יום שני, 01.07.2024 שעה 15:46
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

ברקת: לאתלטיקו זכות ראשונים על הנוער בב"ש

כפי שנחשף ב-ONE, שני המועדונים חתמו על שיתוף פעולה. אחד מבעלי אתלטיקו, מיגל אנחל חיל: "רוצים שאחד הילדים יגיע אלינו". עידן עופר: "נחלוק ידע"

|
אלונה ברקת, מיגל אנחל חיל ועידן עופר (איציק בלניצקי)
אלונה ברקת, מיגל אנחל חיל ועידן עופר (איציק בלניצקי)

כפי שנחשף ב-ONE בחודש נובמבר 2017, הפועל באר שבע החלה היום (ראשון) באופן רשמי את שיתוף הפעולה שלה עם אתלטיקו מדריד. לשם כך כונסה מסיבת עיתונאים בהשתתפות הבעלים של ב”ש, אלונה ברקת, ושניים מהבעלים של אתלטיקו מיגל אנחל חיל ואיש העסקים הישראלי עידן עופר.

ברקת: אנחנו יוצרים שת"פ עם קבוצה מפוארת

ברקת הופיעה בסרטון שהוקרן בתחילת מסיבת העיתונאים: “יש לנו הרבה מאוד מה ללמוד. שיתוף הפעולה ארוך טווח ואסטרטגי. לאתלטיקו זכות ראשונים על כל שחקן באקדמיה של ב”ש”.

ברקת הוסיפה באירוע עצמו: “טיפוח שחקנים היא דרך חושבה ומרכזית, הן בהיבט הקהילתי והן בהיבט הכלכלי. מה שהשתנה זו היכולת לעשות זאת עם מועדון מפואר. יוצאים למסע ארוך. החלטנו לבצע קפיצת מדרגה עם קבוצת הפאר אתלטיקו מדריד. רוצה להודות לעידן עופר על היוזמה והתרומה לדרום ולהפועל באר שבע. תודה בשמי ובשם תושבי הנגב”.

אלונה ברקת, מיגל אנחל חיל ועידן עופר (איציק בלניצקי)אלונה ברקת, מיגל אנחל חיל ועידן עופר (איציק בלניצקי)

עוד מברקת: “המועדון ידוע כחממת גידול השחקנים הטובים ביותר. יוצרים שיתוף פעולה עם אחד המועדונים הגדולים באירופה. בעזרת חמישה מאמנים שיגורו כאן בבאר שבע נקבל את המקצוענות והעומק. זו הזמנות ליהנות מהכלים הטובים ביותר ולהקנות להם ערכים. יוצרים הזדמנות לכל ילד להתקדם במסלול ישיר לקבוצה הבוגרת של אתלטיקו מדריד. זה יעניק להם העצמה מקצועית של מאמני מחלקת הנוער מהטובות באירופה. האקדמיה פתוחה עבור כל ילדי ישראל, בני כל הדתות. זה פרויקט ל-10 שנים. נקבל ידע, שיטות אימון, את כל המתודה”.

עידן עופר, שכחלק משיתוף הפעולה יממן מכיסו חלק ניכר מהפרויקט כדי שזה ייצא לפועל, אמר: “מיד אחרי ההצטרפות שלי לאתלטיקו חשבתי איך אפשר להפוך את העניין כדי שתהיה תועלת לכדורגל הישראלי. חשבנו על רעיון של אקדמיה לילדים ונוער יהודים וערבים כאחד פה בישראל. בספרד ילדים מתחילים לשחק בגיל 7. כנראה ששם מצליחים יותר. מקווים שנוכל להביא את הניסון והידע של ספרד שהקימה קבוצות מפוארות וכדורגלנים הכי טובים בעולם. רוצים להתחיל את זה פה בישראל בפעם הראשונה. מקווה שיביא להקמת עוד אקדמיות בישראל. לי הנגב חשוב מבחינת פיתוח ועסקים. תודות לעיריית ב”ש וראש העיר. אנחנו נמצאים פה היום”.

עידן עופר (איציק בלניצקי)עידן עופר (איציק בלניצקי)

“אלונה, הזכרת שזה בגללי אבל אם לא היית פה גם אני כנראה לא הייתי פה. מה שעשית בעיר זה בלתי נתפש. המונדיאל שאנחנו חווים הוא הוכחה לכך שהכדורגל הוא גשר בין תרבויות ועמים. הכדורגל הוא דת. חווים חוויה בלתי רגילה. מקווה שתזכרו את היום הזה. שישראל מקווה לעלות לרמה אחרת של כדורגל. מקווה שנגיע למונדיאל. המונדיאל מוכיח שגם מדינות קטנות יכולות להגיע. בקרואטיה יש ארבעה מיליון אנשים. אין סיבה שלא נגיע לשם. צריך לשנות את השיטה ואיך שמטפלים בנוער. זו תהיה הדרך. איך לקדם את זה”.

“האקדמיה תעניק כלים מקצועיים וחינוכיים ברמות הגבוהות ביותר. תכשיר אותם ככדורגלנים וכבני אדם. רוצה שהשחקנים לא ינסו לשחק רוגבי במגרש הכדורגל. מפריע לי כשאני רואה שחקנים – מה שראינו בנבחרת קולומביה. אתלטיקו מפעילה את האקדמיה הכי טובה בספרד. גידלה שחקנים כמו טורס, דה חאה, קוקה, סאול. נחלוק את הידע עם הצוות המקצועי פה בבאר שבע. מקווה לתמוך בתרומה כספית משמעותית בשנים הקרובות. יש תרומה אישית כספית שלי שמסייעת לכל הפרויקט הזה לקרות”.

מיגל אנחל חיל: “רוצה להודות לעידן עופר משתי סיבות, כי הוא נכנס לפרויקט עם אתלטיקו, שותף אסטרטגי חשוב. רוצה להודות לאלונה, יש לה הרבה ערכים משותפים איתנו. רוצה להודות על הנתינה שלה. הניסיון שלנו ושלה יוביל לשיתוף פעולה בעתיד. נפתח שחקני כדורגל כבני אדם וככדורגלנים. היינו רוצים שאחד הילדים מב”ש יהיו באתלטיקו מדריד. האקדמיה בספרד כוללת 1,500 בנים ו-300 בנות וזה נותן לנו את הניסון להכשיר לאורך זמן. אחת המטרות הראשונות – להקנות את הערכים של הספורט דרך האקדמיה. יש כאלה שמגיעים לקבוצה הבוגרת ויש כאלה שלא, אבל צריך להקנות ערכים של צניעות ותחרותיות. האקדמיה פתוחה לכל הדתות, התרבויות והלאומים, זו המטרה שלנו. יש ילדים סינים, בודהיסטים, ילדים מאפריקה. במועדון למעשה הבעלים האמיתיים הם האוהדים והמטרה שלנו היא לעשות את המקסימום כדי לשמח אותם”.

מיגל אנחל חיל (איציק בלניצקי)מיגל אנחל חיל (איציק בלניצקי)
אסור לפספס
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
נגןתופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
תופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */