יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:12

טרייד השנה: פוגבה לפ.ס.ז', וראטי וקבאני ליובה?

אלופת צרפת חושקת בכוכב הגדול, הגברת הזקנה רוצה תמורה הולמת. מלפפונים נוספים: ארסנל ורומא בעקבות פטר צ'ך, אנדרה שורלה יעבור לוולפסבורג?

|
פול פוגבה. מלפפון לוהט (רויטרס)
פול פוגבה. מלפפון לוהט (רויטרס)

עונת המלפפונים החלה והיום (שישי) מתפרסמים דיווחים על אחת מהעסקאות המעניינות ביותר בכדורגל העולמי שעשויה להתרחש בין שתיים מהמועדונים המובילים ביבשת.

הידיעה המעניינת גורסת כי פאריס סן ז'רמן, אלופת צרפת, חושקת בלא פחות מכוכב יובנטוס ונבחרת הטריקולור, פול פוגבה בן ה-21. אולם, הגברת הזקנה לא 'פראיירית' ודורשת בתמורה את החלוץ האורגוואי, אדינסון קבאני, וקשרה הצעיר של נבחרת איטליה, מארקו וראטי אשר סומן כיורשו של אנדראה פירלו בן ה-35.

קבוצה נוספת שעשויה לרשום העברה מפתיעה הינה וולפסבורג הגרמנית, שמנצלת את הפגרה כדי לנסות ולהתחמש. על פי הדיווח האחרון סגנית המוליכה הגרמנית, שרושמת עונה מצויינת עד כה, חושקת בקשרה של נבחרת גרמניה וצ'לסי, אנדרה שורלה, שלא זוכה למקום בהרכב של ז'וזה מוריניו. הסכום המוצע: 30 מיליון יורו.

רוצים להישאר מעודכנים? היכנסו למרכז העברות של ONE

מלפפון נוסף שהפעם גורם לעימות חזיתי בין נציגות איטליה ואנגליה, הינו השוער פטר צ'ך, בו מעוניינות על פי הדיווחים רומא וארסנל, אחת מיריבותיה הגדולות של הבלוז. השוער בן ה-32 משמש כמחליפו של טיבו קורטואה במועדון של רומן אברמוביץ', ושואף לקבל יותר דקות משחק.

אנדרה שורלה. מעורר עניין במדינת הולדתו  (רויטרס)
אנדרה שורלה. מעורר עניין במדינת הולדתו (רויטרס)
 

עדיין בממלכה הבריטית, והפעם מנצ'סטר יונייטד ומאטס הומאלס, פרק 976. לפי הדיווחים האחרונים, השדים האדומים מוכנים להיפרד מ-44.6 מיליון יורו, כדי להנחית את בלם בורסיה דורטמונד ונבחרת גרמניה, ששמו נקשר למועדון הפאר האנגלי ללא הפסקה מאז הקיץ.          

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */