יום רביעי, 03.07.2024 שעה 21:25
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

זהבי: לפעמים אנשים צריכים לסתום את הפה

כוכב מכבי הגיב לקרב הטראש טוק מול מאור בוזגלו, שאמר לו לפני הפנדל ב-0:0 מול ב"ש: "אתה אף פעם לא מחטיא". פאקו: "אולי אני הבעיה". צפו בתקציר

|
ערן זהבי (יניב גונן)
ערן זהבי (יניב גונן)

כלום לא עבד למכבי תל אביב אמש (שני) ב-0:0 מול הפועל ב"ש. הכדורים לא נכנסו, ערן זהבי החמיץ פנדל, המצבים הרגילים שמגיעים בקלות נגד כל קבוצה אחרת כבר לא הגיעו בקלות, בקושי הגיעו יותר נכון, ובסיום המשחק כשהשחקנים רצו להתקלח, אפילו את זה הם לא יכלו לעשות בבלומפילד כי כל המגבות נרטבו והשחקנים נאלצו לנסוע להתקלח בקריית שלום או לחכות עם המקלחת לבית.

אך בראש ובראשונה, הוכח בפעם השלישית העונה שהשיטה של פאקו אייסטרן היא מצויינת נגד 11 קבוצות בליגת העל, אבל היא פשוט לא טובה מול עירוני קריית שמונה והפועל באר שבע, היריבות הישירות על האליפות.

בעונה שעברה הן לא נראו בשום שלב כקבוצות שאפילו קרובות ברמתן לעוצמות של מכבי ת"א. העונה, הן ללא ספק עשו שדרוג ביכולתן בעוד האלופה הולכת אחורנית. בקרב חלק מהשחקנים קיימת ביקורת על פאקו אייסטרן ובחירת ההרכבים של המאמן במשחקים הגדולים העונה.

השחקנים מרגישים שהם אומנם עדיין דומיננטים, אך מסכימים שמשהו במשחק שלהם לא מתחבר עד הסוף, בטח לא ביצירת המצבים כשהמשחק תקוע. יתרה מכך, הם מרגישים שהמאמן לא הצליח להביא פתרונות למשחק של ב"ש שמבחינת עמידתה על המגרש והשיטה בה נקטה, היו העתק למפגש הראשון בווסרמיל.

מכבי וב"ש נפרדו בתיקו 0:0

אגב, בזמן שבהפועל באר שבע באו בטענות לארז פפיר על כך שלא שלף כרטיס אדום לקרלוס גארסיה, טענות מוצדקות, במכבי ת"א היו טענות גם כן כלפי השיפוט ובדגש על מקרה ספציפי בו צולם טל בן חיים כשהוא נתפס בבירור בחולצתו על ידי טומיסלב פאיוביץ' בתוך הרחבה. בן חיים אף פרסם את התמונה בחשבון האינסטגרם שלו בשעות הלילה.

בן חיים מול פאיוביץ´ (יניב גונן)
בן חיים מול פאיוביץ´ (יניב גונן)
 

כשפאקו נשאל האם הוא מרוצה מהסגל והשיב שכן, ונשאל לאחר מכן אם הוא כה מרוצה, מדוע הקבוצה לא מצליחה לנצח את היריבות שלה על התואר, השיב ספק ברצינות\ספק בציניות: "אם יש לי את השחקנים הכי טובים בליגה ואני לא במקום הראשון, אז כנראה שאני הסיבה לכך, אולי אני הבעיה".

ערן זהבי: זאת תוצאה מאכזבת

למרות שהוא חוזר שוב ושוב על כך שהוא אינו מעוניין בשינויים בסגל, איבוד הנקודות הנוסף נגד ב"ש גרם לשינוי תפיסה ובמכבי כבר שוקלים לבצע שינוי נקודתי בינואר ולנסות לחפש שחקן שיוכל להוסיף בפן ההתקפי וביצירת המצבים.

"לא חושב שהחמצת הפנדל תשפיע עליי, גם את הפנדל הבא אני אבעט כרגיל. נקווה שבפעם הבאה זה ייכנס", אמר ערן זהבי שנשאל האם היה פחות רגוע במהלך המשחק והשיב: "הייתי מאוד רגוע ושלו. זה שלא שיחקתי בגביע הטוטו לא השפיע בכלל. היו משחקים בגביע הטוטו שלא שיחקתי ואח"כ הבקעתי צמד ואף אחד לא שאל למה לא שיחקתי ואיפה הייתי, ככה שהכל בסדר".

זהבי מחמיץ את הפנדל (רדאד ג´בארה)
זהבי מחמיץ את הפנדל (רדאד ג´בארה)
 

על השאלה האם ה"טראש-טוק" לפני הפנדל השפיע עליו (מאור בוזגלו סיפר בסיום שאמר לזהבי לפני הבעיטה שהוא אף פעם לא מחטיא, ר.א), השיב זהבי: "אתה יודע כמה פעמים אמרו לי לפני בעיטת פנדל שאני לא מחטיא, והכדור היה בפנים? אם הייתי מקשיב לכל מה שאומרים לי אז אולי הייתי מסיים את העונה עם ארבעה שערים. אנשים אומרים כל הזמן הרבה דברים ולפעמים הם צריכים לסתום את הפה וזה הכל".

על השאלה מדוע מכבי ת"א מתקשה נגד ב"ש וק"ש השיב: "אני לא חושב שהן באות לשחק נגדנו כמו באמת משחק צמרת אמיתי ולנסות לנצח. ב"ש באה לשחק על מתפרצות וראו את זה כל המשחק, אבל מגיע להם כל הכבוד על זה שהם הוציאו את התוצאה שרצו והלכו הביתה. אנחנו היינו צריכים לבוא ולנצח ולא עשינו את זה. נלמד ונתקן. ברור שעכשיו זה עוד צעד אחורה".

ארז פפיר מתווכח (רדאד ג´בארה)
ארז פפיר מתווכח (רדאד ג´בארה)
 

זהבי מאוד לא אוהב את הפרסומים לגביו בחלון ההעברות וכשנשאל על כך שוב השיב וביקר את העיתונאים: "אתם עושים את זה. אתם מתעסקים בזה יותר ממני. כל יום אני קם וקורא קבוצה כזאת או אחרת. אתם עושים ספקולציות כל פעם שנפתח חלון ההעברות ומעבירים אותי למקומות כאלה ואחרים. בסופו של דבר אני כל משחק פה. יש לי חוזה במכבי ל-5 שנים, אני כל הזמן אומר את זה מחדש וכל פעם אתם מעבירים אותי למקום אחר. אני כל פעם עונה את אותה התשובה ואתם כאילו לא מאמינים לי, אז תפסיקו לשאול את השאלה הזאת ונירגע עם כל העניין הזה. אני פה".

לקראת מכבי חיפה אמר זהבי: "ברור שכל משחק בין מכבי ת"א למכבי חיפה זה משחק צמרת לכל דבר, אפילו שהם לא בתקופה הכי זוהרת כמועדון, אבל זאת קבוצה שתמיד קשה לשחק נגדה, בטח בבית שלה, אנחנו מצפים למשחק קשה, אבל באים לנצח ונקווה שיהיה טוב".

מאור בוזגלו (יניב גונן)
מאור בוזגלו (יניב גונן)
 

על תיפקודו כחלוץ אמר לסיום: "כשהבקעתי אף אחד לא שאל למה אני משחק חלוץ. אם המאמן שם אותי שם, זה אומר שזה מה שהוא חושב שצריך להיות. לי אין מה להגיד בעניין הזה, אני צריך לעשות את מה שהמאמן מבקש לטובת הקבוצה וזה הכל".

אגב, היום תקיים הקבוצה משחק אימון נגד ראשון לציון מהליגה הלאומית ב-11:30 בקריית שלום. פאקו הסביר לחניכיו שהוא מעוניין לראות כיצד הם משחקים נגד קבוצה מהליגה השנייה, כאינדיקציה לקראת מפגש הגביע נגד בית"ר ת"א/רמלה.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */