יום שישי, 20.09.2024 שעה 23:27

צמד לאדוריץ ב-2:4 של בילבאו מול סלטה ויגו

גביע המלך הספרדי: הבאסקים עשו צעד משמעותי לשלב רבע הגמר עם הצגה בבליאדוס, החלוץ שוב הרשים, סן חוזה וסוסאטה הוסיפו. 1:1 בין אברטון לווסטהאם

|
אדוריץ חוגג
אדוריץ חוגג

אחרי ששתי הגדולות של הליגה הספרדית איבדו נקודות משמעותיות במאבק על התואר, התפנו באתלטיק ביבלאו לשלב שמינית גמר הגביע המלך הספרדי שנערך היום (שלישי). הבאסקים הרשימו במשחק החוץ מול סלטה ויגו ועשו צעד משמעותי לעבר השלב הבא בדמות ניצחון 2:4.

מיקל סן חוזה פתח עם שער כבר בדקה החמישית, אלכס לופז איזן עבור המארחת, אך אריז אדוריץ הנפלא החזיר את היתרון לביבלאו כבר בדקה ה-15. יושבי הבליאדוס היו בטוחים כי הקאמבק קרוב כאשר צ'ארלס איזן (55), אך בילבאו לא אמרה נואש ומארקל סוסאטה החזיר לה את היתרון בדקה ה-61. השער השלישי שבר את סלטה ואדוריץ רשם צמד בדקה ה-87 עם פנדל מדויק.

במשחק נוסף, מלאגה השיגה 0:2 על לבאנטה וגם היא קרובה מתמיד לשלב הבא.

חואנפי כבש בדקה ה-15 עם מבצע אישי מבריק, וריקרדו הוארטה (78) קבע את תוצאת הסיום עבור הקבוצה האנדלוסית.            

גם באנגליה שיחקו בגביע הליגה ובמשחק נוסף במסגרת הסיבוב השלישי אברטון, שחווה עונה קשה, אירחה את ווסטהאם למפגש שהסתיים ב-1:1.

הפטישים עלו ליתרון משער של ג'יימס קולינס בדקה ה-56, אך הטופיז הצליחו לאזן עמוק תוך תוספת הזמן (90+1) משער של רומלו לואקקו, ששלח את ההתמודדות למשחק חוזר.

גם המשחק בין סקאנת`ורפ לצ'סטרפילד נותר ללא הכרעה עם 2:2. אלס דייבי (18) ולי טיילור (44) כבשו עבור המארחת, איון דויילי (פנדל, 71) וג'יימס אושיי (85) שלחו את המשחק להתמודדות נוספת.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */