יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:32

מראדונה: השקר הפך לוויראלי, מבקש להפסיק

הארגנטינאי שהתמוטט ואושפז, תקף את התקשורת שטענה כי בריאותו בסכנה: "ידעתי שאם יראו אמבולנסים יתחילו לשקר". פיפ"א שוקלת להדיחו מתפקיד השגריר

|
דייגו מראדונה (רויטרס)
דייגו מראדונה (רויטרס)

בימים האחרונים נפוצו לא מעט שמועות בנוגע למצבו הבריאותי של דייגו ארמנדו מראדונה, מגדולי שחקני הכדורגל בכל הזמנים, בעיקר בשל העובדה שהוא נלקח לבדיקות בבית החולים לאחר שהתמוטט בתום המשחק של נבחרתו מול ניגריה שהבטיח לאלביסלסטה מקום בשמינית גמר מונדיאל 2018.

מראדונה תקף את מפיצי השמועות בתקשורת הדרום אמריקאית: “אני אומר בפה מלא לכל העולם, אני חי ובועט ומטפל בעצמי היטב. ולכל האנשים הקטנים אני אומר, אני לא אוכל להפוך אתכם לגדולים יותר. עלה על דעתי שאם יראו אלונקות ואמבולנסים ברשתות החברתיות, אז השקרים יהפכו לוויראלים. אני מבקש לא לספר שקרים”. 

מראדונה מגיב למצבו: "הכל שקר אחד גדול"

הכוכב גם ניתח את ההדחה של גרמניה והמזל של מקסיקו: “המקסיקנים התעוררו מהסטירה שנתנו לגרמניה ונפלו, הם היו צריכים לנחות עם הרגליים על הקרקע ולהתחיל מחדש. בכל מקרה, זו נבחרת שעשתה ניצחון ענק בשלב הבתים ומגיע להם מאוד להעפיל לשלב הבא במונדיאל”.

אגב, לפי דיווחים ברחבי העולם, פיפ”א שוקלת להדיח את מראדונה מתפקידו כשגריר של הארגון בזמן הטורניר בעקבות ההתנהגות שלו. במסגרת תפקידו הוא מקבל משכורת של 10,000 פאונד ליום, וכאמור הוא עלול לאבד את ההכנסה הזו בעקבות ההתנהגות המביכה ביציעי האצטדיון. 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */