יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:46

"לפעמים אני נותן לעצמי כאפה לוודא שזה אמיתי"

פחות מ-24 שעות לפתיחת הג'ירו ד'איטליה ובקבוצת ה'סייקלינג אקדמי' הישראלית ההתרגשות בשיאה. שגיב: "מאוד חשוב שהקהל ימשיך להתעניין גם אחרי"

|
גיא שגיב (אורן בן חקון)
גיא שגיב (אורן בן חקון)

בעוד פחות מ-24 שעות, יזנקו מיטב הרוכבים הטובים בעולם מרחוב יצחק קריב בירושלים לפתיחת מירוץ האופניים השני בגודלו בעולם – הג׳ירו ד׳איטליה, כשהיום (חמישי) הקבוצה הישראלית “סייקלינג אקדמי” ערכה את הכנותיה האחרונים בהרי ירושלים רגע לפני פתיחת המירוץ. 

גיא שגיב הישראלי יהיה הרוכב הראשון עבור הקבוצה הישראלית כשיזנק כנגד השעון בשעה 14:02 במסלול הפתיחה של “סובב ירושלים” שאורכו 10 ק״מ. חברו הישראלי לקבוצה גיא ניב ייזנק ב-15:32. מרבית העיניים יופנו לכריס פרום בן ה-32, שינסה להשלים זכייה בכל שלושת הגראנד טור בשנה אחת. הבריטי מגיע לתחרות לאחר שנכשל בבדיקת סמים, כשנטל כמות גדולה מהמותר של חומרים אסורים במהלך הוואלטה אספנייה. פרום הצהיר כי הוא סובל מאסטמה מילדותו וכי קיבל אישור רפואי להשתמש בחומר המדובר, כאשר ההתאחדות הבינלאומית לרכיבה על אופניים הבהירה שהוא לא מואשם למרות הביקורת מצד הרוכבים האחרים.

גביע ג'ירו ד'איטליה (אורן בן חקון)גביע ג'ירו ד'איטליה (אורן בן חקון)

“יש מתח באוויר, מתכוננים ועורכים הכנות אחרונות לקראת הפתיחה”, אמר שגיב באימון המסכם. “לפעמים אני נותן לעצמי כאפה להעיר את עצמי שזה אמיתי. אף פעם לא הייתי חלק באירוע כזה גדול. מאוד חשוב שהקהל יגיע, שימשיך להתעניין גם אחרי האירוע. אני חושב שהאירוע כבר עשה איזה שינוי לענף האופניים, התקשורת והאנשים יודעים שיש פה תחרות אופניים ומכירים את העניין בצורה מקצוענית ולא רק רכיבות בסוף שבוע בהרי ירושלים”.

חברו לקבוצה גיא ניב אמר גם הוא באימון המסכם: “אנחנו מרגישים טוב, מתרגשים ומחכים כבר שיתחיל. יהיה פה אירוע שעוד לא היה, אישית אני מאוד שמח להיות חלק ממנו ואני בטוח שתהיה חגיגה על הכבישים. זה טיפה נחמד שהתקשורת מבינה שיש פה אירוע גדול ושיש עלינו תשומת לב, אבל בעיקר חשוב להפיץ את זה לילדים ורוכבים צעירים שיתחילו לאהוב אופניים”.

נבחרת הרכיבה הישראלית (נעם מורנו)נבחרת הרכיבה הישראלית (נעם מורנו)

בנוסף, ב-18:00 יחל האירוע המרכזי לפתיחת הג׳ירו ד׳איטליה בכיכר ספרא בירושלים שפתוח לקהל הרחב, שם יוצגו 176 הרוכבים ו-22 הקבוצות, כמו גם רוכבי הקבוצה הישראלית ‘סייקלינג אקדמי’ שיבצעו מיצג רכיבה מרהיב. מרכז האירוע יתקיים על במת ענק בצורת סמל ה"אין סוף" של הג'ירו, עליו עמל צוות של עשרות אנשי הפקה, מפיקים לוגיסטיים, מפיקים טכניים, אנשי תיאום ותפעול. הנציגה הראשית של הפתיחה בישראל, בר רפאלי, תיהיה על במת ה”אינפיניטי" הענקית יחד עם הכוכבים שתכלול את כריס פרום, טום דמולאן, פאביו ארו, טיבו פינו, אסטן צ'אבס, מיגל אנחל לופס וסיימון ייטס.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */