יום שני, 08.07.2024 שעה 00:08

מפיק המשחק: אנחנו פועלים לתיאום מועד חדש

דני בנעים הגיב להחלטת ארגנטינה לא להגיע לישראל: "אווירת הטרור וההפחדה חרצו גורלות". מנכ"ל החברה הישראלית שמסי מייצג: "אין לו בעיה עם המדינה"

|
ליאו מסי (רויטרס)
ליאו מסי (רויטרס)

לאחר ההודעה הרשמית של נבחרת ארגנטינה על ביטול משחק ההכנה למונדיאל נגד נבחרת ישראל שתוכנן ליום שבת הקרוב באצטדיון טדי, מפיק המשחק, מנכ”ל קומטק דני בנעים הוציא הודעה רשמית ובה התייחס להחלטת האלביסלסטה. אגב, במהלך הימים הקרובים יפנו טלפני "לאן" לרוכשי הכרטיסים ויבצעו מולם ביטולי עסקה והחזרים על הכרטיסים שרכשו.

מפיק ויוזם המשחק מנכ"ל קבוצת קומטק דניאל בנעים: "תכננו חגיגה אמיתית של ספורט שתשמח את אזרחי ישראל, ילדים ומבוגרים כאחד ותהווה דוגמה לכך שהספורט מתעלה מעל מחלוקות פוליטיות. לצערנו הרב, אווירת הטרור וההפחדה מצד ארגוני ההסתה הפרו-פלסטיניים, שלא בחלו באמצעים ואף איימו על חיי ליאו מסי והשחקנים הארגנטינאים, חרצו את גורלו של המשחק, ימים בודדים לפני שריקת הפתיחה של המונדיאל”. 

שחקני נבחרת ארגנטינה (רויטרס)שחקני נבחרת ארגנטינה (רויטרס)

"אין לנו אף טענה כלפי השחקנים הארגנטינאים שעמדו בלחצים רבים והיו נתונים לאיומים קשים, כולל האיומים על חייהם וחיי משפחותיהם, ואנו מכבדים את החלטתם. אנו יודעים כי שחקני הנבחרת התרגשו להגיע הנה והם מצטערים על כך שלא תתאפשר להם ההזדמנות לשחק בישראל. אנו פועלים לתיאומו של מועד חדש למשחק הידידות החגיגי כאן בארץ בתום המונדיאל. אני רוצה להודות לנבחרת ישראל ולהתאחדות לכדורגל, ולמשרד התרבות והספורט על העבודה המשותפת וקידומו של אירוע ספורט חשוב זה”.

"ההחלטה נובעת מאיומים של ארגוני טרור"

עוד הוסיף, "גם עתה אמשיך ואפעל להבאתם לישראל של ארועי תרבות וספורט בינלאומיים גדולים, שמייצגים במהותם את רוח ספורטיבית. ישראל היא מדינה בטוחה ושוחרת שלום עם יכולות הפקה וארוח בסטנדרטים הגבוהים ביותר. רק בחודש וחצי האחרונים קיימנו כאן את אליפות אירופה בג'ודו שזכתה לשבחים מכל הכיוונים והצלחה בינלאומית אדירה וחשיפה מצוינת לישראל בכל העולם עם קיומו של מרוץ הג'ירו ד'איטליה בארץ, והיד עוד נטויה".

בתוך, גם משה חוגג, יו"ר סינגולרטים ומנכ"ל סרין, אמר על הביטול: “(מסי הוא הפרזנטור של סרין בעולם) ששמעתי את החדשות והשמועות הבוקר מסביב למשחק ישראל – ארגנטינה, יצרתי קשר עם אנשיו של ליאו מסי שאישרו את הדברים הבאים: ״לליאו מסי לא היה שום חלק בהכרעה האם לשחק או לא לשחק בישראל, או בכל מדינה אחרת. החלטות מהסוג הזה נעשות על ידי איגוד הכדורגל הארגנטינאי ולא על ידי שחקנים אינדיבידואליים. השחקנים מרוכזים בהכנות לגביע העולמי ורק מצייתים להחלטות איגוד הכדורגל הארגנטינאי״. 

משה חוגג וליאו מסי (יח"צ) (מערכת ONE)משה חוגג וליאו מסי (יח"צ) (מערכת ONE)

חוגג המשיך: “אישית, אני מאוד מאוכזב מביטול המשחק. ההחלטה של האיגוד הגיעה משיקולים ביטחוניים לחיי השחקנים ומשפחותיהם, שחקני נבחרת ארגנטינה הם כדורגלנים לא פוליטיקאים ולא חיילים. לצערי, הפיכתו של המשחק הזה לפוליטי נעשה על ידינו פה בישראל. כולנו יכולנו להינות ממשחק נהדר ביום שבת בערב בחיפה. חבל שהחוויה הזו מסתיימת כך. למסי אין שום בעיה עם ישראל וכראיה הוא משמש כפרזנטור של חברת סירין מרמת גן”.

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */