו כי יש שם לחץ תמיד. אם הם לא ישחקו טוב בהתחלה זה יכול לעבוד לטובתנו”.

בהיבט המקצועי, מילבסקי לא מתכנן שינויים ב-11 שפתחו במשחק הקודם מול בני יהודה, כשדן ביטון יוצב בחוד וכמו כן, מערך שלושת הבלמים צפוי להישמר עם קרלו ברוסיץ’, עמית ביטון וניר ברדע שיאיישו את מרכז ההגנה. אירוע ביזארי התרחש במהלך תרגול כדור קרן כשביטון הבלם נעקץ על ידי דבורה ולאחר שקיבל טיפול רפואי קצר, חזר להתאמן. 

מי שייעדר מהסגל של מילבסקי הוא חן עזריאל שסובל ממתיחה בשריר האחורי. תום מונד שחוזר לאחר פציעה ממושכת, מתאמן עם הקבוצה באופן סדיר ואף שותף במשחקון שנערך באימון אך עדיין לא כשיר מספיק כדי להיכלל בסגל למשחק. 

הרכב אשדוד: יואב ג’ראפי, טום בן זקן, קרלו ברוסיץ’, ניר ברדע, עמית ביטון, אביב סולומון, יובל יעקובוביץ’, לאונרד אווסו, פיליפ קנזביץ’, רומן אבראן ודן ביטון.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */