יום שבת, 29.06.2024 שעה 09:58
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

בכר: חיימוב? יש שלושה שוערים מצוינים בסגל

מאמן הפועל באר שבע טען במסע"ת לפני זאגרב ב-20:00: "תמיד יש סיכוי, טרנר כבר ראה משחקים גדולים". מליקסון בטוח: "ההבדל הוא הרבה פחות מ-5:0"

|
מאור מליקסון וברק בכר (איציק קדוש)
מאור מליקסון וברק בכר (איציק קדוש)

עם סיכוי קלוש לעבור לשלב הבא במוקדמות ליגת האלופות, הפועל באר שבע תעלה הערב (שלישי) ב-20:00 למשחק מול דינמו זאגרב באצטדיון טוטו טרנר ותנסה לחולל מהפך שעוד ידברו עליו שנים.

כזכור, הסיכויים של האלופה לעבור שלב הם קלושים עד בלתי אפשריים. הקבוצה של בכר בכר תגיע למשחק אחרי שספגה 5:0 משפיל במשחק הראשון בקרואטיה, עם לא מעט טעויות של שוער הרכש יאניס אנסטיס. למרות זאת האלופה תנסה לסיים את הקמפיין עם טעם טוב ולהחזיר מעט מהכבוד האבוד.

“יש הרבה עבודה. עשינו שני משחקים לא טובים, בטח מבחינת התוצאה וגם מבחינת היכולת”, אמר המאמן ברק בכר בפתח דבריו במסיבת העיתונאים, “אנחנו מודעים לזה, עובדים הרבה מסביב לשעון כדי להיראות טוב מקצועית. יש הרבה דברים שצריך לטפל. יודעים מה הבעיות ומטפלים בזה”.

ברק בכר: בטוח שנצא מכאן מחוזקים

הסגל הקיים: “כשהקבוצה נראית לא טוב אז מסיקים מסקנות, בטח אני כמאמן. חושבים מה עשינו לא טוב מתחילת העונה ועד עכשיו. מאמין שנראה הרבה שינויים ובטח שיפור מבחינת היכולת”.

האם זו התקופה הקשה ביותר שלו כמאמן ב”ש: “ממש לא. מרגיש מצוין במועדון, שנה שעברה עברנו שנה עם המון משברים ואתגרים וידענו להתגבר עליהם. אנחנו רק בתחילת השנה, והפסדנו רק משחק וחצי, לא תקופה קשה, אלא מאתגרת. יש פה צוות מצוין ושקנים שאנחנו סומכים עליהם אחד אחד. אני בטוח שנצא מזה מחוזקים”.

סיכויים לחזור מ-5:0: “סיכוי יש תמיד. אי אפשר להגיד שאין סיכוי. המטרה כמובן לחזור להיות קבוצה טובה עם אנרגיות ויכולות. משהו שהרגלנו את כולם. זאת המטרה כרגע מעבר ללחשוב על סיכוי או תוצאה. תמיד יש סיכוי. אין סיבה לא להאמין. טרנר ראה משחקים מאוד גדולים. מקווה שהקהל יבוא כי אנחנו צריכים אותו, יש לנו קשר מיוחד עם הקהל. אני רוצה להגיד תודה לקהל שבא לאלוף האלופים למרות התבוסה בזאגרב”.

ברק בכר (מרטין גוטדאמק)ברק בכר (מרטין גוטדאמק)

האתגר הגדול לצאת מהתקופה הקשה: “תמיד העונה הבאה או התקופה הקרובה יותר קשה, לא ציפינו שיהיה יותר קל אחרי שלוש שנים כאלה. אמרתי שאני מאמין בכל המערכת ובשחקנים. אנחנו נצא מזה, שלא יהיה לכם ספק”.

מצב הרוח במועדון והיחסים בהנהלה: “תמיד מדברים, גם בתקופות יותר טובות וגם בפחות טובות. גם בתקופות הטובות יש מה לשפר, בטח עכשיו כשפחות הולך. אנחנו יושבים ומנתחים כדי שהדברים ישתפרו. יש תמיכה גדולה מאוד מאלונה ואסי וכל המערכת. אנחנו נצא מזה בקרוב”.

היכולת הלא טובה: “זה נותן יותר דרייב, אני עובד יותר קשה כי יש יותר בעיות. הכל מאוד מאתגר ואני בטוח שנראה קבוצה יותר טובה”.

הסאגה מול חיימוב: “יש לנו שלושה שוערים מצוינים ואנחנו מאמינים בשלושתם. יש לנו משחק ואתם מתעסקים בדברים שלא צריך להתעסק. לא יעזור אם תשאלו את השאלות 40 פעם”.

גיא חיימוב (איציק בלניצקי)גיא חיימוב (איציק בלניצקי)

הרכש בקיץ: “אתם מנסים לסכם מוקדם מידי. אנחנו בסך הכל בתחילת העונה. הפסדנו משחק מאוד כואב ואת אלוף האלופים בפנדלים, אנחנו בהתחלה, אבל בואו לא נתחיל עם הסיכומים”.

מה אם היו מנצחים באלוף האלופים: “ברור שכשאתה מפסיד אז כמובן שהתקשורת מחובתה לעשות הרבה רעש וזה בסדר, אבל גם אם היינו מנצחים לא היינו מתעלמים מהבעיות שיש. יודעים טוב מאוד שאנחנו צריכים להשתפר”.

מליקסון: “ההבדל הוא פחות מ-5:0”

קפטן הפועל באר שבע, מאור מליקסון, התייחס גם הוא להתמודדות וליכולת: “אנחנו לא משחקים מספיק טוב. מתאמנים יותר קשה, מאמינים בעצמנו, יודעים שזה ישתנה. אני זוכר בעונת האליפות הראשונה קיבלנו בראש בגביע לפני, עפנו מאירופה, התחלנו לא טוב וזכינו באליפות היסטורית. מה שהיה בזאגרב לא נעים, שמים הכל מאחורה”.

מליקסון מאוכזב (רדאד ג'בארה)מליקסון מאוכזב (רדאד ג'בארה)

הסבר על מה שקרה בזאגרב: “אני לא כל כך מנתח את מה שקרה שם. מה שהיה היה, לא שיחקנו מספיק טוב, אבל ברק יודע את העבודה, לא צריך להוכיח את עצמו לאף אחד. אנחנו עובדים ואני בטוח שאתם תראו קבוצה שונה”.

מסר לאוהדים: “אני שיחקתי פה לפני 10 שנים, היינו בליגה השנייה. זו תקופה מדהימה להיות אוהד הפועול באר שבע. אפשר ללכת עם ראש מורם. מקווה שנעלה להם את הביטחון בנו עוד קצת. הם לא איבדו בנו תקווה כי העונה רק התחילה והם יראו עוד רגעים יפים השנה”.

ההבדלים מול זאגרב: “הם הרבה פחות מ-5:0. דברים כאלה קורים בכדורגל. נעשה הכל שדברים כאלה לא יקרו עוד פעם, ואם יקרו אז לצד שלנו”.

אסור לפספס
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
נגןחתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
חתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
נגןמולר נשאר מולר: בועט במסך הגבוה באצטדיון
מולר נשאר מולר: בועט על מסך בגג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */