יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:39

קטש לא ביצע שינויים בסגל לקראת בריטניה

מאמן נבחרת ישראל בחר את אותם 12 שחקנים, שהובסו 96:78 מול יוון לקראת המשחק המכריע. היוונים הופתעו לרעה: "חשבנו שישראל תבוא כמו הטאליבן"

|
גיא פניני מאוכזב (איציק בלניצקי)
גיא פניני מאוכזב (איציק בלניצקי)

נבחרת ישראל הובכה אמש (חמישי) בהיכל מנורה מבטחים כאשר הובסה ע"י נבחרת יוון בתוצאה 96:78, ירדה למאזן שלילי, וסיכנה בצורה ממשית את העפלתה לשלב הבתים השני במוקדמות אליפות העולם.

מחר תצא הנבחרת לסקוטלנד, שם תפגוש את בריטניה לקרב גורלי. מאמן הנבחרת עודד קטש בחר להלביש את אותם 12 שחקנים שספגו את התבוסה בהיכל מנורה מבטחים. יו”ר הוועדה המקצועית עמוס פרישמן שוחח עם השחקנים ואמר להם: “צריך לשים את מה שהיה מאחורינו. המשחק נגד בריטניה הוא משחק של להיות או לחדול וכך צריך להתייחס אליו. אנחנו סומכים עליכם ומעריכים כל אחד מכם שנמצא כאן בזמן שאחרים נמצאים בחופש”.

קטש: יוון עשו משחק יוצא דופן

אומנם עומרי כספי ואלכס טיוס לא היו אבל היוונים מנגד הגיעו ללא ניק קלאתיס, יאן וויוקאס, קוסטאס סלוקאס, יואניס פאפאפטרו, קוסטאס פאפאניקולאו, ויורגוס פרינטזיס - זה סגל מפחיד, ובכל זאת, ריצ'ארד האוול עמד ליד יואניס בורוסיס ונראה פיזית כמו ילדים ב' מול נוער לאומית. גל מקל ותמיר בלאט התקשו בהובלת הכדור מול הגארדים של א.א.ק אתונה ופאוק סלוניקי.

הלחשושים ביציעים לא תרמו להופעה המעליבה של ישראל על המגרש: "איזה מזל יש לעודד קטש שיש מונדיאל, לא יזכרו את הבושה פה". היוונים הופתעו לרעה: "חשבנו שישראל תבוא כמו הטאליבן. להרוג אותנו, לאכול לנו את הגופיות. עם אנרגיות מטורפות - המאמנים הכינו אותנו לאגרסיביות ברמה גבוהה כי עבור ישראל מדובר במשחק השווה כרטיס לשלב הבא. הם היו רדומים לגמרי, לא היה שטף או חיבור והכדור לא זז", שחקנים במחנה היווני המנצח אמרו בהתייחסות לטיול הקליל ל-ONE. 

גיא פניני, ריצ'ארד האוול וג'ייק כהן (איציק בלניצקי)גיא פניני, ריצ'ארד האוול וג'ייק כהן (איציק בלניצקי)

ישראל חייבת ניצחון של אסטוניה על בריטניה או ניצחון מול נציגי הממלכה ביום שני כדי להעפיל שלב ולמנוע הדחה משפילה. "זה היה נראה קשה ולא טוב. אחרי שייגמר המשחק הבא שכל אחד ירגיש את מה שהוא רוצה - כישלון, אכזבה, מה שרוצים", סיכם המאמן. 

שחקנים בנבחרת היו בשוק מכמה שמות יוונים על המגרש, והמאמנים עלו עם חמישיות שספק אם אי פעם נוסו באימונים. "יש פה שחקנים צעירים טובים, אבל אני לא יודע כמה מהם שיחקו בעבר נגד בורוסיס. הם יהיו טובים יותר בעתיד", ניתח גיא פניני.

אחד הסיפורים הגועשים בנבחרת מתחת לשטח הוא הקרדיט שתמיר בלאט מקבל על הפרקט. "בר טימור ראה נגד אוקראינה ויוון איזה סוג של עונה מחכה לו בירושלים אם הוא יגיע להפועל", סיפר גורם בנבחרת. "זו סיטואציה מסריחה. לא ברור אם כל המניעים הם מקצועיים", אחר שחקן בכחול- לבן.

עודד קטש (איציק בלניצקי)עודד קטש (איציק בלניצקי)

במפגש ההכנה נגד האוקראינים בלאט ג'וניור פתח בחמישייה ושיחק כמעט 30 דקות כאשר טימור עלה ברבע הרביעי בלבד. אמש, אקס חולוניה שוב עלה בהרכב הפותח, שוב פעם זכה לקרדיט נרחב למרות שהיה עקב אכילס בהגנה; ובשל מימדיו הצנומים היוונים תקפו אותו בפוסט בכל הזדמנות. טימור? הוא לא ממש שיחק, ועד כה - לצד אבי בן שימול - הפכו לנעלמים על הספסל.

טימור, שזכה בשתי אליפויות עם האדומים מהבירה, איבד לחלוטין את הביטחון ואת מקומו ברוטציה. במידה ובלאט יענה להצעה של ירושלים שמוערכת בכמיליון שקלים עד 2020, בר ינסה להסתגל למציאות מאכזבת מאוד בה הוא צפוי לעלות מהספסל כמחליפו של הרכז גם בעונה הבאה.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */