יום שישי, 20.09.2024 שעה 14:45

אביו של אוזיל: הביקורות לא הוגנות, הוא מחויב

מוסטאפה אוזיל, אביו של קשר גרמניה, זועם על היחס: "הוא צריך לפרוש מהנבחרת, קיבל יחס פוגע ולא מוצדק". על התמונה עם ארדואן: "יצא מפרופורציות"

|
מסוט אוזיל מאוכזב (רויטרס)
מסוט אוזיל מאוכזב (רויטרס)

לאחר שגרמניה כשלה בענק במונדיאל האחרון ונפרדה מהתואר בצורה מבישה, כשסיימה אחרונה את הבית, לא מעט חצים הופנו לעבר מסוט אוזיל. אחרי שהעניינים מעט נרגעו, מוסטאפה אוזיל, אביו של השחקן, התייחס הערב (ראשון) לביקורות החריפות שספג בנו לפני ובעיקר אחרי הטורניר.

“אם הייתי בנעליים של בני, לא הייתי מהסס לומר תודה רבה, זה הספיק לי ולפרוש מהנבחרת הלאומית”, סיפר האב הכועס והוסיף: “הוא קיבל יחס לא הוגן. הוא נפגע קשה מאוהדי הנבחרת, שהעליבו אותו עוד לפני שהטורניר הגדול בכלל החל”.

מסוט אוזיל מתעמת עם האוהדים (רויטרס)מסוט אוזיל מתעמת עם האוהדים (רויטרס)

“זה הזוי שהוא בכלל צריך להסביר דברים, הוא בנבחרת תשע שנים, בהן גם הספיק להיות אלוף העולם. מסוט מהווה דוגמה כבר שנים לספורטאי, זה מצב מגוחך, הוא אוהב את גרמניה ותמיד היה מחויב למדים הלאומיים”.

על התמונה עם ארדואן: “לא חשבתי שזה רעיון טוב מלכתחילה, אך לא חשבתי שזה יעשה כל כך הרבה רעש ויהרוס הרבה דברים, הוציאו את זה מפרופורציות. זו כלל לא הייתה הצהרה פוליטית, הוא לא מתעסק בזה, מה הוא היה צריך לסרב? זו בסה”כ תמונה”.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */