יום שישי, 20.09.2024 שעה 23:38

נדאל הודח במפתיע, ברר: לא יאומן, הלכתי על הכל

לאחר התבוסה מול מארי בשבוע שעבר, הספרדי חטף 6:1, 6:3 ו-4:6 מול המדורג 127 בעולם. ג'וקביץ' הביס את ליוביץ' בדרבי סרבי, בושאר הביסה את סרינה

|
נדאל מאוכזב. מגיע בכושר רע לקראת אוסטרליה (רויטרס)
נדאל מאוכזב. מגיע בכושר רע לקראת אוסטרליה (רויטרס)

רפאל נדאל השלישי בעולם, עוד רחוק מלהיות מוכן לאליפות אוסטרליה הפתוחה. נדאל, שהובס לפני שבוע בטורניר הראוה באבו דאבי ע"י אנדי מארי, חטף היום (שלישי) עוד מכה מורלית כשהפסיד בסיבוב הראשון של טורניר דוחא למיכאל ברר מגרמניה 1:6, 6:3 ו-4:6 תוך שעה ו-56 דקות.

נדאל שזה לו משחק רשמי ראשון מאז ספטמבר 2014, ביצע 22 טעויות ונראה רחוק מאוד מהרמה הרגילה שלו. במערכה הראשונה זה היה שגרתי 1:6 לספרדי עם שליטה מלאה במשחק, אבל מתחילת המערכה השנייה הכל התהפך.

לעומתו בצד השני ניצב שחקן בשלהיי הקריירה שלו, ביום הגדול ביותר שלו בקריירה. הגרמני בן ה-34, שמדורג 127 בעולם ונכנס לטורניר דרך המוקדמות, אמר ברר לאחר שזכה לנצח שחקן מהטופ: "זה לא יאומן. תמיד הפסדתי מולו בבייגלים אז במערכה השנייה הלכתי על הכל. זו כנראה העונה האחרונה שלי בסבב, אז אין לי מה להפסיד".

ברר. הדיח את השור הספרדי (רויטרס)
ברר. הדיח את השור הספרדי (רויטרס)
 

לעומת נדאל, עסקים כרגיל אצל נובאק ג'וקוביץ'. הראשון בעולם הביס את בן ארצו דושאן ליוביץ (68), 2:6 ו-1:6 בתוך 59 דקות. הסרבי הבכיר לא הפסיד משחק אחד מאז חצי גמר טורניר שנחאי 2014, מאז הספיק לזכות בטורניר בפאריס ובאליפות סוף השנה. ג'וקוביץ' יפגוש בסיבוב השני את סרגיי סטחובסקי האוקראיני.

המדורג שלישי בטורניר, תומס ברדיך הצ'כי ניצח 1:6 ו-4:6 את דניס איסטומין האוזבקי וישחק מול בלז קבאצ'יץ הסלובני, שעלה מן המוקדמות וניצח את חואן מונקו מארגנטינה 6:7 ו-4:6.

בטורניר הגברים בבריסביין, שם אמור לככב רוג'ר פדרר שעדיין לא התחיל לשחק, מצא עצמו פינליסט השנה שעברה לייטון יואיט בחוץ אחרי הסיבוב הראשון כשנוצח ע"י בן ארצו סם גרות' 3:6 ו-2:6. בטורניר המקביל לנשים המדורגת שנייה בעולם מריה שראפובה הביסה תוך שעה את ירוסלבה שבדובה הקזחית 0:6 ו-1:6.

ג´וקוביץ´ שמח בסיום (רויטרס)
ג´וקוביץ´ שמח בסיום. הדיח את עמיתו הסרבי (רויטרס)
 

הגרמניה אנג'ליקה קרבר עלתה אף היא לרבע הגמר עם 3:6 ו-5:7 על דריה גברילובה מרוסיה. אלנה סביטולינה מאוקראינה גברה בקלות 3:6 ו-2:6 על איילה טומיליאנוביץ' הקרואטית ואלו וארבה לאפצנקו ניצחה בדרבי אמריקני 4:6 ו-4:6 את מדיסון קיז.

בטורניר שנזן בסין הביסה הרביעית בעולם פטרה קביטובה את בויאנה יובנובסקי הסרבית 1:6 ו-2:6. שחר פאר שהובסה במוקדמות הטורניר נוצחה גם בסיבוב הראשון לזוגות. פאר ואניקה בק מגרמניה נוצחו 6:4 ו-6:1 ע"י סאסאי ז'אנג מסין ו-מגדה לינט מפולין.

קרבר חוגגת  (רויטרס)
קרבר חוגגת (רויטרס)
 

בגביע הופמן לזוגות מעורבים, הביסה יוג'יני בושאר הקנדית את סרינה וויליאמס 2:6 ו-1:6. הראשונה בעולם עלתה לשחק בלי חשק ונראתה מהדקה הראשונה עם הראש במקום אחר: "לא יודעת מה קרה לי, אני עייפה. לא יכולה לגרום לגוף שלי לזוז. זה מתסכל כי אני יכולה לשחק פי 2000 יותר טוב", אמרה סרינה.

ואצ'ק פוספיסיל השלים את הנצחון הקנדי על ארה"ב עם 3:6 ו-6:7 על ג'ון איסנר. צ'כייה זכתה בנצחון שני בטורניר כשהביסה את איטליה 0:3.            

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */