יום ראשון, 29.09.2024 שעה 04:27

ניר לוין: מיזם מגן הכבוד זו רכבת שיצאה מהתחנה

המנהל המקצועי של הנבחרות הצעירות התייחס ליוזמה במהלך יום הסדנאות בבית הנשיא. טובי, מנכ"ל בית הנשיא: "אבן דרך נוספת בפעילות של תקווה ישראלית"

|
ניר לוין (יוני קלברמן)
ניר לוין (יוני קלברמן)

יום סדנאות והרצאות מעשירות התקיים היום (שני) בבית הנשיא בהשתתפות נציגי מגן הכבוד: תקווה ישראלית בספורט. ביום הסדנאות השתתפו מנהלי מחלקות הספורט ברשויות המקומיות, מפקחי משרד התרבות והספורט, הנהלות ונציגים ממועדוני ליגת העל וממחלקות הנוער מכלל הליגות. כמו כן, לקחו חלק באירוע מאמני הנבחרות הצעירות של ישראל - ניר לוין, אלון חזן, מרקו בלבל וסלאח חסארמה.

במהלך המפגש עברו המשתתפים מסע בין סדנאות חווייתיות שהעניקו להם ארגז כלים לפעולות ברוח מגן הכבוד והרצאות העשרה. באירוע השתתפו גם מנכ"ל בית הנשיא הראל טובי, ראש מנהל הספורט במשרד הספורט עופר בוסתן, סמנכ"ל ההתאחדות לכדורגל אבי לוי ונציגים נוספים.

מגן הכבוד: תקווה ישראלית - אירוע מסכם

מגן הכבוד: תקווה ישראלית בספורט, פועלת במסגרת שלושה מסלולים: מסלול ליגת העל, מסלול האוהדים ומסלול "הדור הבא" המיועד למחלקות הנוער והילדים שאינן משתייכות לליגת העל. מדי שנה לקראת פתיחת עונת הכדורגל מעניק נשיא המדינה את מגן הכבוד למועדונים המובילים בעשייה החינוכית-ערכים ובמאבק באלימות ובגזענות.

ניר לוין, המנהל המקצועי של נבחרות ישראל הצעירות, אמר במפגש: "המפגש היום הוא יוצא דופן וחשוב מאוד, מכיוון שהתכנסו כאן בבית הנשיא עם מחוללי שינוי בכל מיני תחומים, ובדרגות מקצועיות שונות. נולדו כאן הרבה רעיונות, כיווני חשיבה, ואפילו פרקטיקות שניתן ליישם כבר. מיזם מגן הכבוד זו רכבת שכבר יצאה מהתחנה. וכל שנה מצטרפים עוד ועוד קרונות. היום הזה הוא נקודת ציון חשובה בחיבור הזה של הקרונות ובהגדלה של הרכבת ואנחנו שמחים שכל פעם יש יותר ויותר גורמים שמעורבים".

ניר לוין, אלון חזן ומרקו בלבול (יוני קלברמן) ניר לוין, אלון חזן ומרקו בלבול (יוני קלברמן)

מנכ"ל בית הנשיא, הראל טובי: "אירוע זה הוא אבן דרך נוספת בפעילות של תקווה ישראלית לאור חזונו של הנשיא. זירת הספורט איננה 'עוד זירה' בה ניתן לפעול ולקדם את חזון הנשיא. היא מיוחדת. היא המקום הראשון בו הילד הישראלי פוגש את מי ששונה ממנו, ומתארגן להתחרות בהם על בסיס קבוצתי. יש בה פוטנציאל עצום, בלתי רגיל, להטמיע בדור הבא ערכים של סובלנות ושותפות. יש בספורט יכולת אדירה להתניע ולהניע תהליכים אישיים וקבוצתיים. הפעילות הספורטיבית פותחת את הלב ומייצרת הזדמנויות חינוכיות שאסור לפספס”.

אסור לפספס
נגןגם הרגע הזה הגיע, יש לקוקורייה כפיל
גם הרגע הזה הגיע, לקוקורייה יש כפיל
נגןמישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
מישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
נגןהחיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
החיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
נגןלאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
לאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
/* LAST / NEXT ROUNDs */