יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:14

עובדי ההתאחדות מאיימים: נשבית את הכדורגל

בהתאחדות דרשו קיצוץ של מיליון ש"ח בשכר אולם נתקלו בסירוב מצד ועד העובדים: "גם כך אנחנו פועלים בכוח אדם מצומצם, לא ניתן שיפגעו בנו"

|
ההתאחדות לכדורגל. הבלגאן חוגג  (חגי ניזרי)
ההתאחדות לכדורגל. הבלגאן חוגג (חגי ניזרי)

מצבה הכלכלי של ההתאחדות לכדורגל ממשיך לייצר כותרות כאשר היום (שישי) נודע כי בהתאחדות דורשים קיצוץ של מיליון ש"ח, אולם העובדים מתנגדים ומאיימים כי אם יפגעו בהם, הם יכולים להשבית את הליגות.

ביום ראשון הקרוב אמורה להתקיים פגישה בין אנשי ההתאחדות לכדורגל לבין נציגות העובדים בנושא הקיצוץ שנדרשים עובדי ההתאחדות לעשות.

בעקבות המצב הכספי, בהתאחדות רוצים שהעובדים יפחיתו כמיליון שקלים ויעשו זאת על ידי ויתור על משכורת 13, אש"ל וכו'. העובדים מתנגדים בכל תוקף.

המנכ"ל רותם קמר והגזבר דודי גיל מובילים את השיחות מול ועד העובדים. מנגד את העובדים מייצגים היו"ר אבי לוי ולצידו פועלים יריב טפר ומשה אהרון. העובדים מצד אחד מבינים את המצב הקשה, אך לא מוכנים שהקיצוץ יבוא על חשבונם וסבורים שיש שומנים אחרים בהתאחדות שאפשר להפחית אותם.

העובדים אומרים: "גם כך בגלל הקיצוץ, אנחנו עובדים בכוח אדם מצומצם (חלק מהעובדים כבר פוטרו, ג.ל) אולם אנו ממשיכים לתת את אותו שירות מסור ומקצועי למרות שיש להם פי 2 עבודה". העובדים מציינים בשיחות סגורות כי: "אם יפגעו בנו, יש לנו אפשרות להשבית את הכדורגל. לא ניתן שיפגעו בנו".

עופר עיני. יאלץ להתמודד עם שביתה?  (משה חרמון)
עופר עיני. יאלץ להתמודד עם שביתה? (משה חרמון)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */