יום שישי, 20.09.2024 שעה 14:51

דידייה דשאן: אני לא אתן לקיליאן אמבפה להתפשר

מאמן צרפת מצהיר על הציפיות הגבוהות שיש לו מהחלוץ לפני בלגיה: "הוא צריך להגיע גבוה מאוד, אפילו יותר משאר שחקני הסגל". נקבע השופט של חצי הגמר

|
קיליאן אמבפה חוגג (רויטרס)
קיליאן אמבפה חוגג (רויטרס)

אחד השחקנים הכי מדוברים ברוסיה בקיץ הנוכחי הוא קיליאן אמבפה, חלוצה הצעיר של נבחרת צרפת ופאריס סן ז’רמן. המטאור הצרפתי שמציג יכולת מצוינת בטורניר המונדיאל כבר הדיח את ליאו מסי וארגנטינה בשלב שמינית הגמר אחרי משחק אדיר שנגמר ב-3:4 צרפתי, אבל כל ההישגים המרשימים שלו, כשהוא בן 19 בלבד, לא מספיקים לפי דידייה דשאן, מאמנו בנבחרת. אנדרס קונחה

צפו: אוהדי אנגליה מחריבים סניף של איקאה

בראיון לתקשורת הצרפתית אמר היום (ראשון) דשאן: “כל השחקנים בסגל שלנו מרוצים, זה טבעי וזאת הרגשה נהדרת. כילד בן 19, זה ברור שקיליאן ירגיש ככה, גם אם הוא לא אוהב לדבר על הגיל שלו. הוא יכול להיות מרוצה ממה שהוא כבר עשה, אבל אני לא אתן לו להתפשר על זה, על הדברים שכבר עשה. הוא צריך להגיע גבוה מאוד, יותר אפילו משאר השחקנים בסגל”. 

קיליאן אמבפה ודידייה דשאן (רויטרס)קיליאן אמבפה ודידייה דשאן (רויטרס)

עוד לפני המונדיאל אמבפה היה נחשב לאחד השחקנים הצעירים הטובים בעולם, אחרי שעזר למונאקו לזכות באליפות הליגה לפני שנתיים והגיע עם הקבוצה מהנסיכות עד חצי גמר ליגת האלופות. בקיץ הקודם הוא עבר לפאריס סן ז’רמן תמורת סכום משוער של 180 מיליון יורו, מה שהפך אותו לאחד השחקנים היקרים בעולם. 

בנג’מין פבאר נרגש לקראת ההתמודדות מול השדים האדומים החזקים: “זה עומד להיות משחק סופר מרגש עם שחקנים גדולים משני הצדדים של המגרש. זה הולך להיות קרב גברי מאוד, ואנחנו נצטרך להגביר את הרמה שלנו”. ועוד לקראת חצי הגמר, נקבעה זהותו של שופט המשחק שינהל את הקרב המסקרן. שופט המשחק יהיה אנדרס קונחה האורוגוואי בן ה-42.

אנדרס קונחה בויכוח עם פיקה. ישפוט את המשחק (רויטרס)אנדרס קונחה בויכוח עם פיקה. ישפוט את המשחק (רויטרס)
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */