יום רביעי, 03.07.2024 שעה 18:52
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

בני יהודה השוותה ל-2:2 מול סכנין בדקה ה-94

אבידור כבש ראשון (25), חוזז השווה (34), מוגרבי ניצל טעות של זובאס (49), אך ולאסקיס קבע שוויון דרמטי (90+4). פנדל לזכות בני יהודה לא נשרק

|
שחקני בני יהודה חוגגים (עמית מצפה)
שחקני בני יהודה חוגגים (עמית מצפה)

בני סכנין ובני יהודה נפרדו הערב (שבת) ב-2:2 בתום משחק נהדר באצטדיון טוטו בעכו, שנערך לעיני 1,200 צופים במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל. בעקבות התיקו, המארחת התרחקה באופן זמני מרחק של 14 נקודות מהפועל אשקלון, שנמצאת מתחת לקו האדום. בני יהודה נותרה במקום השישי. לפני פתיחת המשחק, יו”ר הקבוצה המארחת, מוחמד אבו יונס, העניק פרחים ליוסי אבוקסיס, מאמן בני סכנין לשעבר, שהתקבל בתשואות ע”י אוהדי הקבוצה.

עשר הדקות הראשונות היו מהוססות מצד שתי הקבוצות, אך נראה שההזדמנות הראשונה במשחק גרמה לשתיהן להעלות הילוך ולחפש את השער הראשון. המארחת הצליחה לעלות ליתרון בדקה ה-25 אחרי התקפה מתפרצת נהדרת שנגמרה בבישול של פיראס מוגרבי ליובל אבידור, שבעט מקרוב אל שערו של אמיליוס זובאס. הקבוצה של יוסי אבוקסיס לא הורידה את הראש והצליחה למצוא את שער השוויון לאחר 9 דקות, כשמתן חוזז סיים מבצע אישי בבעיטה פנימה בדקה ה-34. שתי הקבוצות ירדו להפסקה לאחר מחצית ראשונה קצבית. 

אבוקסיס: היינו שווים ניצחון פה

המחצית השנייה נפתחה באותה הצורה בה נגמרה הראשונה, כשכבר אחרי ארבע דקות פיראס מוגרבי הרים כדור מאגף ימין, לא ברור אם שחקנה של המארחת ניסה למסור או להבקיע, אבל זובאס לא התמקם נכון, והכדור סיים ברשתו של השוער הליטאי. בני יהודה יכולה להרגיש מעט מקופחת לאחר שעוביידה חטאב הכשיל ברחבה את מאור קנדיל, אך השופט אביעד שילוח החליט לא לשרוק לפנדל לזכותה של האורחת. לאחר השער של מוגרבי, המחצית השנייה הייתה פחות מלאה באירועים, כשבני סכנין ניסתה להאט את קצב המשחק במטרה לשמור על היתרון, בעוד בני יהודה ניסתה למצוא את שער השוויון. אחרי נסיונות רבים, לבסוף השער המיוחל הגיע עמוק בתוספת הזמן של המשחק, כשנריוס ולאסקיס כבש בדקרה ה-94 בבעיטה מתוך הרחבה כדי לתת לקבוצתו נקודה דרמטית.

יוסי אבוקסיס לפני המשחק (עמית מצפה)יוסי אבוקסיס לפני המשחק (עמית מצפה)

מחצית ראשונה 

השופט אביעד שילוח הוציא את ההתמודדות לדרך לעיני 1,200 אנשים ביציעי האצטדיון.

דקה 10: הזדמנות ראשונה במשחק והיא של בני יהודה. אלי בלילתי הגביה כדור לרחבה מאגף שמאל, נריוס ולאסקיס התרומם ונגח, אבל הניסיון שלו חלף ליד הקורה השמאלית של מחמוד קנדיל.

דקה 15: כמעט שער ראשון במשחק, אבל הבעיטה החופשית המסוכנת של יונתן כהן לא פגעה במסגרת, אלא הרעידה את הרשת מצידה והטעתה למספר שניות את היושבים באצטדיון שחשבו שהכדור נכנס פנימה. 

פיראס מוגרבי עם הכדור (עמית מצפה)פיראס מוגרבי עם הכדור (עמית מצפה)

דקה 18: פיראס מוגרבי ושלומי אזולאי התמסרו ליד הרחבה, אזולאי הכניס למוגרבי כדור מתוחכם לתוך הרחבה, משם האחרון שחרר בעיטה חזקה שפגעה במשקוף.

דקה 25, בני יהודה עלתה ליתרון 0:1: עותמאן שלח כדור עומק אדיר למוגרבי שהעביר מסירת רוחב לרחבה, לשם התגנב יובל אבידור ובעט מקרוב אל הרשת של אמיליו זובאס. זהו הבישול השביעי של מוגרבי העונה. 

שחקני בני סכנין חוגגים (עמית מצפה)שחקני בני סכנין חוגגים (עמית מצפה)

דקה 27: האורחת הגיעה להזדמנות מצוינת, כשמתן חוזז מצא את מאור קנדיל לבד בצד הימני של הרחבה, המגן ניסה למסור מסירת רוחב, אך קנדיל השני, שוערה של בני סכנין, הצליח להרחיק את הניסיון עם הרגל שלו.

דקה 34, בני יהודה השוותה את התוצאה ל-1:1: חוזז ניסה לחדור לרחבה דרך שלושה שחקנים אדומים, הכדור ברח לו אבל הגיע למאוויס צ’יבוטה שהחזיר את הכדור לחוזז, שבעט מתוך הרחבה ברגל ימין אל רשתה של המארחת.

שחקני בני יהודה חוגגים את השער (עמית מצפה)שחקני בני יהודה חוגגים את השער (עמית מצפה)

דקה 39: בעיטה אדירה של צ’יבוטה נהדפה החוצה על ידי קנדיל. שחקנה של האורחת עבר שני שחקנים בכדרור ואז בעט בצורה חזקה לפינה הרחוקה, שוערה של סכנין התעופף נהדר והדף את הכדור החוצה. 

דקה 42: חוזז המשיך להטריד את ההגנה של המארחים, כשכדרר באגף שמאל ואז הרים כדור חד לרחבה, ולאסקיס נגח אבל הכדור פגע במארון גנטוס ועף אל מעל למשקוף השער.

יונתן כהן עם הכדור (עמית מצפה)יונתן כהן עם הכדור (עמית מצפה)

מחצית שנייה

דקה 49, בני סכנין עלתה ליתרון 1:2: מוגרבי קיבל כדור באגף ימין, לא ברור אם השחקן ניסה להגביה לרחבה או להבקיע, אבל הכדור סיים ברשת של זובאס, שלא עמד נכון והשאיר את השער חשוף לחלוטין. 

פיראס מוגרבי חוגג עם החברים (עמית מצפה)פיראס מוגרבי חוגג עם החברים (עמית מצפה)

דקה 55: הזדמנות למארחת. אבידור חדר עם הכדור לרחבה מאגף שמאל, העביר כדור רוחבה לג’ורדן פושה, שבעט מהאוויר, אך הכדור עבר ליד קורת השער של קנדיל בדרכו החוצה. 

דקה 63: עוביידה חטאב הכשיל את מאור קנדיל ברחבה, אך השופט אביעד שילוח החליט לא לשרוק לבעיטת עונשין מ-11 מטר לזכות האורחים. החלטה שגויה של השופט, שקיפח את האורחים.

עלי עותמאן ומאוויס צ’יבוטה (עמית מצפה)עלי עותמאן ומאוויס צ’יבוטה (עמית מצפה)

דקה 76: מוגרבי הרים כדור קרן לרחבה של בני יהודה, אברהם פאס הצליח לנגוח את הכדור לכיוון השער, אבל זובאס היה במקום ואסף את הכדור. 

דקה 79: יונתן כהן העביר כדור רוחב מאגף שמאל, ההגנה של המארחים לא הצליחה להרחיק את הכדור, שהגיע אל מאור קנדיל, אך מגנה של בני יהודה החמיץ בצורה רשלנית כשבעט החוצה מזווית טובה.

שלומי אזולאי עם הכדור (עמית מצפה)שלומי אזולאי עם הכדור (עמית מצפה)

דקה 81: האורחים כמעט השוו, אך בסוף המהלך הקוון סימן לנבדל. ולאסקיס היה עם הכדור בצידה השמאלי של הרחבה, החלוץ מסר למרכז, שם חיכה אלמוג בוזגלו, שהצליח לשחרר בעיטה מהאוויר. קנדיל הדף את הכדור לקורה, ומאור קנדיל, מתוך קו השער, בעט פנימה, אך כאמור, השופט לא אישר את השער בטענה לנבדל.  

דקה 94, בני יהודה השוותה ל-2:2: מאור קנדיל פרץ מצוין באגף ימין והעביר מסירה מדויקת לנריוס ולאסקיס, שבעט בסיבוב מתוך הרחבה והכניע את שוערה של סכנין כדי להשוות את תוצאת המשחק ממש רגע לפני שריקת הסיום ולתת לקבוצתו נקודה יקרה.

נריוס ולאסקיס חוגג (עמית מצפה)נריוס ולאסקיס חוגג (עמית מצפה)

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אברהם פאס, מארון גנטוס, עוביידה חטאב, אנטוניו מרשיץ', עטאא ג'אבר (חאלד חלאיילה, 71), פיראס מוגרבי (סגס תאמבי, 85), יובל אבידור, שלומי אזולאי וג'ורדן פושה (וונדרסון, 75).

בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, דן מורי, אעיד חבשי, אלי בלילתי (אלמוג בוזגלו, 74), סתיו פיניש (אליאל פרץ, 67), יובל אשכנזי (רועי גורדנה, 74), יונתן כהן, מאוויס צ’יבוטה, מתן חוזז ונריוס ולאסקיס.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */