יום רביעי, 03.07.2024 שעה 15:16
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

ב"ש הצטיינה, מכבי ת"א איכזבה, אשדוד הפתיעה

סיכום חלון ההעברות: האלופה התחמשה היטב וזכתה לציון 8, הצהובים הסתפקו בקאניוק ובציון 4, תורג'מן דייק ומה עם מכבי חיפה ובית"ר? הציונים בפנים

|
קאניוק, בניון, קבהא וריינן
קאניוק, בניון, קבהא וריינן

חלון ההעברות של ינואר הסתיים, וכצפוי, כמעט כל הקבוצות חיכו לרגע האחרון. תקראו לכך שיקולים כלכליים או סתם אסטרטגיה, אך בליגת העל אוהבים למתוח את הכל עד לדקה ה-90. בסופו של דבר, את החיזוק המעניין ביותר רשמו דווקא קבוצות התחתית ששינו את הפנים באופן כמעט מוחלט, הכל כדי לא לרדת ליגה. 

מי שצריכה להיות אולי מודאגת היא מכבי חיפה, שלא בטוח שכל כך מוכנה למאבקים של פלייאוף תחתון אחרי שצירפה רק בלם, אטיין ריינן, אך נפרדה משחקנים כמו גילי ורמוט ודקל קינן ולא בטוח שיש לה תחליף לכך בסגל שלה. במקביל, קבוצות כמו בני סכנין, הפועל רעננה, הפועל אשקלון ומעל כולן - מ.ס. אשדוד, עשו שינוי גדול כדי להכין את עצמן למאבקי התחתית. 

בניון: "מאחל המון בהצלחה לבית"ר ירושלים"

התוצאה תהיה קבוצות יותר סגורות, אך עם כוח התקפי שיכול להכריע מקדימה בעזרת התקפות מתפרצות. הקבוצות הוסיפו לעצמן עוד איכות ובאשדוד הוסיפו שחקנים כמו וובה ברואן ואור אינברום שיכול לעשות דברים יפים לצד גדי קינדה המוכשר עליו שמר עמיר תורג'מן. גם מכבי פתח תקווה התחזקה עם ההבאה של יוסי בניון, שעכשיו עם שקט ואמון של ההנהלה והמאמן, יוכל להביא את עצמו ולתת למלאבסים תוספת שלא הייתה להם.

ומה בחלק העליון? בית"ר ירושלים צירפה חלוץ בזמן שברור לכל שהיא צריכה דווקא עוד בלם. מכבי ת"א כשלה ביום האחרון של ההעברות והתחזקה רק בגידי קאניוק, הפועל חיפה איבדה את חנן ממן לטובת גילי ורמוט והפועל באר שבע שמרה על עליונות גם בחלק הזה עם צירוף של שלושה שחקנים, שניים מהם עתידים להיות משמעותיים כמו מרואן קבהא וממן, וואדים מנזון שיהיה או גניבת החלון או פשוט שחקן שלא תשמעו עליו יותר מדי עד שיושאל לקבוצה אחרת.

ורמוט: "חובת ההוכחה עלי, רוצה לפרוש פה"

הפועל באר שבע

עזבו: אמיר ח'לייאלה (בני סכנין), וובה בראון (מ.ס. אשדוד).
הגיעו: מרואן קבהא (מאריבור), חנן ממן (הפועל חיפה), ואדים מנזון (אולימיפייץ ניז'ני נובגורוד).

האלופה הצליחה לבצע שתי החתמות משמעותיות בחלון ההעברות הנוכחי. האלופה הצליחה להחתים כבר בינואר את קפטן הפועל חיפה, חנן ממן, אחרי שהיה מיועד להגיע בקיץ. שחקן נוסף שהצטרף הבוקר לסגל של ברק בכר הוא קשר מאריבור, מרואן קבהא, אחרי קרב עיקש מול מכבי תל אביב שבסיומו בחר באדומים מבירת הנגב. האחרון, שחתם ממש ברגע האחרון של החלון, הוא החלוץ היהודי ממוצא רוסי, ואדים מנזין בן ה-24, שהוצע הבוקר להנהלת המועדון. בבאר שבע התרשמו מהמבנה הפיזי של החלוץ ולאור עלויותיו הזולות החליטו לקחת הימור ולעבות את החלק ההתקפי בחלוץ נוסף אך אלמוני. בעקבות הגעתו של קבהא, נוצר עומס גדול בקישור של ברק בכר, שהחליט להוריד מעט לחץ כששחרר את וובה בראון למ.ס. אשדוד בהשאלה עד סוף העונה. אגב, שחרורו של בראון הפתיע לא מעט שחקנים, אחרי שהקשר היה אחד השחקנים היותר אהובים ומוערכים בקבוצה. 

ציון: 8
אפשר לומר שהפועל באר שבע הצליחה להתחזק בשני שחקנים עם רקורד מוכח, בטח מרואן קבהא שהדיח רק לפני כמה חודשים את קבוצתו החדשה מהעפלה היסטורית לליגת האלופות. יחד עם חנן ממן, שיוסיף ממד יצירתי בחלק ההתקפי, ברק בכר בהחלט יכול להיות מרוצה ממסע הקניות של הבעלים אלונה ברקת.

חנן ממן וברק בכר. עוד רכש איכותי (מערכת ONE)חנן ממן וברק בכר. עוד רכש איכותי (מערכת ONE)

מכבי תל אביב

עזבו: איגור פיליפנקה (הושאל למ.ס. אשדוד), מתן בלטקסה (הושאל להפועל עכו), טינו סושיץ' (שוחרר), אור דסה (הושאל להפועל רעננה)
הגיע: גידי קאניוק (השאלה מפחטקור טשקנט)

חלון מוזר מאוד של מכבי תל אביב שנפרדה מארבעה שחקנים וכשלה בניסיון שלה לצרף את מרואן קבהא ואת אלכסנדר פאנטיץ' הסרבי לעמדת הבלם. הצהובים חיכו כרגיל עד ליום האחרון ונשארו קירחים כאשר הצליחו רק לסגור את ההחתמה של קאניוק בהשאלה, עם אופציית רכישה בסיום העונה. בסופו של דבר, הסגל של קרויף עובר דילול, כזה שלא בטוח שהמאמן רצה שיקרה ובזמן שהיריבות במאבק האליפות התחזקו - במכבי ת"א יסתפק בקאניוק בלבד.

ציון: 4
גידי קאניוק שחקן טוב שיכול להוסיף למכבי ת"א, אך היא הייתה צריכה עוד כוח במאבק האליפות וכשלה לעשות כך,  לכן הציון הנמוך.

גידי קאניוק (אחמד מוררה)גידי קאניוק (אחמד מוררה)

בית”ר ירושלים

עזבו: אמיר עגייב (הפועל תל אביב), יוסי בניון (מכבי פ”ת), ציון צמח (הפועל אשקלון), פול אדגר (הפועל ראשון לציון).
הצטרפו: דויד בויסן (לינגבי), אופיר קריאף (עירוני ק”ש), יקוב סילבסטר (אלבורג).

בית"ר סיימה את חלון העברות בלי להתחזק בבלם, שהרי זו הייתה השאיפה הראשונה של הצוות המקצועי. בשעה האחרונה של חלון העברות עוד היה ניסיון לברר האם אפשר להביא את טל בן חיים, אבל זה לא צלח. בית"ר התחזקה בקטנה מה שנקרא, פול אדגר סיכם בהפועל ראשון לציון אך הקבוצה הפינית שאליה שייך עדיין לא חתמה על המסמכים המאשרים לו לשחק בליגה הלאומית. מלבד זאת, יקוב סילבסטר מגיע לירושלים ויהיה מעניין לראות איך ישתלב בהתקפה של בית"ר שכוללת את איתי שכטר, אנתוני וארן, חן עזרא ועידן ורד שעוד צפוי לחזור.

ציון: 5.5
קריאף זה חיזוק טוב לבית"ר, לגבי החלוץ סילבסטר יש סימני שאלה בעיקר סביב ההתאקלמות שלו בקבוצה. העובדה שבית"ר לא מתחזקת בבלם משאירה אותה דיי פרווה בחלון הזה.

אופיר קריאף, טל כחילה וחן עזרא חוגגים (אורן בן חקון)אופיר קריאף, טל כחילה וחן עזרא חוגגים (אורן בן חקון)

הפועל חיפה

עזבו: חנן ממן (הפועל ב"ש), הישאם כיוואן (אחי נצרת), אופק פישלר (בית"ר תל אביב/רמלה).
הגיעו: ריקו מיטרבסקי (איסטרה פולה), יוסיפ איבנצ'יץ' (הפועל אשקלון) וגילי ורמוט (מכבי חיפה).

זה היה חלון העברות שמסביר את השאיפות של המועדון בעונה חלומית שכזו. ניר קלינגר ידע לחזק את בקבוצה הן בחלק בקדמי והן באחורי כאחד, בידיעה שהשינויים האלה יספיקו כדי להגיע למטרות. בסה"כ, כסף גדול לא הושקע והמכירה של חנן ממן עוד הכניסה לקופה לא מעט דולרים.

ציון: 7.5
בסה"כ, בהפועל חיפה הוכיחו שעם האוכל בא התאבון והתחזקו בשלושה שחקנים בראשם גילי ורמוט שאמורים להביא את הקבוצה ליעד הנכסף שהוא כרטיס לאירופה. בקבוצה האדומה מהכרמל ניסו לעשות הכל כדי להשכיח את המעבר של חנן ממן להפועל באר שבע.

יואב כץ ויוסיפ איבנצ'יץ' (דוברות הפועל חיפה) יואב כץ ויוסיפ איבנצ'יץ' (דוברות הפועל חיפה)

בני יהודה

הצטרפו: איסמעילה  סורו (גומל) ואסף רז (עירוני רמת השרון)
עזבו: אנטוני מרשיץ’ (בני סכנין), אביעד בורלא (הפועל עפולה), דובב גבאי (הפועל אשקלון), דניאל פלשר (מכבי הרצליה), שי קונסטנטין (הפועל נצרת עילית) ואיתמר ישראלי (הפועל מרמורק).

יוסי אבוקסיס דילל את הסגל בצורה משמעותית כששחקנים רבים שלא קיבלו דקות משחק עזבו כדי לצבור אותן במקום אחר. המאמן אמנם התחזק באיסמעילה סורו שיעניק מלחמה על חולצת ההרכב בקישור, אך הכתומים כשלו בניסיונות למצוא חיזוק לחוליית ההתקפה ולמעשה נותרו עם חלוץ אמצע טבעי אחד בסגל - נריוס ולאסקיס. אבוקסיס מקווה להימנע מפציעות עד תום העונה, אחרת הוא עלול להיות בבעיה.

ציון: 4.5
מלבד טרייד השוערים וסורו שהצטרף עוד לפני תחילת החלון, לכתומים היה כמעט חודש לנסות להביא רכש בעמדה אחת בלבד. כמובן שבניסיונות אלה הם לא הצליחו והסגל של אבוקסיס במרכז ההתקפה דל. אם בסופו של דבר בני יהודה לא תצליח להשיג מקום בפלייאוף העליון, חלון העברות של ינואר הוא צומת מרכזי.

איסמעילה סורו (מערכת ONE)איסמעילה סורו (מערכת ONE)

מכבי נתניה

הצטרפו: ג'ייק רוזנסקי (מכללת מרילנד), טנקגוד איקאגוו (קבוצת הנוער), דין מימוני (עירוני קריית שמונה)  ורמזי ספורי (הפועל אשקלון).
עזבו: דין גל (עירוני נשר), עדי קונסטנטינוס (הפועל קטמון), עדן שרם (מכבי פתח תקווה), לני אהרון (הפועל חדרה)

סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה תכננו לרענן את עמדת המגן השמאלי, אך לבסוף בן צעירי התבקש לחפש קבוצה ונשאר בנתניה, כמו גם קובי מור ו-עיסאם עיאשה. ג'ייסון דייוידסון סיכם אך לא הונחת לבסוף, כאשר אלחסן קייטה תוכנן לעבור למ.ס אשדוד. גם דודי טוויטו לא הגיע, כאשר נתניה לא הסכימה לשלם 60 אלף שקל להפועל עפולה, שון גולדברג, חן דילמוני, איאד אבו עביד ואורי מגבו לא הושאלו. מוחמד שכר היה מבוקש ולבסוף הגיע לעירוני קריית שמונה. המחשבות על השאלתו של לאנדרו ריביירו נענו ביכולת נהדרת שלו והוא נשאר, כאשר גם מעמדו של דידייה קוגבניה שודרג והוא יילקח בחשבון יותר כחלוץ מאשר קשר. רמזי ספורי הגיע על חשבונו של עדן שרם המאכזב. ג'ייק רוזנסקי רענן את חוליית ההתקפה, דין מימוני את מרכז ההגנה. טנקגוד איקאגוו הוחתם בקבוצת הנוער בראייה עתידית.

ציון: 5
חלון מאוזן ומעט מאכזב. בלי דרמות, בלי תוספות משמעותיות, ליטוש קל בלבד אצל היהלומים. הרבה מועמדים בתחילת החלון לאור היכולת הלא טובה בחודש האחרון, שינויים קלים בלבד לאור שביעות הרצון ממספר שחקנים שהלכו והשתפרו תוך כדי החלון. וגם, בגלל שחקנים אותם נתניה לא הצליחה לשחרר בשל הדעות החלוקות לגביהם.

דין מימוני ואדם קידן (מערכת ONE)דין מימוני ואדם קידן (מערכת ONE)

עירוני קריית שמונה

עזבו: דין מימוני (מכבי נתניה) ואחמד עאבד (גירסונספור)
הצטרף: מוחמד שכר (עירוני קריית שמונה)

עירוני קריית שמונה נפרדה מהשריד האחרון של עונת האליפות - החלוץ אחמד עאבד שעל המשא ומתן עם הקבוצה הטורקית פורסם לראשונה ב-ONE. לאחר שניהלה מגעים במקביל עם שלושה חלוצים, השלימו בקרייה את צירופו של מוחמד שכר שיחזק את החלק הקדמי של הקבוצה.

ציון: 5
סילבס ושרצקי איבדו את אחמד עאבד ששב בשבועות האחרונים לכושר טוב ובמקביל צרפו את שכר שעל פי המספרים שלו עד כה העונה, ספק אם הוא החיזוק שיסייע לקרייה עד תום העונה.

מוחמד שכר (איציק קדוש)מוחמד שכר (איציק קדוש)

מכבי פ”ת

עזבו: יובל אבידור (בני סכנין), שלומי ארבייטמן (הפועל רעננה), עוביידה חטאב (בני סכנין), סוטיריס ניניס (הוקפא) גל לוי (הפועל ר”ג), עדי טבצ’ניק (נצרת עילית), אביהו עזר (הפועל מרמורק).
הגיעו: יוסי בניון (בית”ר ירושלים), אליבלטו (ז'לגיריס וילנה) ועדן שרם (מכבי נתניה).

מכבי פתח תקווה נפרדה בחלון הזה בעיקר מהשחקנים הממורמרים, אלו שקיבלו דקות מעטות, לא אהבו את המצב ושידרו אנרגיות לא טובות בקבוצה. אמנם הקבוצה לא הביאה הרבה שחקנים, אך נראה שההחתמה של יוסי בניון מכניסה אנרגיות חיוביות למערכת, ופתאום נוצר באזז סביב הקבוצה. בניון עצמו בא להוכיח שהוא עדיין רחוק מפרישה מכדורגל והגעתו אמורה להוריד לחץ מהכשרון הצעיר העולה מנור סולומון, שעד עכשיו כל עיניים היו אליו לבדו, וציפו ממנו להצעיד לבד את מכבי פ”ת. בנוסף, עדן שרם הגיע כשחקן משלים.

ציון: 7
החיסרון מהמרכזי מבחינת החלון הזה הוא שלא הצליחו להביא שחקן הגנה לאור חוסר המזל שיש לקבוצה עם שחקני ההגנה וגל הפציעות שתוקף את הקבוצה, אך סך הכל ניתן לומר שבחלון הזה פעלו בפתח תקווה תחת מחשבה תחילה ובלי שליפות ופאניקה.

אליבלטו (מערכת ONE)אליבלטו (מערכת ONE)

בני סכנין 

עזבו: ישראל זגורי (הפועל אשקלון), מוחמד כליבאת (הפועל רעננה), לוקאס גאושו.
הגיעו: ג'ורדן פושה (הפועל רעננה), אמיר חלאיילה (הפועל ב"ש), עוביידה חטאב (מכבי פ"ת), אנטוניו מרשיץ' (בני יהודה), יובל אבידור (מכבי פ"ת), עמרן אלקרנוואי (הפועל עכו).

נציגת המגזר רשמה חלון העברות טוב מבחינתה, בהתחשב בעובדה שבקיץ הקבוצה לא הצליחה לחבר סגל. אחרי שטל בנין הגיע, יש רצון למצוא את הנוסחה שתרים את הקבוצה כלפי מעלה. החיזוק בהחלט מסביר את הרצון להשתפר ולשחק כדורגל יצירתי יותר.

ציון: 6
אחרי שהאוהדים מחו על כך שאין מספיק רכש, עושה רושם שבסכנין לא נרדמו בשמירה ועשו רכש משמעותי ביותר. השאלה אם לא מדובר בכך שאיחרו כבר את הרכבת לפלייאוף העליון.

ג'ורדן פושה (עמית מצפה)ג'ורדן פושה (עמית מצפה)

מכבי חיפה

עזבו: גיל ורמוט (הפועל חיפה), שי בן דוד (הפועל אשקלון), ערן ביטון (בית"ר ת"א/רמלה).
הגיעו: אטיין ריינן (כרונינגן).      

חלון ההעברות, בהתאם לציפיות – לא חלב לא בשר. בחיפה מראש לא רצו מהפכה בינואר מתוך ידיעה שאין מציאות גדולות ולכן התמקדו בחיזוק נקודתי ולא יותר. הקבוצה משוכנעת שתוכל לא להסתבך בתחתית הליגה ולסיים גבוה בפלייאוף התחתון. אטיין ריינן הגיע רק כדי לחזק את ההגנה המאכזבת.          

ציון: 6
החשיבה שלא להשתולל עד תום העונה בשחקני רכש אחרי שכמעט ברור שחיפה לא תהיה בפלייאוף העליון, היא חשיבה נכונה ולכן החיזוק נקודתי בלבד ולא מעבר לכך. את הכסף הגדול חיפה תשאיר לעונה הבאה.

אטיין ריינן (האתר הרשמי של מכבי חיפה)אטיין ריינן (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

הפועל רעננה

עזבו: תומאש קושיצקי (שוחרר), ג׳ורדן פושה (בני סכנין), מוחמד שכר (עירוני קריית שמונה), דור חוגי (הפועל תל אביב), שגיא דרור (הפועל עפולה, השאלה), יובל טיטלמן (הפועל כפר סבא, השאלה), אופק אנטמן (פאנסראיקוס, יוון).
הגיעו: גיירמו ויסקארה (העברה חופשית), שלומי ארבייטמן (ממכבי פתח תקווה), מוחמד כליבאת (השאלה מבני סכנין), אור דסה (השאלה ממכבי תל אביב) ורועי זיקרי (מהפועל כפר סבא).

האדומים התחילו בשחרורו של תומאש קושיצקי על מנת להחתים שוער ישראלי ולפנות מקום לזר נוסף, מהלך שלא צלח כאשר גיירמו ויסקארה הבוליביאני הגיע כאלטרנטיבה. מעבר לכך, ג׳ורדן פושה המאכזב עבר לבני סכנין עם חוזהו הכבד, מוחמד שכר הצעיר נמכר לעירוני קריית שמונה ודור חוגי עבר להפועל תל אביב, כאשר את מקום יתפסו שלומי ארבייטמן, רועי זיקרי ומוחמד כליבאת שהצטרפו, בנוסף לאור דסה שהצטרף בהשאלה ממכבי תל אביב. בנוסף, שגיא דרור ויובל טיטלמן יצאו להשאלות על מנת לצבור דקות משחק בליגה הלאומית, בעוד השוער השלישי אופק אנטמן עבר לליגה היוונית השנייה. אם רועי זיקרי ייתן חצי ממה שהוא נתן בכפ”ס, רעננה תוכל להרוויח בגדול.

ציון: 5.5
שחרורו הפזיז של השוער הסלובקי הוותיק תומאש קושיצקי פגע ביציבותה של הקבוצה, כאשר בנוסף לכך, המהלך לשמו שוחרר קושיצקי לא צלח והוחתם שוער זר נוסף - גיירמו ויסקארה. בסיכום הכללי - הקבוצה לא התחזקה ואת מקומם של השחקנים ששוחררו תפסו בעיקר מושאלים, לא מצב אידיאלי למלחמה על הישארות בליגה.

שלומי ארבייטמן (דוברות הפועל רעננה) (מערכת ONE)שלומי ארבייטמן (דוברות הפועל רעננה) (מערכת ONE)

מ.ס. אשדוד

עזבו: אדר אוואט (הפועל מרמורק השאלה), אדילסון באהיה וסידני דה פרייטאס (חזרו לברזיל), אוהד רביבנוביץ' (הפועל עכו השאלה) ועידן מקדש (לא מצא קבוצה)
הגיעו: אור אינברום (גנט השאלה), וובה בראון ועמית ביטון (הפועל ב"ש השאלה) איגור פליפנקה ,דור ג'אן ושחר פיבן (מכבי ת"א השאלה).

במ.ס. אשדוד פתחו את חלון העברות בקול תרועה רמה שכבר במהלך היממה הראשונה במועדון הוחלט על שחרורו של הקשר הברזילאי המאכזב סידני דה פרייטאס, במהלך השבוע הראשון המשיכה אשדוד להיות אחת הקבוצות הפעילות ביותר כשהחתימה לא פחות מארבעה שחקנים חדשים בדמותם של איגור פליפנקה, שחר פיבן, עמית ביטון ודור ג'אן. כמו כן, לאורך כל החלון במועדון ניסו לחזק את הקבוצה בשני שחקנים זרים אך בעיר הנמל לא הצליחו להגיע לכדי סיכום עם השחקנים אותם רצתה. כשבצוות המקצועי הבינו כי יהיה קשה להחתים זרים החליטו להחזיר בהשאלה את הקשר המוכשר אור אינברום. בנוסף, במהלך היום האחרון באשדוד הצליחו לצרף את קשר אחורי מצוין בדמותו של וובה בראון שיכול לשחק במספר תפקידים. 

ציון: 7.5
מ.ס. אשדוד עשתה חלון העברות מצוין, כשלאחר כל החיזוקים הצליחה הקבוצה לייצב את החלק האחורי שהיה נחשב למסננת עבור התקפות רבות בליגה. מאז הצטרף פליפנקה למרכז ההגנה יחד עם שחר פיבן, מציגה הקבוצה משחק הגנה טוב. וניראה שאחרי תהליך ארוך מצליחים בעיר הנמל לחבר את כל השחקנים. בתוך כך, תורג'מן הצליח לחזק את עמדת הקישור האחורי בו נאלץ לאלתר לא פעם לאור פציעות רבות. כמו כן, הצליח הצוות המקצועי לייצר תחרות בריאה שעל כל עמדה מתחרים לפחות שני שחקנים.

אור אינברום (דוברות אשדוד) אור אינברום (דוברות אשדוד)

הפועל אשקלון

עזבו: ירדן אבוחצירה (הפועל קטמון הושאל), שרון גורמזנו (מכבי יבנה ליגה א'), יוסיפ איבנצ'יץ' (הפועל חיפה), רמזי ספורי (מכבי נתניה) וגונדס אג'אי (חזר למולדתו ניגריה)
הצטרפו: דובב גבאי (בני יהודה), דוד מנגה (זירה, ארזבייג'ן), ציון צמח (בית"ר ירושלים השאלה) , ישראל זגורי (בני סכנין השאלה), שי בן דוד (מכבי חיפה השאלה), אדריאן רוצ'ט (הפועל פ"ת) וולדימיר דבאלשווילי (אטיראו, קזחסטן)

הפועל אשקלון עברה מתיחת פנים משמעותית בחלון ההעברות בדיוק כמו אשתקד, נעים שלא היה מרוצה בחצי העונה הראשונה מהחלק הקדמי שלו שיחרר את כל שחקני ההתקפה. איבנצ'יץ' ששיחק בחוסר חשק לא מעט זמן עבר להפועל חיפה, גונדס אג'אי שהרבה להיפצע בזמן המועט בו היה בארץ הקודש שוחרר מהקבוצה. החלוץ הוותיק שרון גורמזנו שמיעט לשחק חזר ליבנה מליגה א'. בנוסף, ביום האחרון סיכמו בקבוצה עם רמזי ספורי על שחרורו מאחר והשחקן לא סיפק את הסחורה ואף מערכת היחסים העכורה עם הקהל המקומי הובילה לכך שספורי לא רצה להישאר בדרום.

במקומם, צירף נעים את דובב גבאי מבני יהודה שלא זכה לדקות משחק אצל אבוקסיס. ואף החזיר את דוד מנגה אחד מגיבורי ההישרדות בעונה שעברה בתקווה שזה יעזור לקבוצה גם הפעם. בשבוע האחרון אשקלון עם אחת ההחתמות המפתיעות של החלון החזירה את אקס מכבי חיפה ולדימיר דבאלשווילי. ביום האחרון השאילה את ציון צמח וישראל זגורי שלא הטביעו את חותמם בקבוצותיהם. במועדון ניצלו את הבלאגן בהפועל פ"ת והחזירו את רוצ'ט לקדמת הכדורגל הישראלי לאחר עונה וחצי בלאומית. בנוסף, לאור מערכת היחסים הטובה עם מכבי חיפה, שאלו את המגן שי בן דוד עד לתום העונה, המגן הפגין יכולת טובה במשחק הבכורה. הקשר ירדן אבוחצירה ביקש לצאת בהשאלה עד לתום העונה עקב מיעוט הדקות ולראשונה מזה חמש שנים עזב את אשקלון לטובת הפועל קטמון מהלאומית.

ציון: 6
גם לאחר מסע ההחתמות הרב אותה ביצעה הקבוצה ולאחר שמרבית שחקני הרכש כבר קיבלו את ההזדמנות מנעים, השינוי המיוחל בהפועל אשקלון אותו רצו לראות טרם הגיע, כשהחלק הקדמי ממשיך להיות אנמי ובעיקר לא יצירתי כשמרבית השערים מובקעים ממצבים נייחים. אומנם בקבוצה הצליחו לייצר עומק בסגל השחקנים דבר אשר מאמן הקבוצה יובל נעים התלונן עליו לא פעם במהלך חלקה הראשון של העונה. כעת, יהיה מעניין לראות תוך כמה זמן יצליחו בצוות המקצועי לחבר את כל הרכש לסגל הקיים בייחוד לאור התחלופה הגדולה בקבוצה.

ולדימיר דבאלשווילי (פייסבוק אשקלון) ולדימיר דבאלשווילי (פייסבוק אשקלון)

הפועל עכו

עזבו: עמית ביטון (מ.ס. אשדוד), פייסל מוליץ' (הפועל תל אביב), רז לוי (אסי גלבוע), בן אלגרבלי (בני לוד) סם אלישע (הפועל נצרת עילית), עיזאת חלאיילה (הפועל נצרת עילית).
הגיעו: בן רייכרט (זולטה וארגם), באלה עליקו מוחמדו (זולטה וארגם), ליאל סספורטס (הפועל באר שבע), אוהד רבינוביץ' (מ.ס. אשדוד) ומתן בלטסקה (מכבי תל אביב), עמיד מחאג'נה (הפועל י-ם), בר הלל (אסי גלבוע).

מדובר בקבוצה שמנסה לייצר מומנטום חיובי יותר ע"י לא מעט שחקני רכש. החלון בסה"כ סביר מאוד, אבל עם לא מעט סימני שאלה לגבי החיבור בין השחקנים שעוברים השנה לא מעט טלטלות. המאמן השלישי העונה, איציק טוויזר, משוכנע שיש ביכולתו לעשות זאת ולשרוד. הקבוצה התחזקה באופן לא רע בהתחשב במה שהיה בשוק.

ציון: 5.5:
בסה"כ, אם עושים חישוב כללי אז עכו לא ממש התחזקה בחלון העברות הנוכחי בצורה כזו שאפשר לומר שהרכש יביא למפנה גדול. בעכו צריכים להתפלל לנס כדי לשרוד.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */