יום ראשון, 29.09.2024 שעה 02:03

שפל חדש: כ-13% הגיעו לאסיפה בהתאחדות

עוד שיא שלילי נשבר כאשר רק כ-20 איש הגיעו לאסיפה הכללית אשר בה אושר הדו"ח הכספי לשנת 2017. החברים ממשיכים שלא לספור את מוסד ההתאחדות לכדורגל

|
תמיר גילת (נעם מורנו)
תמיר גילת (נעם מורנו)

ההתאחדות לכדורגל שברה היום (שני) שיא שלילי וירדה לשפל המדרגה כאשר לאסיפה הכללית שקיימה, ובה אישרו את הדו”ח הכספי לשנת 2017 ואת הדו”ח המילולי, הגיעו סך הכל כ-20 איש שמהווים 189 קולות בלבד מתוך 1,264 קולות. משמע, כ-13 אחוז בלבד מבעלי הזכות הגיעו לכבד ולקחת חלק באסיפה הכללית.

בשעה המיועדת לפגישה לא היה פורום מספק, ולכן חיכו כחצי שעה כדי לקיים את הפורום. אין ספק שזהו אחד השיאים השליליים של ההתאחדות בשנים האחרונות, ומה שמראה על כך שהחברים לא סופרים את ההתאחדות, מה שמעורר תחושות של ביזוי ומעיד על מצב קשה מאוד. 

גם אם בסופו של דבר לא נבחר באסיפה יו”ר חדש בשל הדחייה של 60 יום, אין זה מסביר את הנוכחות הדלה. הנציג הבכיר בישיבה היה של מכבי חיפה, וכן אריאל שיימן שקבוצתו כבר ירדה לליגה השלישית, אך הוא נחשב עוד כנציג בכיר שכן מכבי הרצליה עשויה להישאר בליגה הלאומית. להבדיל, באסיפה שלא מן המניין בה שונה התקנון ובו סעיף הזיקה, הגיעו 84 נציגים של הקבוצות ונרשמו 1,039 קולות. 

אסור לפספס
נגןגם הרגע הזה הגיע, יש לקוקורייה כפיל
גם הרגע הזה הגיע, לקוקורייה יש כפיל
נגןמישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
מישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
נגןהחיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
החיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
נגןלאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
לאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
/* LAST / NEXT ROUNDs */