יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:05

דמארי עבר בדיקות בלייפציג, שתשלם 9 מ' יורו

חלוץ נבחרת ישראל צפוי להפוך בתחילת השבוע הבא לשחקנה של הקבוצה מליגת המשנה בגרמניה, בחוזה ל-3 וחצי שנים ושכר כולל של 4.6 מי' יורו לכל התקופה

|
דמארי חוגג עם חבריו. בקרוב בגרמניה (fk-austria.at)
דמארי חוגג עם חבריו. בקרוב בגרמניה (fk-austria.at)

אם לא יתרחש משהו בלתי צפוי עומר דמארי יחתום בתחילת השבוע הבא ברד בול לייפציג. חלוץ נבחרת ישראל ואוסטריה וינה עבר היום (שישי) בדיקות רפואיות בקבוצה הגרמנית ששייכת לתאגיד רד בול. במועדון רוצים לבחון את מצבו הרפואי של החלוץ, שסבל בשבועות האחרונים ממחלת הנשיקה, ולאחר שיעבור את הבדיקות הוא צפוי להשלים את המעבר בשבוע הבא.

לייפציג, שמשחקת בבונדסליגה השנייה, עשתה הכל כדי לצרף את דמארי וסכום ההעברה שלו לקבוצה הגרמנית צפוי להאמיר לסכום חסר תקדים עבור שחקן ישראלי.

על פי מתווה העסקה לייפציג תעביר סכום של 6.5 מיליון יורו לאוסטריה וינה, כמו כן תוסיף 1.5 מיליון יורו אם תצליח להעפיל לבונדסליגה. ההסכם כולל מענקים שונים בגבוה של 1.5 מיליון יורו ובסה"כ מדובר העסקה יכולה לטפס עד לסכום של תשעה מיליון יורו.

עומר דמארי. באוסטריה וינה כבר גזרו קופון (יניב גונן)
עומר דמארי. באוסטריה וינה כבר גזרו קופון (יניב גונן)
 

גם שכרו של דמארי צפוי לקבל שדרוג משמעותי. החלוץ, שקיבל בוינה סכום של 350 אלף יורו לעונה, יזכה בלייפציג לסכום של 100 אלף יורו נטו לחודש עד תום העונה, לא כולל מענקים שמנים. חוזהו של דמארי כולל ארבעה מיליון יורו לשלוש שנים נוספות ובסה"כ 4.6 מיליון יורו לכל התקופה, כפי שנחשף לראשונה ב-ONE.  

קבוצתו של החלוץ צפויה לגזור קופון מרשים לאחר שרכשה אותו בתחילת העונה בסכום של 1.6 מיליון יורו מהפועל ת"א. במועדון לא היו מעוניינים לוותר על דמארי, אך הכיסים העמוקים של המועדון הגרמני הצליחו להוציא לפועל את עסקת המיליונים. קבוצה נוספת שתהנה מהשדרוג של דמארי היא מכבי פ"ת, בה גדל החלוץ, שזכאית לקבל חמישה אחוזים דמי סולידריות מסך כל דמי ההעברה.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */