יום חמישי, 14.11.2024 שעה 08:35
ליגה ספרדית 24-25
3312-4013ברצלונה1
2711-2512ריאל מדריד2
267-1913אתלטיקו מדריד3
2419-2312ויאריאל4
2120-1713אוססונה5
2013-1913אתלטיק בילבאו6
2012-1413בטיס 7
1810-1113ריאל סוסיאדד8
1810-1013מיורקה9
1817-1613ג'ירונה10
1722-2013סלטה ויגו11
1613-1312ראיו וייקאנו12
1518-1213סביליה13
1416-1313לגאנס14
1322-1413אלאבס15
1222-1613לאס פלמאס16
1011-813חטאפה17
1022-1112אספניול18
925-1013ויאדוליד19
717-811ולנסיה20
לוח משחקים
  • חטאפה
  • שישי, 22/11, 22:00
  • ויאדוליד
  • ולנסיה
  • שבת, 23/11, 15:00
  • בטיס
  • אתלטיקו מדריד
  • שבת, 23/11, 17:15
  • אלאבס
  • לאס פלמאס
  • שבת, 23/11, 19:30
  • מיורקה
  • ג'ירונה
  • שבת, 23/11, 19:30
  • אספניול
  • סלטה ויגו
  • שבת, 23/11, 22:00
  • ברצלונה
  • אוססונה
  • ראשון, 24/11, 15:00
  • ויאריאל
  • סביליה
  • ראשון, 24/11, 17:15
  • ראיו וייקאנו
  • לגאנס
  • ראשון, 24/11, 19:30
  • ריאל מדריד
  • אתלטיק בילבאו
  • ראשון, 24/11, 22:00
  • ריאל סוסיאדד

פלייטיקה - נותנת החסות הראשית של סביליה

ענקית הסושיאל גיימינג הישראלית העמיקה את שיתוף הפעולה עם המדורגת 5 בספרד ושמה יתנוסס על החולצות. הקמפיין ייחשף לקראת יונייטד בליגת האלופות

|
שחקני סביליה
שחקני סביליה

ענקית הסושיאל גיימינג פלייטיקה הישראלית (Playtika) הפכה היום (שני) לנותנת החסות הראשית של סביליה, המדורגת במקום החמישי של הליגה הספרדית. פלייטיקה העמיקה למעשה את שיתוף הפעולה עם הקבוצה והיום ייחשף לראשונה קמפיין בינלאומי משותף.

במסגרתו, ייחשפו המדים החדשים של הקבוצה עם הלוגו החדש של חברת playtika. כמו כן, מיתוג אצטדיון הבית של סבליה – רמון סאנצ’ס פיחואן – והשפה הפרסומית, שונו בהתאם. הקמפיין החדש נקרא צ’יטה על שם הלוגו והסימן המזוהה עם Playtika המשקף את הערכים המשותפים של הקבוצה והחברה: דינמיות, מהירות, דיוק וזריזות. הקמפיין הושק לקראת המשחק הראשון במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות ביום רביעי מול מנצ’סטר יונייטד, ולאחר מכן מול ברצלונה במסגרת לה ליגה וכן בשאר המשחקים.

רק כמעט: לאס פלמאס מפסידה לסביליה

ניר קורצ'ק, סמנכ"ל השיווק של Playtika, ציין היום: “אנו גאים בשיתוף הפעולה עם סביליה, מדובר בחיבור טבעי, שכן קיים קשר מובהק בין הערכים וה-DNA של שני המותגים". כזכור, פלייטיקה נתנה חסות בעבר להפועל תל אביב מליגת העל.

שחקני סביליה (מערכת ONE)שחקני סביליה (מערכת ONE)

רמון לאורטה, סמנכ"ל השיווק של סביליה, הוסיף כי “פלייטיקה וסביליה הם שני מותגים חזקים ומובילים, המייצגים עוצמה ואומץ, הגדלים ומתפתחים זה לצד זה. לראשונה שיתוף הפעולה הוליד קמפיין פרסומי בינלאומי המיצג את שיתוף הפעולה ההדוק בין נותני החסות והשחקנים ומעצים את התדמית של המועדון והקבוצה".

אסור לפספס
נגןשועה ומשפתי עוברים את "הזובור" בנבחרת
ה"זובור" של שועה ומשפתי יצא לדרך בנבחרת
נגןליניקר הועזב מתכנית הדגל של הפרמיירליג
ליניקר הועזב מתכנית הדגל של הפרמיירליג
נגן"האנדרטייקר" הוא הפרזנטור החדש של גנואה
"האנדרטייקר" הוא הפרזנטור החדש של גנואה
נגןנהג הפורמולה ביצע את אתגר איש הברזל בבית
נהג הפורמולה ביצע את אתגר איש הברזל בבית
/* LAST / NEXT ROUNDs */