יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:55

עמיר תורג'מן: כשהגעתי, אשדוד הייתה אובדת עצות

בתכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE, מאמנה המפוטר של מ.ס. אשדוד דיבר על סיבת סיום העסקתו: "לא קשור לטום בן זקן". התוכנית משודרת גם ב-101.5FM

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' (מערכת ONE)
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' (מערכת ONE)

תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE משודרת בכל ערב מ-18:00 עד 20:00. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), וגם באשקלון ובאשדוד ב-101.5FM. בנוסף לכל שלל התחנות המכובדות, התוכנית משודרת גם כאן באתר.

הערב בתוכנית הספורט של ישראל דנו בטענות של בני סכנין נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, סיכמנו את המשחק של מכבי תל אביב נגד הפועל חיפה ואת הירידה של הפועל אשקלון והפועל עכו, דיברנו על הזכייה ה-25 של ברצלונה ועל הפסדה של מכבי תל אביב בכדורסל למכבי אשדוד.

אסי ויזל: “לא יכול להיות שאוהדים מקללים את שמעון מזרחי ומאחלים לו שיתאבד”

שוחחנו עם מנכ”ל פוקס, אסי ויזל, על מצבה של מכבי ת”א בכדורסל, על היחס של אוהדי כדורסל לבעלי קבוצות ועל סיכוייה של הקבוצה לזכות העונה באליפות.

אסי, הקבוצה נראית כמו שהיא לא נראתה הרבה מאוד זמן. מה דעתך?

?”ב-15 לאפריל, FOX הודיעה למכבי שהסכם החסות שלנו ממשיך עוד שנה לפחות. מכבי ת”א תסיים את 2018 עם אליפות,  אמרתי לפני חודשיים ואני אומר גם היום - לא באנו בשביל הצלחות, אלא לדרך ארוכה. אני רוצה לדבר על היחס לבעלי קבוצות בספורט בישראל. אולי זה לא פופולרי, אבל לא יכול להיות מצב שאוהדים של הפועל ירושלים – שהם אוהדים מדהימים, וראיתי אותם במשחק בהיכל מנורה מבטחים מול מכבי לא מפסיקים לעודד במשך כל המשחק - מקללים כך את שמעון מזרחי, חתן פרס ישראל, ומאחלים לו להתאבד. לא יכול להיות שהם שורקים בוז למירי רגב, שרה בישראל. הבעלים וההנהלה צריכים לתת על כך את הדעת”. 

מה עם הדומיננטיות שפעם הייתה למכבי על הליגה? זה נגמר?
?“הליגה תחרותית מאוד. אשדוד מדהימה. באופן כללי יש כמה קבוצות נהדרות בליגה, הפועל ירושלים, הפועל חולון ומכבי אשדוד. אבל שוב – אני עומד על כך שלדעתי מכבי ת”א מסיימת את העונה עם אליפות”.

מאיר טפירו: “פארגו יכול להכניס תחרותיות בריאה למכבי ת”א”

שוחחנו עם מאיר טפירו על העונה של מכבי אשדוד\באר טוביה, על מצבה של מכבי ת”א ועל ההחתמה החדשה–ישנה של ג’רמי פארגו.

מאיר, מה דעתך על העונה של מכבי אשדוד ומכבי ת”א??
אני שמח בשביל מאוד בשביל מכבי אשדוד, מגיע להם. מכבי ת”א יסתדרו, לפעמים להחליף מאמן, כמו שמדברים לאחרונה, זה לא הפיתרון. בעונה שעברה הם החליפו מספר מאמנים, ראינו שלא תמיד זה קשור למאמן. אבל עכשיו עם ג’רמי פארגו וכל הכלים שיש להם, לדעתי הם יסתדרו”. 

מאיר טפירו (איציק בלניצקי)מאיר טפירו (איציק בלניצקי)

איזה ג’רמי פארגו מכבי ת”א מקבלים, לדעתך? 
”לפעמים להכניס שחקן חדש לחדר ההלבשה מכניס תחרותיות בריאה. כשפייר ג’קסון משחק טוב, מכבי מנצחים. לדעתי, לג’רמי פארגו תהיה את ההשפעה הזאת עליו, התחרותיות בריאה שם ויכול להיות שזה יעזור לו לשחק טוב יותר”. 

מכבי אשדוד שווה אליפות לדעתך?
“לפי העונה הנוכחית כן. אבל יש להם הרבה שחקנים צעירים בלי הרבה ניסיון. אף אחד לא מדבר על הפועל ת”א שנמצאת בתקופה טובה מאוד. באופן כללי – כל קבוצה שמגיעה לפיינל פור יכולה לקחת אליפות”.

עמיר תורג’מן: “כשהגעתי לאשדוד, הקבוצה הייתה אובדת עצות”

שוחחנו עם עמיר תורג’מן, מאמנה המפוטר של מ.ס אשדוד על תקופתו במועדון, ועל סיבת פיטוריו מהמועדון על אף התוצאות היפות שהציגה הקבוצה תחת הדרכתו.

עמיר, איך אתה מרגיש עם הפיטורים ממ.ס אשדוד? קיבלת את הקבוצה במצב לא טוב כשהגעת.
“כשהגעתי והתחלנו לעבוד, הקבוצה הייתה אובדת עצות לגמרי. הקבוצה הייתה באמת במצב גרוע. עשיתי המון עבודה קשה, אבל דברים לא הסתדרו לצערי. העיתוי, כמובן, מאכזב. אבל ממשיכים הלאה”.

עמיר תורג'מן (איציק בלניצקי)עמיר תורג'מן (איציק בלניצקי)

למה לדעתך פוטרת?
“מי שיכול לתת תשובה על פיטוריי, זה המועדון. מדברים על סכסוך שנוגע לטום בן זקן, אבל זה לא קשור אליו. היה המון המון לחץ בקבוצה כשהגעתי לשם, וניסיתי להרגיע את העניינים ולעזור לקבוצה השאיר את הראש מעל המים. אני חושב שהצלחתי. כמובן שזה מאכזב שנגמר איך שנגמר. עדיין אין הצעות לעונה הבאה”. 

יובל נעים: “לדעתי, אם הייתי נשאר אשקלון הייתה נשארת בליגה”

שוחחנו עם יובל נעים, מאמנה הקודם של הפועל אשקלון, על ירידת הליגה של קבוצתו לשעבר ועל הדברים שלדעתו, ניתן היה לעשות אחרת בכדי להשאיר את הדרומיים בליגה הראשונה. 

יובל נעים (שחר גרוס)יובל נעים (שחר גרוס)

יובל, מי אשם בירידת הליגה של הפועל אשקלון?
“אני לא אוהב לחפש אשמים, אבל אם מחפשים צריך לחפש אשמים בתוך המערכת. דבר ראשון המאמן, אחר כך השחקנים ולבסוף ההנהלה”. 

אתה מרגיש חלק מירידת הליגה של הקבוצה?
“הפועל אשקלון קבוצה לא פחות טובה מאשדוד ומהרבה קבוצות אחרות. השחקנים המשמעותיים של אשדוד הרבה פעמים העונה לא שיחקו או סבלו מפציעה, וראינו מה קרה אתמול. לדעתי אם הייתי נשאר מאמן הקבוצה, מ.ס. אשדוד הייתה נשארת בליגת העל. אבל שוב, זו רק דעתי. קבוצה שלוקחת שש נקודות מתוך 27 אפשריות, לא מגיע לה להישאר בליגה. אני מאוד אוהב את מסאי דגו – הוא כמו חלומה של כל אמא. מתראיין יפה, לא מחפש לפגוע באף אחד. אבל אם אתה מראה אימונים של מנצ’סטר סיטי זה לא עושה אותך פפ גווארדיולה”. 

לירן שטראובר: “מכבי תל אביב לא נשברה – היא התפרקה”

שוחחנו עם שוער העבר של מכבי ת”א לירן שטראובר, על הופעתם של הצהובים מול הפועל חיפה אתמול ועל מצב הקבוצה. בנוסף, הביע שטראובר את דעתו על כושרו הנוכחי של שוערם של הצהובים, פרדראג ראיקוביץ’.

כשאתה מסתכל על מכבי תל אביב ועל הדרך שבה התנהל המשחק אתמול, לדעתך הקבוצה נשברה מנטלית?
“מכבי תל אביב לא נשברה, היא התפרקה. ג’ורדי קרויף נשבר מזמן, ואפשר היה לראות את זה אתמול. הוא ביצע חילוף, ואיתן טיבי פשוט עשה טובה שהוא שם על עצמו את החולצה. אם זה היה משחק אליפות, הוא היה מכין את עצמו הרבה יותר מהר. זה זלזול. במכבי תל אביב יעדיפו לשכוח את מה שקרה אתמול מהר מאוד”. 

לירן שטראובר (יניב גונן)לירן שטראובר (יניב גונן)

מה לדעתך עובר על ראיקוביץ’? הוא עשה הרבה טעויות אתמול.
“פרדראג ראיקוביץ’ סובל מחוסר ביטחון. רואים את זה עליו. כשוער, כשאתה לא בטוח בעצמך אתה עושה טעויות. הטעויות אתמול היו טעויות של חוסר ביטחון ופאניקה. וכשזה קורה לשוער, גם הוא בגובה של 1.91 מטרים, השער נראה לו ענק וזה קשה מאוד”.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */