יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:30

ווילי קבאז'רו חושף: משפחתי ואני ספגנו איומים

בפוסט מרגש, סיפר שוער ארגנטינה על הרגעים הקשים שעבר אחרי הטעות מול קרואטיה: "המשפחה שלי עברה ימים לא נעימים", "תודה למי שתמכו בי וליוו אותי"

|
וילי קבאז'רו. ספג איומים (רויטרס)
וילי קבאז'רו. ספג איומים (רויטרס)

שוער נבחרת ארגנטינה ווילי קבאז’רו היה אחד מאלה ששחררו אנחת רווחה גדולה במיוחד אחרי שנבחרתו הצליחה להעפיל לשמינית הגמר עם 1:2 על ניגריה. קבאז’רו אמנם לא שיחק מול הניגרים, אולם כזכור עשה טעות חמורה במיוחד בהפסד לקרואטיה, בעטיה הודח מההרכב.

כעת, לאחר ההעפלה, התפנה השוער ושיתף את רגשותיו בפוסט באינסטגרם: “יותר רגוע… אחרי התוצאה החיובית וההעפלה, הטעות שלי הופכת לאנקדוטה, חוסר מזל, שגיאה, איך שלא תרצו לקרוא לזה. אבל קיבלתי הרבה איחולים לא מכבדים ואיומים, שהופנו אליי ואל משפחתי, הפניות המכוערות האלו לא עזרו לי”.

לאחר מכן התפנה לצד החיובי: “אני נשאר עם הרבה אנשים שתמכו בי, ליוו אותי וסבלו איתי בסיטואציה. אני מודה לכל אלו שהיו שם, רחוקים וקרובים. אלו שהעזו לכתוב לי וכל אלו שתמכו בי בדרך כזו או אחרת. שוב, אני מקבל את הטעות שלי אבל מעולם לא הייתה לי שאיפה שהמשפחה שלי תעבור ימים כל כך לא נעימים”.

לסיום הוסיף השוער, שצפוי להישאר על הספסל גם בשמינית הגמר מול צרפת: “אני רואה את החולצה של ארגנטינה עם הערכים שלמדתי בבית וכשגדלתי בכדורגל. תודה לאלו שתמיד איתי ועם משפחתי”.

קרספו: צרפת פייבוריטים במצב הנוכחי
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */