יום שישי, 20.09.2024 שעה 14:52

זהבי לא כבש, גוואנגז'ו רשמה 0:1 על צ'ונגצ'ינג

הכוכב הישראלי של ר.פ שוב לא מצא את הרשת, משחק רביעי ברציפות, אך קבוצתו התאוששה בליגה אחרי שלושה הפסדים. רנאטיניו (39) הבקיע את שער הניצחון

|
אתר הספורט ONE
אתר הספורט ONE

גוואנגז’ו ר.פ אמנם ניצחה היום (ראשון) 0:1 את צ'ונגצ'ינג ליפאן, אך ערן זהבי המשיך את בצורת הכיבושים עם משחק רביעי ברציפות שהוא לא מצא את הרשת. הכוכב של ר.פ יכול להיות מעודד מכך שקבוצתו התאוששה בליגה, אך החלוץ הישראלי מיעט לסכן את שערו היריבה ולא הגיע ליותר מדי מצבים מסוכנים, להוציא בעיטה חופשית ב-20 מטרים.

בתוך כך, הישראלי נשאר עם שישה כיבושים במאזנו, אחרי פתיחת עונה מבטיחה במיוחד. מי שכן כבש הוא רנאטיניו, הברזיליאי המוכשר של ר.פ הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-39 אחרי שזהבי החל את ההתקפה והעביר ללו לין, שבישל לקשר את שערו השני העונה בליגה.

אחרי שלושה הפסדים קבוצתו של זהבי מנצחת

הודות לניצחון היקר, גוואנגז’ו טיפסה עד למקום ה-7, כשבמאזנה 12 נקודות והיא עשתה צעד חשוב לעבר הצמרת, אך קריטי מכך – התרחקה כמעט לגמרי מהאזור המסוכן. המארחת, שהייתה עדיפה בהרבה במחצית השנייה, אך לא הייתה מדויקת מספיק מול השער, נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים בליגה ובגביע וירדה עד למקום התשיעי.

דקה 74: כמעט השני של רנאטיניו, הפעם היה זה הברזילאי של ר.פ, שניסה להפתיע בבעיטה חזקה לפינה הרחוקה, אך שוב שוי התמודד עם הכדור הלא פשוט.

דקה 62: הכוכב הישראלי לקח את האחריות עם בעיטה חופשית מ-20 מזווית לא פשוטה, אך נעצר אצל שוי, שירד היטב מול הבעיטה של זהבי, שעדיין המשיך לחפש את שערו השביעי העונה.

זהבי ורנאטיניו (מערכת ONE)זהבי ורנאטיניו (מערכת ONE)

דקה 54: כמעט השוויון, פרננדיניו, הברזילאי של ליפאן, חתך למרכז וסובב כדור אדיר מ-20 מטרים, אך צ’נג היה ערני והדף היטב את הכדור המסוכן.

דקה 39, גוואנגז’ו עלתה ליתרון 0:1: מתפרצת פשוט קטלנית של האורחת, כשערן זהבי העביר כדור ארוך ללו לין, שהוציא הרמה נהדרת היישר לראשו של רנאטיניו, שהמשיך בנגיחה מקרוב לרשת.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */