יום שישי, 05.07.2024 שעה 19:31

רצף עירוני: 0:2 לאתלטיקו מדריד על ריאל

שמינית גמר הגביע הספרדי, משחק 1: הקולצ'ונרוס השלימו ניצחון 3 ברציפות על היריבה העירונית בזכות שערים של ראול גארסיה (58, פ') וחוזה חימנס (76)

|
שחקני אתלטיקו חוגגים (רויטרס)
שחקני אתלטיקו חוגגים (רויטרס)

אתלטיקו מדריד עשתה היום (רביעי) צעד משמעותי לעבר העפלה לרבע הגמר הגביע הספרדי, לאחר שגברה בביתה 0:2 על היריבה העירונית ריאל במשחק הראשון של 16 האחרונות. בכך, החבורה של דייגו סיאמונה רשמה ניצחון שלישי ברציפות בדרבי של בירת ספרד, לאחר שגברה על הבלאנקוס גם בסופר קאפ ובליגה.

תחילת המשחק הייתה שייכת לקבוצה של קרלו אנצ'לוטי, שהחזיקה יותר בכדור ושלטה בקצב של המשחק, אבל לא הצליחה לסכן בצורה משמעותית את השער של יאן אובלאק. מנגד, פרננדו טורס, שערך הופעה מחודשת במדים האדומים-לבנים, לא הצליח להרשים.

האורחת שילמה על הנאיביות שלה במהלך המחצית השנייה כאשר מצאה את עצמה בפיגור בניגוד למהלך המשחק.

בדקה ה-58 סרחיו ראמוס הפיל את ראול גארסיה בתוך הרחבה והשופט שרק בצדק לפנדל. הקשר ניגש בעצמו לכדור, בעט חזק לצד ימין והכניע את איקר קסיאס.

בדקה ה-76 היתרון של המקומיים הוכפל, לאחר שחוזה חימנס התרומם לכדור קרן ונגח לרשת של קיילור נבאס. ריאל ניסתה לצמק את התוצאה בזמן שנותר, אבל ללא הצלחה.    

שחקני אתלטיקו חוגגים (רויטרס)
שחקני אתלטיקו חוגגים (רויטרס)
 
מחצית ראשונה
דקה 7: ריאל מדריד פתחה את המשחק בצורה טובה יותר והחזיקה יותר בכדור, אבל לא הצליחה להבקיע שער מהיר. מנגד, אתלטיקו נמצאת בהלם ולא הופיעה לתחילת ההתמודדות.

דקה 14: אתלטיקו מדריד סוף סוף הגיעה למפגש מול היריבה העירונית. אנטואן גריזמן קיבל כדור בצד ימין וניסה את כוחו בעיטה חזקה מסף הרחבה, אבל קיילור נבאס היה מספיק עירני והדף את הכדור. 

גארת´ בייל. פתח ב-11 של אנצ´לוטי (רויטרס)
גארת' בייל עוצר את הכדור על החזה (רויטרס)
 

דקה 30: המגמה של תחילת המשחק המשיכה, כאשר השליטה בכדור נשארה רוב הזמן ברגליים של הבלאנקוס, אבל הם היו חסרי מחץ בהתקפה ולא הצליחו להגיע למצבים מסוכנים ליד השער של יאן אובלאק.

דקה 38: הלחץ של ריאל מדריד נמשך. קארים בנזמה התקדם עם הכדור וניסה להכניע את אובלאק עם בעיטה מכ-16 מטרים, אבל הכדור היה חלש מדי והשוער קלט את הכדור בקלות.

מריו סוארס וחאמס רודריגס (טוויטר)
מריו סוארס וחאמס רודריגס נאבקים על הכדור (טוויטר)
 

דקה 45: השופט שרק לסיומה של המחצית הראשונה. חסרונו של כריסטיאנו רונאלדו הורגש במהלך 45 הדקות הראשונות, כאשר החבורה של קרלו אנצ'לוטי החזיקה יותר בכדור, אבל התקשתה להגיע למצבים. 

מחצית שנייה
דקה 51: ריאל מדריד המשיכה לחפש שער יתרון. מרסלו התקדם עם הכדור בצד שמאל והעביר כדור ארוך לכיוונו של גארת' בייל, שמתוך הרחבה בעט לא מדויק החוצה. 

איסקו מתקדם עם הכדור (טוויטר)
איסקו מתקדם עם הכדור (טוויטר)
 

דקה 56: הבלאנקוס ניסו להפתיע את הקולצ'ונרוס וכמעט הכניעו אותם עם בעיטה מרחוק. חאמס רודריגס ניסה את כוחו עם בעיטה מכ-20 מ', אבל הכדור היה חזק מדי וחלף מעל לשער של אובלאק.  

דקה 58, 0:1 לאתלטיקו מדריד: סרחיו ראמוס הפיל את ראול גרסיה בתוך הרחבה והשופט שרק בצדק לבעיטת עונשין מ-11 מטרים. גרסיה לקח אחריות, בעט פנדל חזק לצד ימין ונבאס זינק לפינה הרחוקה אבל לא הצליח להגיע לכדור.

ראול גארסיה חוגג (רויטרס)
ראול גארסיה חוגג (רויטרס)
 

דקה 63: החבורה של קרלו אנצ'לוטי ניסו לחזור למשחק אבל המקומיים הצליחו למנוע ממנה מלהגיע להזדמנויות מסוכנות ליד השער של אובלאק. בהתאם לכך, המאמן החליט לבצע שינוי והכניס למגרש את כריסטיאנו רונאלדו על חשבונו של חאמס רודריגז.  

דקה 76, 0:2 לאתלטיקו מדריד: האורחת שילמה על הנאיביות שלה וספגה שער שני. חוזה חימנס התרומם גבוה לכדור קרן ונגח את הכדור לרשת של נאבס. האם הלבנים מסוגלים לחזור להתמודדות? 

חוזה חימנס נוגח את הכדור  (רויטרס)
חוזה חימנס נוגח את הכדור (רויטרס)
 

וחוגג עם החברים (רויטרס)
וחוגג עם החברים (רויטרס)
 

דקה 85: ריאל מדריד ניסתה לצמק את התוצאה ולהשאיר לעצמה סיכוי לקראת הגומלין. טוני קרוס ניסה את כוחו עם בעיטה שטוחה מסף הרחבה, אבל הכדור לא הטריד את אובלאק. 

אתלטיקו מדריד: יאן אובלאק, חסוס גאמס, דייגו גודין, חוזה חימנס, לואיס ברנרד, גאבי, מריו סוארס, סאול (ארדה טוראן, 68) ראול גרסיה, אנטואן גריזמן (מריו מנדזוקיץ', 75) ופרננדו טורס (קוקה, 59).

ריאל מדריד: קיילור נבאס, אלברו ארבלואה (דניאל קרבחאל, 83) סרחיו ראמוס, רפאל וראן, מרסלו, סמי חדירה, חאמס רודריגז (כריסטיאנו רונאלדו, 63) טוני קרוס, גארת' בייל, איסקו וקארים בנזמה (חסה, 75).

ויאריאל גברה 0:1 על ריאל סוסיאדד משער של דניס צ'רישב
במשחק נוסף, ויאריאל ניצחה 0:1 בביתה את ריאל סוסיאדד משער של דניס צ'רישב בדקה ה-73. החבורה של דייויד מויס תנסה להפוך את התוצאה בגומלין בשבוע הבא.

בסיומו של משחק דרמטי, ולנסיה ניצחה בבית 1:2 את אספניול, שתנסה בגומלין לבצע מהפך לעיני הקהל הביתי שלה. חוסה גאיה העלה את העטלפים ל-0:1 (11), כריסטיאן סטואני השווה (60) ואלברו נגרדו סידר לקבוצתו ניצחון עם פנדל (86).

ולנסיה חוגגת (טוויטר)
ולנסיה חוגגת (טוויטר)
 

אלמריה נפרדה ב-1:1 ביתי מול חטאפה. וורזה העלה את האורחים ליתרון עם שער עצמי (21), אבל דאג לפצות על כך עם פנדל (59). תומר חמד לא היה בסגל של המארחים.   

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */