יום שישי, 05.07.2024 שעה 19:15
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

דראפיץ': רוצה לעשות עונה כמו העונה שעברה

מאמן מכבי נתניה רוצה להמשיך ביכולת הטובה מהעונה שעברה: "זה עסק, אני לא בונה על דיא סבע". ערן לוי: "חובת ההוכחה היא עליי, מרגיש בבית בנתניה"

|
סלובודאן דראפיץ' (אחמד מוררה)
סלובודאן דראפיץ' (אחמד מוררה)

מכבי נתניה פתחה היום (שני) באופן רשמי את עונת 2018/19 במסיבת עיתונאים בה דיברו סלובודאן דראפיץ’ וערן לוי על העונה החולפת המצוינת של היהלומים, הציפיות הגבוהות מהם העונה ועל דיא סבע, שמבוקש על ידי מספר קבוצות וכנראה לא ימשיך בקבוצה. 

לאחר מסיבת העיתונאים, החל אימון הבכורה של מכבי נתניה והכרוז של המועדון היה אחראי על קבלת הפנים החגיגית שקיבלו השחקנים מכ-300 אוהדים צהובים שהגיעו למתחם האימונים וגם הדליקו כמה אבוקות.

ישיר: מסיבת העיתונאים של מכבי נתניה

סלובודאן דראפיץ’ פתח את דבריו כשאמר: “כל השנתיים האלו דיברתי איתכם על התהליך ולא סתם אמרתי זה, הייתי רציני. אני אחזור על זה שוב: לפני שנתיים הקבוצה הייתה מפורקת, החתמנו שני שחקנים מובילים כמו ערן לוי ודיא סבע, ויצא שעלינו ליגה. לא תכננו לעלות לליגת העל. בליגה הבכירה המטרה הייתה להישאר בליגה ובסוף הגענו לפלייאוף העליון. למרות זאת, אני עדיין מרגיש שאנחנו בתהליך הבנייה. רק השנה הבאנו מצלמה שתצלם את האימונים, תזונאית ומאמנת מנטלית. אנחנו צריכים עדיין ללמוד להתנהג כמו מועדון מקצועני. זה שעשינו השיגים בשנה החולפת לא אומר שעכשיו אנחנו צריכים לרוץ על האליפות. השנה אני רוצה להמשיך את מה שעשינו בשנה שעברה, לשחק כדורגל אטרקטיבי, לשלב צעירים ולשמח את האוהדים”. 

סלובודאן דראפיץ' וערן לוי (אחמד מוררה)סלובודאן דראפיץ' וערן לוי (אחמד מוררה)

הסגל בעונה הבאה: “אנחנו עדיין לא יודעים מה הסגל הסופי, אנחנו עדיין עובדים על זה. כשהייתי בבית”ר רק אחרי מחזור שלישי היה לי סגל סופי, כך שגם תוך כדי תחילת העונה מתעסקים בבנייה, יש שחקנים שעדיין יכולים לבוא וללכת. אין ספק שגם ערן לוי שנשאר וגם עלי מוחמד שחזר מפציעה זה חיזוק טוב לקבוצה. אולי עוד כמה זמן נוכל לדבר לאיזה כיוון אנחנו הולכים”. 

עזיבתו הצפויה של דיא סבע: “זה כמו הבנייה לפני שנתיים. ידענו שניתן לשחקנים צעירים לשחק וסקאוטים יסתכלו עליהם ויחשקו בהם. דיא סבע הוא שחקן מבוקש באירופה, ידעתי שיפנו אליו. אני לא בונה עליו ואני מבין את זה, זה עסק. כמו שניימאר הלך לפאריס בגלל כסף. אם תבוא הצעה טובה, שתהיה טובה לשני הצדדים, אז דיא סבע יילך”.  

הקהל חוגג באימון הבכורה (אחמד מוררה)הקהל חוגג באימון הבכורה (אחמד מוררה)

צירופו של שובל גוזלן: “שובל גוזלן הגיע למשבצת בעייתית מבחינתנו, שהיא כאילו ריקה, במיוחד אחרי שברק בדש פרש גם וסבע אולי יעזוב. הוא חלוץ שנתן הרבה גולים בנוער של מכבי חיפה וזה העבודה שלנו, לתת לשחקנים צעירים במה, לעזור לכישרונות להתפתח”. 

הציפיות מהקבוצה אחרי העונה שעברה: “בעונה שעברה חשבתי שהקבוצה תידבק טוב, אבל בניגוד לאז, לא דיברתם על כך שאנחנו צריכים להעפיל לפלייאוף העליון, אז דיברתם על מה אנחנו בכלל עושים בליגת העל. היום אתם כבר מכירים את השחקנים שלנו ואין ספק שקבוצות ישחקו אחרת נגדנו. אני חושב שאביב אברהם ועלי מוחמד התבגרו, גם שאר השחקנים ואנחנו יכולים לשחזר את היכולת מעונה שעברה. מבחינת תוצאות, לפעמים מפסידים על פנדל ודברים קטנים אחרים, אז אני לא רוצה להתחייב על כמות נקודות, אבל אני מתחייב שנשחק כדורגל התקפי וטוב”. 

סם ורנר וסם אבסטיין יורדים לאימון (אחמד מוררה)סם ורנר וסם אבסטיין יורדים לאימון (אחמד מוררה)

סוגיית הזר השישי: “אנחנו לא רוצים להביא זר שישי, מבחינת זר חמישי זה עוד לא סגור. אנחנו לא רוצים למהר, אלא להתעסק במה שיש לנו פה, יש לנו שחקנים צעירים וכשרוניים. אנחנו מסתכלים גם על עוד אופציות ישראליות ואחרי זה אם נצטרך להביא עוד זר, אז נביא עוד שחקן זר”. 

שחקני הרכש של הקבוצה (אחמד מוררה)שחקני הרכש של הקבוצה (אחמד מוררה)

המאבק על הפלייאוף העליון: “קריית שמונה רוצה פלייאוף עליון, בני יהודה ומכבי פתח תקווה, בית”ר, מכבי תל אביב גם רוצות את זה. המאבק יהיה קשה מאוד. עונה שעברה הגענו משום מקום, כמו במירוץ שאף אחד לא בונה עליך ואתה פתאום עוקף מהצד. השנה יסתכלו עלינו אחרת, המאמץ יהיה אחר לגמרי. אם נגיע לפלייאוף העליון, אז אפשר להגיד שהמועדון גדל בעוד שנה. כל עונה אנחנו רוצים להיות חזקים. הבאנו העונה דברים שלא היו בעבר במועדון, שלצעירים שלנו יהיה את המענה והבמה כדי להיות יותר טובים. אם בעונה הבאה מועדונים בחו”ל ירצו עוד שחקן או שניים אז נוכל לבנות עוד מגרש אימונים או לשפר משהו אחר במועדון. המכירות של השחקנים משמשות לדברים האלו בדיוק, לא לקנייה של שחקן גדול חדש. אני אשמח להיות פה ולהמשיך בתהליך הזה”. 

הציפיות ממנו: “אם אני לא אתן עונה טובה, אז אין ספק שהביקורת תהיה עליי. כל עונה זו עונה אחרת לגמרי, לא חשוב מה עשית לפני זה. אתמול ראיתי את החבר’ה באימון ואני מעודד. שובל גוזלן אמר אתמול :’אם ככה אתם מתאמנים, אני לא יכול לעמוד בקצב’, אז אני מעודד מהרמה. אנחנו צריכים לשחק כדורגל אטרקטיבי ונראה מה יהיה”. 

שובל גוזלן באימון (אחמד מוררה)שובל גוזלן באימון (אחמד מוררה)

ערן לוי גם ציין את חסרונו של דיא סבע, במידה וזה יעזוב: “דיא סבע יחסר למועדון שלנו. הוא עשה עונה טובה, הביא מספרים מצוינים. אני מרגיש כמו אז שלארי קהיודה עזב, היה לי ולדיא שיתוף פעולה ‘על עיוור’. עכשיו אני צריך לדאוג לפרצוף חדש, שובל גוזלן. כרגע דיא איתנו ומתאמן איתנו, אבל נראה מה יהיה. אני מאחל לו בהצלחה ואני בטוח אעקוב אחריו לאיפה שהוא לא יילך. 

המו”מ הארוך בדרך לחידוש החוזה: “עשיתי משהו שהוא דבר נורמלי ולגיטימי, דאגתי לעצמי באופן אישי. אם מישהו נפגע ממני, אז אני מתנצל, אבל לפניי עשו את זה עוד שני שחקנים. חשבתי שמגיע לי לקבל את מה שביקשתי. אני שחקן במועדון, עשיתי את השיחה מול סלובו על מה אני רוצה וזה הכי חשוב לי. נעשה את הכי טוב שיש בשנים שנשארו בחוזה, ואם נמשיך פה אז נמשיך, מקסימום זה יהיה בקבוצה אחרת”. 

שחקני מכבי נתניה באימון (אחמד מוררה)שחקני מכבי נתניה באימון (אחמד מוררה)

העונה החולפת הנהדרת שלו: “כיף לי לעשות את המספרים האלו במכבי נתניה, כיף לי ואני מרגיש בבית בנתניה. חובת ההוכחה עליי, חובת ההוכחה היא עלינו, צריך להראות את עצמך מחדש כל שנה. אני שמח שמצפים מאיתנו ומאמין שיהיה בסדר, מאמין בבורא עולם ומשם השמיים הם הגבול”. 

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */