יום ראשון, 29.09.2024 שעה 01:40

רמלה הודחה מהגביע אחרי תבוסה 57:40 לאשדוד

הקבוצה הדרומית הגבילה את שחקניותיו של ענבר ל-16 נק' במחצית ה-2 ועלתה לחצי הגמר. גם רמה"ש והרצליה העפילו. בשבוע הבא: אס"א י-ם מול רמת חן

|
אליסון הייטאוור (עודד קרני, איגוד הכדורסל)
אליסון הייטאוור (עודד קרני, איגוד הכדורסל)

שלושה משחקים בשלב רבע גמר גביע המדינה לכדורסל נשים נערכו הערב (חמישי), ובמשחק המרכזי ניצחה מכבי אשדוד את אליצור רמלה 40:57 והדיחה את מחזיקת הגביע מהמשך הטורניר.

שחקניותיו של עדן ענבר לא הצליחה להרשים במשחק ההתקפה שלה וקלעה רק 16 נקודות במהלך המחצית השנייה. בסך הכול, שתי הקבוצות קלעו יחד 29 סלי שדה ובמהלך נרשמו גם 30 איבודי כדור. במדי אשדוד, שי דורון המצטיינת סיימה את המשחק עם 14 נקודות, ואליסון הייטאוור קלעה 11 נקודות.

הרבלייף רמת השרון גברה 77:94 על אליצור חולון. במחצית הראשונה האורחות מחולון הרשימו במשחק ללא הגנות והובילו 39:50, אך הקבוצה של עדני דגן הפכה את התוצאה ובסוף ניצחה בהפרש של 17 נקודות. אן מארי ארמסטרונג קלעה 19 למנצחות ושיינה מוס סיימה עם 28 בחולון.

במשחק נוסף שנערך הערב, בנות הרצליה ניצחו בחוץ 62:72 את אליצור נתניה והעפילו גם הן לשלב חצי הגמר של גביע המדינה. במדי בנות הרצליה הצטיינו איבוני הופמן שקלעה 25 נקודות וקטפה 15 כדורים חוזרים, כמו גם צ'לסי הופקינס (קלעה 20 נקודות וקטפה 8 כדורים חוזרים).

אליסון הייטאוור ודניאל מקריי (מערכת ONE)
אליסון הייטאוור עוברת את דניאל מקריי (עודד קרני, איגוד הכדורסל)
 

אשדוד, רמה"ש והרצליה העפילו לשלב חצי הגמר וימתינו עד לשבוע הבא כדי לדעת מי תהיה הקבוצה הרביעית. את זהותה נדע בסוף משחק רבע הגמר בין אס"א ירושלים למכבי רמת חן, שיתקיים ביום חמישי, ב-15.1 בירושלים.

אסור לפספס
נגןגם הרגע הזה הגיע, יש לקוקורייה כפיל
גם הרגע הזה הגיע, לקוקורייה יש כפיל
נגןמישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
מישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
נגןהחיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
החיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
נגןלאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
לאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
/* LAST / NEXT ROUNDs */