מערכת ONE
|
ענקית הסושיאל גיימינג פלייטיקה הישראלית (Playtika) הפכה היום (שני) לנותנת החסות הראשית של סביליה, המדורגת במקום החמישי של הליגה הספרדית. פלייטיקה העמיקה למעשה את שיתוף הפעולה עם הקבוצה והיום ייחשף לראשונה קמפיין בינלאומי משותף.
במסגרתו, ייחשפו המדים החדשים של הקבוצה עם הלוגו החדש של חברת playtika. כמו כן, מיתוג אצטדיון הבית של סבליה – רמון סאנצ’ס פיחואן – והשפה הפרסומית, שונו בהתאם. הקמפיין החדש נקרא צ’יטה על שם הלוגו והסימן המזוהה עם Playtika המשקף את הערכים המשותפים של הקבוצה והחברה: דינמיות, מהירות, דיוק וזריזות. הקמפיין הושק לקראת המשחק הראשון במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות ביום רביעי מול מנצ’סטר יונייטד, ולאחר מכן מול ברצלונה במסגרת לה ליגה וכן בשאר המשחקים.
ניר קורצ'ק, סמנכ"ל השיווק של Playtika, ציין היום: “אנו גאים בשיתוף הפעולה עם סביליה, מדובר בחיבור טבעי, שכן קיים קשר מובהק בין הערכים וה-DNA של שני המותגים". כזכור, פלייטיקה נתנה חסות בעבר להפועל תל אביב מליגת העל.
רמון לאורטה, סמנכ"ל השיווק של סביליה, הוסיף כי “פלייטיקה וסביליה הם שני מותגים חזקים ומובילים, המייצגים עוצמה ואומץ, הגדלים ומתפתחים זה לצד זה. לראשונה שיתוף הפעולה הוליד קמפיין פרסומי בינלאומי המיצג את שיתוף הפעולה ההדוק בין נותני החסות והשחקנים ומעצים את התדמית של המועדון והקבוצה".