יום שישי, 20.09.2024 שעה 23:29

ר"ג הפסידה 77:66 ליבנה בזיסמן, ניצחון לגליל

לאומית: קבוצתו של אורן אהרוני הציגה משחק חלש מול חניכיו של אוהד יתום. 68:86 לצפוניים בבית על רמה"ש, ניצחון ומקום 1 זמני להפועל מגדל העמק

|
אורן אהרוני. ר
אורן אהרוני. ר"ג ממשיכה לאכזב (רדאד ג`בארה)

המחזור ה-12 בליגה הלאומית לכדורסל נערך הערב (שלישי) כאשר במשחק המרכזי הופתעה עירוני רמת גן בזיסמן 77:66 על ידי אליצור יבנה. סיפור מעניין שכלל  לא היה קשור למשחק התרחש ברבע השני, כאשר הפסקת חשמל הפסיקה את המשחק למספר דקות.

חזרה למשחק, האורחים, שעלו למאזן 6:6 הובילו ברוב שלבי המשחק בפער מבטיח ברוב שלבי המשחק מבלי לתת לחניכיו של אורן אהרוני להתקרב כמעט. המארחת, עם שחקנים צעירים ממכבי תל אביב כגון בן אלטיט ודרגאן בנדר הצעיר המוכשר  ממשיכים לאכזב והם נמצאים במאזן של 5:8. נאור שרון הוביל את האורחים עם 20 נק', מנגד עמית תמיר וינעם אירם בלטו אצל המפסידים עם 13 נק'.

משחק נוסף שהופסק בשל הפסקת חשמל למשך מספר דקות, התקיים בכפר בלום שם ניצחה הפועל גליל עליון/קרית שמונה את 68:86 את א.ס רמת השרון.

דווין קולר בלט בשורות המנצחים עם 24 נקודות, אופיר אקסברד  בלט עם 18 בשורות המפסידים. המנצחת עלתה למאזן של 4:8, המפסידה הידרדרה ל-9:3.

ההתמודדות נוספת הפגישה את הפועל מגדל העמק בבית עם אליצור נתניה. מגדל העמק ניצחה בסיום 75:82 ועלתה למאזן 3:9 ולראשות הטבלה, עד משחקה של מכבי קרית גת מול מכבי רעננה. קלי בידלר הצטיין בשורות המנצחים עם דאבל דאבל של 20 נקודות ו-13 ריבאונדים, מנגד 25 נקודות של פול מארגיני לא הספיקו לאורחים, שנמצאים כעת במאזן 5:7

אליצור אשקלון גברה בסיומו של משחק צמוד בביתה 88:85 בעיקר בזכות משחק מפלצתי של וונדל מקינז, עם 34 נקודות ו-12 ריבאונדים. המארחת עלתה למאזן חיובי של 6:6, מנגד האורחת, בשורותיה בלט ורנון טיל עם 25 נקודות, שקועה בתחתית עם מאזן של 9:3.

הוד בן הרצל. ניצחון חוץ לעפולה (חגי ניזרי)
הוד בן הרצל. ניצחון חוץ לעפולה (חגי ניזרי)
 

אליצור קרית את ניצחה בחוץ 82:85 את מכבי הוד השרון. האורחת נמצאת כעת במאזן 4:8 ובשורותיה בלט גיא דותן עם 23 נקודות. הקבוצה הביתית, בשורותיה בלט ג'רמי אלן עם 20, ירדה למאזן של 9:3 והיא שקועה בתחתית הטבלה.

הפועל עפולה גברה על אליצור רמלה בחוץ 91:96, ועלתה למקום השני בטבלה עם מאזן 3:9. בשורות המנצחת בלט שאנון שורטר עם 33 נקודות, מנגד, 29 של בילי וויט לא עזרו למארחת, שירדה למאזן נוראי של 11:1 והיא נמצאת עמוק במקום האחרון בטבלה.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */