יום שישי, 20.09.2024 שעה 23:31

דגני: מאמין שאנחנו מסוגלים לנצח את מכבי ת"א

בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE שוחחנו עם הבלם/מגן של מכבי חיפה לגבי המפגש עם הצהובים ועם קטש על החגיגות של הפועל ת"א בדרייב אין

|
אופירה אסייג ואיציק זוהר (מערכת ONE)
אופירה אסייג ואיציק זוהר (מערכת ONE)

אופירה אסייג ואיציק זוהר הגישו לכם את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

אלישע לוי: "המשחק מול מכבי ת"א שידרג אותנו"
מכבי ת"א והפועל ב"ש נפרדו אמש ב-0:0 במשחק העונה. דיברנו על המשחק הגדול, שהתעלה לרמה גבוהה, אך לא נכבשו בו שערים וכן על טעויות השיפוט הקשות של ארז פפיר.

שוחחנו עם המאמן של הקבוצה מבירת הנגב אלישע לוי: "היו טעויות שיפוט שהשפיעו על שני הצדדים וזה חלק מהמשחק. אין ספק שגארסיה היה צריך לקבל אדום. לפעמים אני נהנה מהטעויות ולפעמים לא. בגלל הקצב המהיר של המשחק היו הרבה טעויות". 

לוי הוסיף: "המשחק שידרג אותנו ואף על פי שלא ניצחנו אני יצאתי ממנו מעודד. לא היה לנו את כל הכוח ההתקפי שלנו ולמרות זאת הוכחנו שאנחנו יכולים להתמודד על האליפות. ק"ש עוד תאבד נקודות". לגבי העובדה שערן זהבי שיחק בתור חלוץ מדומה אמר: "לא אבקר קולגות. אנחנו תמיד משחקים עם שלושה חלוצים. ברצלונה תמיד משחקת עם חלוץ מדומה".

אלישע לוי (אורן בן חקון)
אלישע לוי. תמיד משחק עם שלושה חלוצים (אורן בן חקון)
 

לגבי רכש בינואר אמר: "אני מאוד מקווה שאלירן עטר יגיע כי אם אנחנו רוצים לרוץ חזק בצמרת אנחנו צריכים להחתים אותו ועוד שחקן הגנה. בסופו של דבר יצאתי מהמשחק מול מכבי ברגשות מעורבים כי זהבי החמיץ נגדנו פנדל בדקה ה-79. אנחנו הגענו למשחק עם תוכנית מאוד ברורה ורצינו לשחק בצורה אגרסיבית".

אריק חיימוביץ' התייחס לשיפוט: "ההחלטה לשלוח שופט צעיר למשחק כזה הייתה מטופשת. יכול שיש לארז פפיר עתיד אבל צריך לתת לו לשפוט משחקים ברמה שלו ואחרי זה להתקדם. רק לפני חודש שופט חסר ניסיון היה בדרבי שהיה בו בלאגן גדול. היה יותר פשוט לתת לאלון יפת לשפוט במשחק כזה. היו גם שני שופטי רחבה ושבתאי נחמיאס שהוא עוזר שופט בכיר. איפה הם היו?".

חיים שאבו: "אני מחובר לרמה"ש בלב ובנפש"
חיים שאבו ערך היום אימון בכורה בקבוצתו החדשה הפועל רעננה. שוחחנו עם המחליף של חיים סילבס.

חיים שאבו באימון בכורה ברעננה (יניב גונן)
חיים שאבו באימון בכורה ברעננה (יניב גונן)
 

ש: למה עזבת את רמה"ש?
ת: "הייתה הזדמנות לאמן קבוצה בליגת העל. אני מחובר לרמה"ש בלב ובנפש ועשיתי דרך ארוכה שם, אבל כמו שכל שחקן רוצה להתקדם, כך גם מאמנים רוצים. רמה"ש זה הבית שלי ואני מאוד אוהב את המקום, אבל אחד לא חשב להגיד לי לא ללכת כאשר הגיעה ההזדמנות. רצו שאני אתקדם".

שאבו הוסיף: "הדברים לא הסתדרו עם רעננה בתחילת העונה משיקולים שונים שאני לא אכנס אליהם. דיברתי עם סילבס יותר מפעם אחת ואני לא חושב שהוא נכשל. הוא איש מקצוע מעולה ואם לא הייתי מגיע אז מישהו אחר היה מגיע במקומי".

ש: איזה חיזוק יגיע בינואר? 
ת: "כרגע זה הסגל שיש. לפי מה שידוע לי נוואקמה נשאר. אנחנו צריכים לעלות על דרך המלך שתוביל לניצחונות ואני מקווה להתחבר כמה שיותר מהר לשחקנים".

אוראל דגני: "מאוכזבים מאוד מהמצב של הקבוצה"
מרקו בלבול ומכבי חיפה סיימו ב-2:2 מול הפועל פ"ת במחזור הליגה האחרון אף על פי שהובילו 0:2. שוחחנו על המצב של הקבוצה עם המגן של הירוקים אוראל דגני.

ש: איך היית מגדיר את המצב של הקבוצה?
ת: אנחנו מאוכזבים מאוד כי מכבי חיפה תמיד שואפת לקחת אליפות וגביע אבל השנה אנחנו לא בכיוון".

אוראל דגני (יניב גונן)
אוראל דגני. מאוכזב מהמצב של הקבוצה (יניב גונן)
 

ש: עד כמה משפיעה העובדה שהיכולת לא מתאימה לתמיכה של הקהל?
ת: "זה משפיע כי הקהל השנה מגיע בכמויות גדולות ואנחנו רוצים לשמח אותו. אנחנו מאמינים בעצמנו ורוצים לנצח גם בשבילו".

ש: מפריעה לך ההסבה ממגן לבלם?
ת: "זה לא מפריע לי. שיחקתי גם בהפועל בתור מגן ואחרי זה עברתי לשחק בלם. שיחקתי. אחרי רצו מגן אטז שיחקתי מגן. אחרי זה עברתי גם לקישור ואין לי בעה.

ש: מה לגבי עזיבת אלכסנדר סטנוייביץ'?
ת: "ברור שזה השפיע גם על השחקנים. היו כאלה שמאוד התחברו אליו וכאלה שפחות. יש מאמן חדש וצריך להתמקד בו".

ש: הופתעת מחזרתו של ידין?
ת: "היו הרבה דיבורים על כך שהוא חוזר לסגל ואם ראשי המועדון החליטו להחזיר אותו אז מי אנחנו שיגידו משהו על זה".

אביחי ידין. החזרה שלו לא הפתיעה (חגי ניזרי)
אביחי ידין. החזרה שלו לא הפתיעה (חגי ניזרי)
 

לסיום התייחס למפגש במחזור הקרוב עם מכבי ת"א: "אנחנו נבוא מוכנים למשחק ומאמינים שיכולים לנצח. אנחנו יודעים שאנחנו כרגע לא בין השלושת הגדולות ויש הפרש גדול".

עודד קטש: "שואף לקחת אליפות בכל מקום"
הפועל ת"א ניצחה במשחק הבכורה שלה בדרייב אין את הפועל י-ם. שוחחנו על המשחק עם עודד קטש.

ש: איך הבית החדש?
ת: "תענוג. הוא בית ראוי להפועל ת"א. הוא מגדיל את העוצמה של המועדון ויוצר מחוייבות. המועדון בראשותו של רמי כהן הולך בדרך הנכונה עם צניעות". 

עודד קטש (חגי ניזרי)
עודד קטש. הדרייב אין הוא בית ראוי (חגי ניזרי)
 

ש: ספר על התחושות מהמשחק הראשון
ת: היה מאוד מרגש. אני חדש במערכת אבל יש אנשים שחיכו לזה שנים. אפשר היה להרגיש את זה על כולם, מרמי כהן ועד השחקנים. מתן נאור ממש התרגש ולמרות שהיה פצוע הוא עשה הכל בשביל לשחק. לא היה ספק שהוא יפתח בחמישייה. היו אנרגיות מדהימות".

ש: מסוגלים לקחת אליפות?
ת: "כל מקום שבו אני נמצא אני שואף לקחת אליפות. אני חושב שאנחנו באמצע הדרך ועם הסגל שקיים היום אנחנו יותר תלויים בעצמנו מאשר בתחילת העונה. יש עדיין חסרונות ומכבי לדעתי פייבוריטית. אני יותר מודאג כרגע מהמשחק הבא נגד מכבי חיפה. יש עוד דרך שאנחנו צריכים לעבור". 

ש: יגיע חיזוק?
ת: "הייתה בדיקה לגבי חיזוק אבל אי כרגע יכולת כלכלית בשביל להביא אותו. אנחנו נמשיך לבדוק ואולי עוד חודשיים".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */