יום רביעי, 03.07.2024 שעה 11:13
לוח משחקים
  • ריאל מדריד
  • 95 - 77
  • פנאתינייקוס

נייט לינהארט חולה ולא ישחק מול הכוכב האדום

אחרי ההפסד לפאו, הצהובים ינסו לנצח את הסרבים מבלגרד ב-21:05 (חי ב-ONE). האמריקאי שסובל מווירוס חמור: "סמית' השחקן המוביל, אעודד אותו"

|
נייט לינהארט. מחכה להזדמנות נוספת (רדאד ג`בארה)
נייט לינהארט. מחכה להזדמנות נוספת (רדאד ג`בארה)

אחרי שרשמה הפסד מתסכל בפתיחת משחקי הטופ 16 בשבוע שעבר מול פנאתינאיקוס, מכבי תל אביב, הפעם עם דווין סמית' בסגל, תפגוש הערב (חמישי) ב-21:05 את הסוס השחור של היורוליג הכוכב האדום בלגרד.

המשחק, כמו כל משחקיה של מכבי תל אביב ביורוליג, יועבר באתר ONE בשידור חי ללא תשלום. ניתן לצפות במשחקים גם בסמארטפון וכן בטאבלט.

היריבה הסרבית אשר נוסדה ב-1945 ומחזיקה בארון גביעים עמוס תארים, תקיים הופעה שנייה בלבד בשלב השני של המפעל הבכיר ביבשת ותנסה לגנוב ניצחון דווקא נגד הצהובים, שלא צפויים לחלק מתנות. הכוכב האדום סיימה את שלב הבתים במקום השני עם מאזן של שישה ניצחונות וארבעה הפסדים ורק בשבוע שעבר כמעט והפתיעה את ריאל מדריד, אך נכנעה בשניות הסיום אחרי קרב עיקש.

מי שנתן משחק מפתיע בשורותיה של מכבי בשבוע שעבר באתונה והפעם אמור היה לעלות מהספסל, הוא נייט לינהארט. אלא שמרוב התעסקות ביממה האחרונה סביב שילובו של לינהארט במשחק, ל-ONE נודע כי הפורוורד קם הבוקר כשהוא סובל מוירוס חמור ואינו מפסיק להקיא. בסופו של דבר ועל אף התקוות של אנשי המועדון, לינהארט לא ייקח חלק במשחק.

עוד לפני שחלה, אמר לינהארט בנוגע להתמודדות: "אני לא יודע למה לצפות, אבל אני מקווה שהצוות המקצועי יראה לנכון לשתף אותי במשחק אחרי היכולת שהצגתי בשבוע שעבר מול פאו. עם זאת, אני מבין כי דווין סמית׳ חוזר מפציעה ושהוא האיש המרכזי והמוביל במכבי. אם הוא מציג יכולת טובה, אני מבטיח לעודד אותו הכי חזק מהספסל. בכל אופן, אני מקווה שננצח כי זה מה שחשוב לנו".

נייט לינהארט (משה חרמון)
נייט לינהארט. מוכן לקראת היריבה הסרבית (משה חרמון)
 

עוד הוסיף לינהארט: "שתי דקות לשריקת הפתיחה ביוון, גיא גודס עדיין לא אמר לי כלום על כך שאפתח בחמישייה. כך גם לקראת הפעם. הוא לא שוחח איתי על הציפיות שלו ממני. נשאר לי רק להגיע מוכן ולהיות שם כשיקראו לי". על היריבה אמר האמריקאי: "הכוכב האדום קבוצה פיזית, אגרסיבית וגדולה מאוד, אולי הגדולה ביותר מולה התמודדנו העונה. מדובר בקבוצה סרבית טיפוסית ואנחנו נצטרך להתמודד מול האינטנסיביות שלה".

על כך שאינו מתלבש בליגה הישראלית ועל הקשיים הנלווים לישיבה הממושכת על הספסל, אמר: "אני מתאמן עם הקבוצה כל יום לאורך העונה ובימים שיש משחקבליגה הישראלית, אני מגיע במיוחד לאימון נוסף כך שכל מה שנותר לי זה לחכות להזדמנות. היה לי מאמן נוראי בקולג׳ והוא היה מאוד קשה איתי, כך שהימים ההם הכינו אותי לתקופות קשות כמו היום".

גיא גודס. לא שוחח עם לינהארט לפני שפתח בחמישייה (GettyImages)
גיא גודס. לא שוחח עם לינהארט לפני שפתח בחמישייה (GettyImages)
 

כפי שציין המאמן גיא גודס במסיבת העיתונאים, מכבי תנסה לעצור את כוכבי היריבה; הרכז מרקוס וויליאמס שמרשים מאוד העונה ביורוליג ומוביל את היורוליג באסיסטים עם 6.5 בממוצע למשחק והסנטר בובאן מריאנוביץ', המתנשא לגובה 2.21 מטרים, מוביל את היורוליג בריבאונדים ורושם מספרים מצויינים עם ממוצע דאבל-דאבל של 16.1 נקודות ו-10.4 כדורים חוזרים בממוצע למשחק.

אסור לפספס
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
נגןתופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
תופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */