יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:23

אלחמיד הוצג בדינאמו: המטרה היא מקומות 1-3

המגן/קשר, שעזב במפתיע את מ.ס. אשדוד, הוצג במועדון הפאר הרומני וכבר סימן יעדים: "מדובר במועדון גדול ואני מרגיש בעננים. הליגה עוד ארוכה"

|
אלחמיד מוצג בדינאמו (האתר הרשמי של דינאמו בוקרשט)
אלחמיד מוצג בדינאמו (האתר הרשמי של דינאמו בוקרשט)

לאחר שחתם בדינאמו בוקרשט, היום (שישי) הוצא חאתם עבד אלחמיד כשחקנה החדש של הקבוצה הרומנית במסיבת עיתונאים רשמית של המועדון יחד עם המנהל המקצועי דניאל סטאנצ'יו.

אלחמיד, שעזב את מועדון ספורט אשדוד במפתיע, אמר במסיבת העיתונאים: "אני מרגיש בעננים. לא רגיל לדברים כאלה. התנאים פה מעולים. קיבלו אותי בצורה טובה מאוד ואני מרגיש שבונים עליי בקבוצה. המאמן דיבר איתי ושאל איזה תפקיד אני מעדיף ואמרתי לו מגן ובלם והוא אמר שאני יכול להשתלב פה בצורה טובה".

המגן/קשר הוסיף: "אמרו לי שהמטרה של הקבוצה היא לסיים במקומות 1-3 למרות שהקבוצה מדורגת במקום השמיני הליגה ארוכה. מדובר במועדון גדול מאוד. אני רוצה לאחל הצלחה לכל החברים שלי באשדוד ורוצה שהם יסיימו בפלייאוף העליון".

סטאנצ'יו התייחס לרכש שהגיע לקבוצה, שמלבד אלחמיד צירפה גם מריוס ניקולאה: "רצינו לשנות את המנטליות של המועדון וצירפנו שחקנים שיעזרו לנו להגיע למקום שאנחנו רוצים בצמרת. הפער בצמרת הטבלה לא גדול ואנחנו מאמינים להתקדם במעלה הטבלה".

אלחמיד ייצא עם הקבוצה החדשה שלו למחנה אימונים של שבועיים בטורקיה ושבוע נוסף בספרד כאשר הליגה הרומנית תתחדש בשמיני לפברואר.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */