יום רביעי, 03.07.2024 שעה 10:44
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

סבע: עכשיו כשערן הלך אני צריך להיות בפרונט

קפטן נתניה מודע לאחריות במסע"ת לקראת סכנין: "נשארתי בשביל זה", הנבחרת: "יש תחרות גדולה". דראפיץ': "טעיתי מול הפועל חיפה, הייתה שאננות"

|
דיא סבע (אחמד מוררה)
דיא סבע (אחמד מוררה)

אחרי התבוסה הקשה 5:0 להפועל חיפה במחזור הפתיחה של ליגת העל, מכבי נתניה תנסה להתאושש בשבת (20:00) במשחקה הביתי הראשון שלה, בו תפגוש את בני סכנין, שמצדה סיימה את משחקה הראשון ב-0:0 ביתי מול הפועל רעננה.

היום (חמישי) ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק, בה דיברו דיא סבא והמאמן סלובודן דראפיץ’ על פתיחת העונה הרעה, הדרכים לצאת ממנה וגם על הנבחרת. מסיבת העיתונאים הועברה בשידור ישיר בערוץ ONE, ערוץ 50 באיכות HD למנויי HOT ,yes וסלקום tv, וכמו כן, כאן באתר.

דראפיץ': יש לנו חומר גלם טוב

דיא סבע דיבר על הציפיות הגדולות ממנו והאחריות שהוא לוקח: “נשארתי פה בשביל זה, בשנים שעברו ערן היה פה והוא היה אחד הטובים בארץ בזה, לקח הכל על עצמו. עכשיו הוא הלך ואני צריך להיות בפרונט ואין לי בעיה עם זה. אם לא הייתי רוצה לא  הייתי נשאר, יודע שמסוגל לעשות את זה ומקווה שתראו את זה כבר בשבת”.

הציפיות בננבחרת: “כשיש ציפיות זה סימן טוב, סימן שאתה מצליח והעבודה הקשה שעשית מביאה תוצאות, יש תחרות גדולה בנבחרת, אגיע כמו שאני מגיע בנתניה, להתאמן לעבוד קשה, אתן את המקסימום”.

סלובודאן דראפיץ' ודיא סבע (נעם מורנו)סלובודאן דראפיץ' ודיא סבע (נעם מורנו)

ההחלטה להישאר: “זה לא סוד שהיו לו הצעות, תמיד אמרתי שההצעות היו בשיתוף פעולה עם נתניה והיו טובות לשני הצדדים, הגעתי למצב שהחלטתי שפה הכי טוב לי אחרי שהתייעצתי עם המשפחה עם סלובו עם שי, עם כל העולם... הרגשתי שזה נכון וזו ההחלטה שלי”.

גם סלובודאן דראפיץ’ התייחס להחלטתו של סבע להישאר: “לפעמים כשלוקחים החלטות אף אחד לא יכול להבין, אני שמח שזו ההחלטה שהוא לקח, יש לו עוד מה ללמוד, אמרתי לו כדוגמה על אדן הזאר בצ’לסי שגם לו היו כל מיני החלטות הקיץ והתחיל את העונה הכי טוב שיש. הוא צריך להסתגכל על עצמו, לתת עונה טובה עוד יותר מעונה שעברה, מה שצריך להגיע יגיע. מקווה שינהיג את הנבחרת ואת נתניה ובשנה הבאה יהיו הצעות הרבה יותר טובות” ואז הוסיף בחיוך כשהוא פונה לחלוץ: “אה לא בשנה הבאה, אתה רוצה לצאת כבר בינואר, לא?”.

דיא סבע חוגג (אחמד מוררה)דיא סבע חוגג (אחמד מוררה)

הזימונים לנבחרת: “לקחו אותם בגלל השנה שעברה, זה גאווה גדולה, יודע שיש המשכיות ב”ה דיא ישחק. דיא הוא אקס פקטור של קבוצות ויכול גם בנבחרת, יש לו את היכולות ויש לו גם היום את העבודה להנהיג את נתניה, לא משנה מה אומרים עליו, הוא מנהיג שקט, לא מדבר הרבה אבל כשמדבר יודע מה להגיד. יש ציפיות ויש משהו אחר אצלו השנה כשצריך לקחת את עצמו מעבר לשחקן, להנהיג את החבר’ה רואים את השינוי אני מאוד שמח על ההתנהגות ושינוי שלו, אחרי סכנין אתן לו חופש איזה שבוע להנהיג את הנבחרת.

עוד קודם, התייחס המאמן לשבוע שעברה הקבוצה אחרי ההפסד הכואב: “דיברנו הרבה על כל מה שעבר עלינו, התחלנו ללכת קצת אחורה לראות איפה טעינו, מה עשינו לא בסדר, גם במחנה אימונים. הרבה שיחות והרבה עידוד, אתה רואה משחקנים שהם מאוד רציניים, מאוד רוצים את טובת הקבוצה והחברים, לראות איפה היו בעיות במשחק. הייתה קומדיה של טעויות בגולים שקיבלנו, הביטחון קצת ירד ובמחצית השנייה קיבלנו כמה גולים ולא הצלחנו לחזור. עשינו גם הרבה עבודה במגרש, דברים טקטיים מה צריך לשפר. כן, זה קרה, אי אפשר ללכת אחורה ולהגיד לא קרה שום דבר, ובוא נראה שמחר יהיה יותר טוב. גם אתמול היו לנו שני אימונים, היו דברים טובים, ממשיכים לעבוד ומחכים לניצחון ראשון, להיכנס לליגה כמו שצריך”.

סלובודאן דראפיץ' ודיא סבע (נעם מורנו)סלובודאן דראפיץ' ודיא סבע (נעם מורנו)

מה קרה במשחק: “אי אפשר לדעת מה קרה, בכל הגולים היינו ביתרון מספרי על הקבוצה, לא הגענו להרבה מצבים, יכולים להאשים את ההגנה אבל יכולים גם להסתכל על החלק ההתקפי, לא לחצנו טוב, לא היינו אגרסביים, השחקנים היו קצת שאננים, שנתיים שרואים רק דברים טובים, רק פרגונים חשבנו שאנחנו Untouchable (שאי אפשר לגעת בנו) ושהכל בסדר. השארנו את השחקנים שרצינו בקיץ והצלחנו להתחזק במקומות מסוימים, זו אותה קבוצה, כל השחקנים, אם הייתי צריך לבחור הייתי בוחר אותו דבר, ככה שיש פה חומר טוב, גם אנושי גם מקצועי, צריך רק לראות איפה אנחנו טעינו. אני לוקח אחריות, בכמה מהלכים טקטיים שיניתי ולא הייתי צריך לשנות, מאמין שאם אני אשתפר גם הקבוצה תשתפר”.

הצד המנטאלי והקהל: “הכל יכול להיות. אתה יכול להגיד שזה מנטאלי, אבל אמרתי לשחקנים שאני לא רוצה שכשבאים למשחק לחשוב על ניצחון, אלא על משחק טוב. הקהל שלנו מעודד גם כשהפסדנו 4:1 לבית”ר ו-3:0 למכבי ת”א, כי הוא רוצה לראות קבוצה שמחה ורצה, לא משנה אם מנצחת או מפסידה. כלומר אין לחץ של ניצחן או הפסד. אני רוצה שיחשבו על המשחק הבא נגד סכנין, שיתנו הכל, ילחצו, יפלו על הכדורים, להיות חכמים כשהכדור אצלנו ברגל, לצאת מהר למתפרצות ולשחק כמו שנתניה יודעת לשחק, גם אם אתה מפסיד אז אוהדים יודעים שיש פה קבוצה טובה. כמו שנראינו נגד הפועל חיפה, כן, קיבלנו בוז, האוהדים לא מרוצים וזה בגלל יכולת לא טובה, מה שביקשתי זה לחזור לדברים הקטנים, להיות ראשונים לכדור, אגרסיביים, מהירים, מרוכזים, וזה מה שצריכים לעשות, תוצאות יגיעו, השבוע, שבוע הבא, צריכים לחזור לבסיס למה שהיה אופייני למכבי נתניה בשנתיים אחרונות”.

אוהדי מכבי נתניה. רוצים כדורגל טוב (עמית מצפה)אוהדי מכבי נתניה. רוצים כדורגל טוב (עמית מצפה)

“זה רק משחק אחד, ליברפול הפסידו לסיטי 5:0 בשנה שעברה ואחרי זה היו בגמר צ’מפיונס ועשו עונה פנטסטית. הכל תלוי בנו, השחקנים האלה הוכיחו שהם יודעים לשחק כדורגל יותר טוב. לפעמים הסאגה של איפה שחקנים יהיו: ניקו, עלי, דיא, לא תרמה, לא נשקר לעצמנו. בגביע הטוטו היו משחקים טובים, שיחקנו טוב וכמעט עלינו. קיבלנו סטירה ולפעמים היא טובה, נדע עוד כמה שבועות אם אכן הייתה טובה. יש פה חומר טוב, שחקנים רעבים שרוצים להצליח, נראה לאן זה יתפתח”.

המשחק מול סכנין: “יש כמה קבוצות: מכבי פ”ת, סכנין, הפועל ת”א, רעננה, הרבה קבוצות טובות השנה שהתחזקו ורוצות פלייאוף עליון. סכנין התחזקה בצורה בלתי רגילה בקיץ, השאירה כמעט את כל הסגל והתחזקו בכמה שחקנים טובים, ראיתי אותם מול רעננה, מאוד אהבתי את מה שראיתי, במחצית השנייה הם היו מאוד מסוכנים. לא הצלחנו לנצח אותם בטוטו, שנה שעברה היו לנו בעיות איתם, ככה שצריך להיות משחק טוב, פתוח, התקפי וזה מה שאני רוצה, לא מעניין מה התוצאה, התוצאות יגיעו”.

אסור לפספס
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
נגןתופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
תופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */