יום ראשון, 07.07.2024 שעה 01:38
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

מנור סולומון יישאר בפ"ת, מו"מ לקראת ינואר

הקשר והמועדון דחו אופציות ואם לא יקרה שינוי דרמטי סולומון יישאר במלאבס. אלישע לוי במסע"ת לקראת בית"ר: "מקווה שמנור יישאר איתנו עד סוף השנה"

|
מנור סולומון מול התקפת בית
מנור סולומון מול התקפת בית"ר (רדאד ג'בארה)

מכבי פתח תקווה תשמור אצלה את הכישרון הגדול שלה לפחות עד חודש ינואר. לפי שעה, כאשר חלון ההעברות ברוב הליגות הבכירות באירופה ייסגר מחר (שבת), מנור סולומון לא קיבל הצעה שמספקת אותו ואת המלאבסים ולכן אמור להישאר בקבוצתו.

עם זאת, גורמים בסביבת המו”מ של סולומון עם הקבוצות האירופיות בו טוענים כי ייתכן כי עסקת העברה/השאלה עשויה להיחתם בקרוב, אולי אפילו בשבוע הבא, אך לקראת חלונות ההעברות הבאים, כאשר ינואר על הפרק בראש ובראשונה כמובן.

לוזון: אין הוקוס פוקוס בכדורגל

למעשה, סולומון ופ”ת דחו מספר אופציות למעבר של הכוכב הצעיר בן ה-19 ובעוד המועדון ממלאבס מסוגל להשאיר את הקשר מבחינה תקציבית, כעת כל הצדדים מעוניינים שהוא ימשיך בפ”ת בתקווה שימשיך גם להציג את יכולתו הנהדרת מתחילת העונה.

בתוך, במועדון עדיין עוסקים בסוגיית החלוץ הזר, כפי שנחשף ב-ONE נשלח מכתב רשמי לצרפתי ז'אן כריסטוף באהייבק במטרה לפתוח עמו במו”מ רשמי לקראת הצטרפות אפשרית. אתמול, דווח ב-RMC הצרפתי כי בין הצדדים קיימים פערים כספיים וכי הקבוצה הישראלית רואה בדרישותיו הכספיות כ”מוגזמות”.

מנגד, העיתונאי הצרפתי, לואיק טאנזי, כתב בחשבון הטוויטר שלו כי המו”מ בין הצדדים יצא לדרך אתמול. בדיווח אחר צוין כי לבאהייבק נותרה עונה אחת בחוזהו בפאריס סן ז’רמן ומחפש יעד חדש בקריירה בחוזה ארוך טווח.

לוי: סולומון? נראה מה יתפתח בחלון הבא

בצל סאגת המעבר של מנור סולומון,  במכבי פתח תקווה מתכוננים לבני יהודה ביום ראשון (19:00) ולקראת המשחק, אלישע לוי ולידור כהן דיברו הבוקר (שישי) במסיבת עיתונאים.

"אף פעם אין בטוח בכדורגל, אבל אני מצטט את אבי לוזון שאמר 'עד חלון ההעברות הוא לא יעבור לאף קבוצה בארץ', זאת אומרת רק חו"ל ונשאר פחות מיום", אמר לוי בפתיחת דבריו. "אם הצעה כזאת לא תהיה אני מקווה גם שהוא יישאר איתנו עד סוף השנה. מנור הוא שחקן מאוד מוכשר ואחד שיודע לעשות הכל. הוא כמובן נעזר בחברים שלו והוא צריך שקט. נראה מה יתפתח עד החלון הבא. כל שבוע הרעשים מתגברים גם בגלל היכולת וגם כי חלון ההעברות אוטוטו נגמר, אז בוודאי שיש ספקולציות אחרות. אנחנו מנסים לעזור לו להתמודד, זה לא קל, אבל הוא עשה את זה לפני בית''ר ירושלים ויעשה את זה גם עכשיו".

אלישע לוי ולידור כהן במסיבת העיתונאים (מערכת ONE)אלישע לוי ולידור כהן במסיבת העיתונאים (מערכת ONE)

לקראת בני יהודה: "אין סיבה שתהיה ירידת מתח. גם אנחנו לא ציפינו לתוצאה, אבל אמרתי בכמה הזדמנויות שאנחנו סומכים על ההכנה שעשינו, על הסגל שנבנה פה ואנחנו דרוכים ומוכנים לעשות הכל כדי לנצח. התוצאות הן בונוס בשבילנו. הדבר הכי חשוב היה לקחת נקודות, מול בית''ר קיבלנו בסך הכל שלוש נקודות, אבל קיבלנו ביטחון על הדרך שלנו במאבק הזה. זה מה שאני מנסה להסביר לשחקנים, כמו שלפני אנחנו לא נלחצנו גם עכשיו אין לנו מה להשתגע. עברנו רק משחק אחד. אם לא נבוא מוכנים מול בני יהודה יקרה לנו מה שקרה מול הפועל רעננה. בני יהודה קבוצה קשה, היא עושה בעיות לכל הקבוצות שהיא משחקת מולן. היא יודעת להתגונן כמו שצריך, לצאת למתפרצות כמו שצריך, היא עשתה עונה מצוינת בעונה שעברה ואנחנו נערכים למשחק קשה".

לידור כהן במסיבת העיתונאים (מערכת ONE)לידור כהן במסיבת העיתונאים (מערכת ONE)

האפשרות לוותר על חיזוק להתקפה בשל היכולת המרשימה, בייחוד של שחקני הבית: "אנחנו בכל מקרה מתבססים על הסגל הזה, אבל לא זונחים את הרעיון לחזק את הקבוצה נקודתית. אנחנו צריכים שחקן או שניים כי הליגה ארוכה ואני מקווה שכולם יהיו בריאים. צריך יותר עומק. יש לנו חלק התקפי טוב ואני שמח על כך כי ברגע שיש פה שחקנים כמו לידור, מנור, יוסי בניון וגם גידי קאניוק אז יש לנו גיוון, שחקני הכרעה. כשהם נכנסים לתבנית הקבוצתית, הקבוצה נבנית. בהתחלה אמרו איך נכבוש שערים. הגנה לא עושים רק החוליה האחורית והתקפה לא עושה רק ההתקפה. ברגע שאנחנו קבוצה ויודעים לעזור אחד לשני, אני לא ארצה לשאול למה אנחנו סופגים הרבה. צריך לשמור על האיזון".

אלישע לוי במסיבת העיתונאים (מערכת ONE)אלישע לוי במסיבת העיתונאים (מערכת ONE)

לידור כהן הוסיף: "לא שיחקנו כדורגל שוטף מול בית״ר, אבל אחוזי ניצול המצבים שלנו היו טובים. אנחנו יותר רוצים לשלוט בכדור במשחק הבא. יותר הסתגרנו ויצאנו למתפרצות מול בית"ר. בית"ר זה משחק עם קהל גדול ואמוציות, אבל גם במשחק מול בני יהודה צריך לבוא ולדעת לקחת את שלוש הנקודות כי זה לא משנה אם זו בית"ר או קבוצה אחרת. אנחנו נבוא מוכנים וערוכים".

על סולומון: "קשה לראות איך מה שקרה משפיע, אבל מנור מספיק חכם ואינטיליגנט ויש לו משפחה שתומכת בו והם יודעים לנטרל את הרעש מסביבו. אני מאמין שכל המערכת יודעת מה טוב לו והוא מספיק בוגר לשים הכל בצד".

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */