יום רביעי, 03.07.2024 שעה 23:55
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

במכבי נתניה כועסים על ערן לוי, חדרה מעוניינת

היהלומים הופתעו מדברי הקפטן לאחר ה-1:4 הענק על בית"ר ולא אהבו אותם. העולה שבדרך תצרפו? מחמאות לקוגבניה. הויבך: "לא משנה מתי מומשה האופציה"

|
ערן לוי (נעם מורנו)
ערן לוי (נעם מורנו)

מכבי נתניה התמוגגה מאחת התצוגות הגדולות ביותר שלה העונה, אולי הגדולה שבהן, כאשר היא פירקה אמש (שני) את בית"ר ירושלים 1:4 ועשתה צעד משמעותי בקרב על אירופה בכך שכעת הכדור בידיים שלה. אבל, לאחר המשחק האדיר וההרואי של היהלומים, הקפטן ערן לוי, בחר דווקא להסיט את האש לעבר עתידו האישי וחוזהו, מאשר להתמקד בהישג, ופתח את הנושא פעם נוספת העונה.

כזכור, עוד לפני חלון ההעברות של חודש ינואר לוי דרש הבהרות לגבי עתידו בעונה הבאה, בעוד המועדון שיכול היה לממש את האופציה עליו רק בסוף העונה, הביע הערכה כלפי העונה הטובה שלו והבטיח את עתידו כבר בינואר. לוי, ששוב בחר לשים את עצמו לפני הכל, התראיין אמש ואמר: "יש לי חוזה בנתניה, אבל אני לא יודע אם אני נשאר או לא נשאר, יש מי שמטפל בזה. אם לא אמשיך במועדון זה חלק מהכדורגל. אם החוזה הוא לעונה אחת יכול להיות שלא אהיה בנתניה בעונה הבאה, מכבי נתניה מודעת”.

נתניה מביסה את בית״ר, נגוז חלום האליפות?

דבריו של הקפטן, שהתפרשו כאיום, הפתיעו מאוד את אנשי המועדון ותפסו אותם לא מוכנים. תוכן הדברים ובעיקר הטיימינג, לאחר משחק כמעט מושלם של סלובודאן דראפיץ', שי ברדה וחניכיהם, הכעיסו מאוד בנתניה. במועדון סרבו להגיב רשמית ומעדיפים לקחת את הזמן, אך במקביל לא הסתירו את העובדה שהיו מופתעים מכך. עם זאת, הם הבהירו כי הדבר נעשה אך ורק על דעת השחקן וציינו כי בניגוד אליו, הם "לא מוכנים לנהל מו"מ דרך התקשורת".

בתוך כך, ל-ONE נודע כי ייתכן שהטיימינג באיום של לוי לא מקרי. הפועל חדרה, שקרובה מתמיד להעפיל לליגת העל לאחר ה-0:1 שלה על הפועל קטמון, מועמדות לקלוט את לוי בעונה הבאה. לאחר שחיזרה אחריו בשנים האחרונות, בייחוד בקיץ האחרון, חדרה ערכה לאחרונה מספר שיחות לא רשמיות עם לוי, שכן הוא קשור לאנשי המועדון ושיחק בקבוצת כדורגל החופים של העיר, וכן מתגורר באזור. בסביבת חדרה הדגישו כי לא נעשתה פנייה וכי כרגע שום שיחה רשמית לא תיעשה עד תום העונה, אבל לחלוטין ציינו כי אם תהיה אפשרות להביא את לוי לעונה הבאה, אם וכאשר יעפילו לליגת העל, הם ישמחו לקלוט אותו.

ערן לוי מרגיע את דיא סבע לאחר ההרחקה (נעם מורנו)ערן לוי מרגיע את דיא סבע לאחר ההרחקה (נעם מורנו)

והיה "גם" כדורגל, כדורגל גדול אפילו של מכבי נתניה. היהלומים סיפקו הצגה של ממש אל מול הקהל הביתי, כאשר אביב אברהם, דיא סבע, דידייה קוגבניה וטים הויבך כבשו את השערים. הקשר הטוגולזי גם בישל, לוי רשם צמד בישולים. כעת, נתניה רחוקה שלוש נקודות בלבד מהפועל חיפה הרביעית, שבועיים לפני המפגש הישיר ביניהן. בתווך, מצפה לה מכבי תל אביב השלישית, עם נקודה אחת יותר.

מי שזכו למחמאות אחרי המשחק המצוין היו בעיקר דיא סבע, שהגדיל את הפער כמלך שערי הליגה עם 22, לוי, דן גלזר, אביב אברהם, הויבך וקוגבניה. האחרון, שבלט מעל כולם והצטיין, קיבל פרגונים גם ממאמנו. "אנחנו מאמנים את דידייה שנה שלישית, יודעים מצוין את היתרונות ואת החסרונות שלו", אמר ברדה. "העניין שהוא הפכפך זה החלק שלנו להשאיר אותו בצד כשצריך ולהביא את היתרונות שלו, שראינו אותם, והוא עשה את זה מצוין. שישה שערים וחמישה שערים בפרק הזמן שהוא שיחק זו כמות מדהימה. קוגבניה רק ילך וישתפר, הוא שחקן אדיר".

דידייה קוגבניה חוגג. מחמאות גדולות משי ברדה (נעם מורנו)דידייה קוגבניה חוגג. מחמאות גדולות משי ברדה (נעם מורנו)

בחלק ההגנתי, אין ספק שהויבך היה המצטיין. במשחק הטוב ביותר שלו העונה בנתניה, רגע לפני הדדליין של נתניה לממש את האופציה עליו לקראת העונה הבאה, הגרמני אף כבש (שוב בניצחון על בית"ר, שוב בנגיחה) והצדיק לחלוטין את הקרדיט לו זכה. כזכור, הוא אף הבהיר לראשי המועדון לאחרונה כי ברצונו להישאר בנתניה בחוזה ארוך טווח ומוכן לקצץ בשכרו לשם כך, דבר שעדיין עשוי לקרות. אמש, הבלם, ששכרו ישודרג לכ-180 אלף יורו, קיבל את התשובה לגבי האופציה ממש ברגע האחרון, כחצי שעה לפני תום המועד הנקוב בחוזהו, אבל לא התרגש מכך והבהיר זאת לאחר המשחק.

"אני לא צריך את הביטחון הזה, אני מאוד בטוח בעצמי, בראש שלי", ענה הויבך לשאלה האם התאכזב מכך שנתניה לא הבטיחה את עתידו מוקדם יותר, נוכח יכולתו הגבוהה. "אני יודע שאני שחקן טוב, אני לא צריך הודעה חודשיים לפני כן כדי לדעת שהמועדון יחשוב שאני טוב. אני יודע את זה בעצמי וזה מספיק לי. זה לא משנה מתי האופציה מומשה”.

טים הויבך. "בחודש האחרון קראתי הרבה דברים לא נכונים לגביי" (נעם מורנו)טים הויבך. "בחודש האחרון קראתי הרבה דברים לא נכונים לגביי" (נעם מורנו)

"אין לי בעיות עם מה שאמרו עליי. בחודש האחרון קראתי הרבה דברים לא נכונים לגביי, אני מקבל את זה, לא אכפת לי, שיחקתי את המשחק שלי בשביל האוהדים. לא התעסקתי במה שקרה בתקשורת, הרבה דברים לא נכונים, זה משוגע, לא היה לי דבר כזה בחיים. התרכזתי בעצמי ובקבוצה, אני מקצוען ואני שמח שמכבי נתניה מימשה את האופציה עליי. זה עונג עבורי לשחק בקבוצה הזאת עוד שנה. אם המועדון רצה לעשות החלטה אחרת, זה היה בסדר. אני מכיר את העסק הזה, אני לא בן 21. אם הם היו מחליטים שאצטרך ללכת, הייתי עצוב מזה, אבל אני מרגיש טוב פה בישראל ושמח להישאר. בכדורגל הדעות משתנות מדי יום. אני מרגיש טוב, הראש שלי נקי". 

על משחק ההגנה הנהדר: "גם ההתקפה עשתה הרבה הגנה. לקוגבניה היה משחק מדהים, גם לאברהם ולוי, כולם עבדו בהגנה וזה חשוב מאוד. אם היינו משחקים רק ארבעה שחקנים בהגנה, היו לנו הרבה בעיות. שיחקנו טוב ואני גאה בבחורים. אני צריך להנהיג את ההגנה, אני יודע את זה. צריך רק להמשיך כך".

במקביל, היכולת הטובה של חוליית הקישור לא קשורה לעובדה שחסרונו של ניקו אולסק הורגש. הקשר היהודי ארגנטינאי-אמריקאי, שנמצא בעונת שיא מבחינתו, לא שותף והתקשה להסתיר את אכזבתו על הספסל ובאצטדיון בנתניה, כך הומחש היטב כשעזב את המקום עצבני וכך העידו גם שחקנים בקבוצה. הפליאה מהעובדה שאפילו לא נכנס כמחלף, עוררה את השאלה האם הדבר קשור בכך שהוא מסרב להארכת החוזה שמציעה לו מכבי נתניה, כשבמקביל הוא זוכה להתעניינות. המו"מ התקוע בין הצדדים, כך נראה, מחלחל פנימה בתוך המועדון ומעורר תהיות רבות בעיר היהלומים.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */