יום שבת, 05.10.2024 שעה 04:13
ליגת ווינר סל 24-25
00-00עירוני קריית אתא
00-00הפועל עפולה
00-00עירוני נס ציונה
00-00הפועל ירושלים
00-00הפועל גליל עליון
00-00בני הרצליה
00-00הפועל ת"א
00-00עירוני רמת גן
00-00הפועל חיפה
00-00מכבי ת"א
00-00גלבוע/גליל
00-00אליצור נתניה
00-00הפועל ב"ש/דימונה
00-00הפועל חולון
לוח משחקים
  • עירוני קריית אתא
  • ראשון, 06/10, 19:45
  • הפועל עפולה
  • הפועל גליל עליון
  • ראשון, 06/10, 20:00
  • בני הרצליה
  • עירוני נס ציונה
  • ראשון, 06/10, 21:05
  • הפועל ירושלים
  • גלבוע/גליל
  • רביעי, 09/10, 18:50
  • אליצור נתניה
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • רביעי, 30/10, 20:15
  • הפועל חולון
  • הפועל ת"א
  • שלישי, 31/12, 00:00
  • עירוני רמת גן
  • הפועל חיפה
  • שלישי, 31/12, 00:00
  • מכבי ת"א

נכנסים לקצב: 82:94 לירושלים על מכבי חיפה

לאחר הניצחון 86:88 על המוליכה הפועל חולון, האלופה האדומה של עודד קטש רשמה ניצחון שלישי ברציפות, הפעם על חשבון נועלת הטבלה, שהמשיכה להסתבך

|
פרפרוגלו, טימור ודייסון חוגגים (עמרי שטיין)
פרפרוגלו, טימור ודייסון חוגגים (עמרי שטיין)

המחזור ה-22 בליגת ווינר נמשך הערב (שני) כאשר האלופה הפועל ירושלים רשמה ניצחון שלישי ברציפות עם 82:94 על נועלת הטבלה מכבי חיפה בהיכל רוממה בשחזור גמר הפלייאוף מהעונה שעברה. 

האדומים של עודד קטש, ללא קיילין לוקאס שלא עבר מבחן כשירות, הגיעו למשחק בצפון מעודדים מה-86:88 הגדול על הפועל חולון בחוץ והצליחו להמשיך במומנטום, לרשום ניצחון שלישי ברציפות ולרשום ניצחון שני העונה על הירוקים. מן העבר השני, החבורה של עופר רחימי שנאבקת בתחתית ואף נועלת את הטבלה, לא הצליחה למנף את הניצחון 95:98 על הפועל גלבוע/גליל מהמחזור האחרון והמשיכה להסתבך בתחתית.

הפועל ירושלים גברה 82:94 על מכבי חיפה

זה דווקא התחיל רע מבחינת האלופה, שנקלעה לפיגור לאחר רבע ראשון רע בו ספגו 30 נקודות, אך החבורה של עודד קטש התעוררה הגנתית ברבע שני נהדר, נטלה את היתרון וברבע השלישי אף פתחה יתרון דו ספרתי מבטיח. הירוקים של רחימי אמנם התעוררה ברבע הרביעי ואף צימקה ל-5 נקודות בלבד, אך לא הצליחה להשלים מהפך ונכנעה לריצה נוספת של האדומים לקראת הסיום.

שחקני הפועל ירושלים חוגגים (עמרי שטיין)שחקני הפועל ירושלים חוגגים (עמרי שטיין)

קלעו למכבי חיפה: טרבור גאסקינס 22 נק

ודות, ברנדון באומן 19 נק’ ותשעה ריבאונדים, זאק גרהאם 17, דגן יבזורי 9, ווילי וורקמן 6, דניאל קופרברג 4, עוז בלייזר 2 נק’ ושישה ריבאונדים, אנחל רודריגס 2 ועודד ברנדוויין 1. 

אוהדי מכבי חיפה (עמרי שטיין)אוהדי מכבי חיפה (עמרי שטיין)

קלעו להפועל ירושלים: סטראטוס פרפרוגלו 20 נקודות ושישה ריבאונדים, בר טימור וג’רום דייסון 18 נקודות כל אחד, רונלד רוברטס 14 נק’ ושבעה ריבאונדים, טרנס קיזני 12, ריצ’ארד האוול 4 נק’ ושבעה ריבאונדים, ליאור אליהו 4, יותם הלפרין 2 נק’ וארבעה אסיסטים ורם אליאספור 2. 

ווילי וורקמן לוחץ את סטראטוס פרפרוגלו (עמרי שטיין)ווילי וורקמן לוחץ את סטראטוס פרפרוגלו (עמרי שטיין)

רבע ראשון: 25:30 למכבי חיפה

חמישיית מכבי חיפה: רועי הובר, זאק גרהאם, טרבור גאסקינס, עוז בלייזר וברנדון באומן.

חמישיית הפועל ירושלים: ג’רום דייסון, בר טימור, טרנס קינזי, ריצ’ארד האוול ורונלד רוברטס. 

בר טימור העלה את האדומים ליתרון, זאק גרהאם השווה. טרנס קינזי השיב את היתרון לצד האדום, אך שלשה של טרבור גאסקינס קבעה יתרון ירוק ראשון במשחק. טימור הגיב בשלשה משלו, אך ברנדון באומן ענה במהלך של שלוש נקודות עם סל ועבירה ועם קליעה נוספת מחצי מרחק שקבעה יתרון 3 לירוקים. ג’רום דייסון צימק וטימור קבע יתרון ירושלמי נוסף, אך גרהאם ענה בשלשה גדולה מנגד. רונלד רוברטס קבע יתרון אדום במהלך של 3 נקודות עם סל ועבירה וריצ’ארד האוול הוסיף דאנק שהגדיל את היתרון ל-3. באומן צימק, רוברטס ענה, אך שלשה של גאסקינס וליי אפ של גרהאם קבעו מהפך. דייסון השווה, אך ריצת 0:8 ירוקה בהנהגת גרהאם, באומן ו-ווילי וורקמן קבעו יתרון 8. דייסון צימק בשלשה משלו ורוברטס, בדאנק מפלצתי, הקטין ל-3 בלבד, אך דגן יבזורי, בקליעה גדולה עם הבאזר, קבע יתרון 5 בסיום הרבע.

ווילי רוקמן חוגג (עמרי שטיין)ווילי רוקמן חוגג (עמרי שטיין)
בר טימור (עמרי שטיין)בר טימור (עמרי שטיין)
בלייזר ובאומן חוגגים (עמרי שטיין)בלייזר ובאומן חוגגים (עמרי שטיין)

רבע שני: 44:50 להפועל ירושלים 

יבזורי הגדיל את היתרון הירוק ל-7, אך סטראטוס פרפרוגלו הגיב בשלשה גדולה מנגד וליאור אליהו הוריד ל-2 בלבד עם דאנק בהתקפת מעבר. דניאל קופרברג הגדיל ל-4, אך יותם הלפרין ענה ורוברטס השווה בשתי קליעות עונשין מדויקות. גאסקינס השיב את היתרון לירוקים בשתי קליעות עונשין משלו, אך פרפרוגלו השווה. עודד ברנדווין דייק פעם אחת מקו העונשין, אך טרנס קינזי ענה בשלשה ופרפרוגלו, במהלך אישי ענק, קבע יתרון 4 לאדומים. גאסקינס צימק בקליעת עונשין בודדת, פרפרוגלו ענה בקליעת עונשין משלו וקינזי הגדיל ל-6 בליי אפ. טימור הגדיל ל-7 מקו העונשין. יבזורי ו-וורקמן צימקו ל-4, רם אליאספור הגיב. יבזורי צימק ל-3 בשלשה, אך קינזי הגיב בשלשה וקבע יתרון 6 לאדומים בירידה למחצית. 

הלפרין, רוברטס וקינזי חוגגים (עמרי שטיין)הלפרין, רוברטס וקינזי חוגגים (עמרי שטיין)
ריצ'ארד האוול (עמרי שטיין)ריצ'ארד האוול (עמרי שטיין)
אוהדי הפועל ירושלים (עמרי שטיין)אוהדי הפועל ירושלים (עמרי שטיין)

רבע שלישי: 61:75 להפועל ירושלים

גאסקינס צימק בקליעת עונשין בודדת, דייסון הגדיל ל-7, אך גאסקינס דייק פעם נוספת מקו העונשין ואנחל רודריגס צימק ל-4. רוברטס דייק פעמיים מקו העונשין ובר טימור הגדיל ל-9 במהלך של 3 נקודות עם סל ועבירה. רוברטס ופרפרוגלו הגדילו ל-14 והשלימו ריצת 0:10 אדירה. וורקמן בלם את הריצה האדומה וצימק בליי אפ. דייסון דייק פעם אחת מקו העונשין, אך גאסקינס הגיב בליי אפ שחתם התקפת מעבר נהדרת. פרפרוגלו וטימור הגדילו ל-15, קופרברג צימק בליי אפ, אך פרפרוגלו ענה מיד מנגד. גאסקינס צימק, קינזי ענה, אך שלשה של גאסקינס צימקה ל-12. אליהו קלע מחצי מרחק וטימור הגדיל ל-16 בשתי קליעות עונשין מדויקות. בלייזר צימק ל-14 בסיום הרבע. 

ג'רום דייסון (עמרי שטיין)ג'רום דייסון (עמרי שטיין)
בר טימור מקדים את רועי הובר (עמרי שטיין)בר טימור מקדים את רועי הובר (עמרי שטיין)
עודד קטש (עמרי שטיין)עודד קטש (עמרי שטיין)

רבע רביעי: 82:94 להפועל ירושלים

גרהאם, גאסקינס ובאומן צימקו ל-8 בלבד, פרפרוגלו הגדיל ל-11 במהלך של 3 נקודות עם סל ועבירה. גרהאם ושלשה אדירה של באומן הקטינו ל-6 בלבד, אך פרפרוגלו הגדיל ל-8. באומן קבר שלשה גדולה וצימק ל-5 בלבד. דייסון הגדיל ל-9 עם 4 נקודות רצופות, אך גרהאם הקטין ל-6. דייסון דייק פעם אחת מקו העונשין והאוול הגדיל ל-9, גאסקינס צימק בשתי קליעות עונשין מדויקות. דייסון, טימור ופרפרוגלו הגדילו ל-14, באומן צימק וקבע את תוצאת המשחק. 

טימור והלפרין חוגגים (עמרי שטיין)טימור והלפרין חוגגים (עמרי שטיין)
עופר רחימי (עמרי שטיין)עופר רחימי (עמרי שטיין)
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */