יום שישי, 20.09.2024 שעה 09:33

שנתיים וחצי אחרי שהורשע באונס: אוונס חוזר לשחק

החלוץ הוולשי צ'אד אוונס (26), שישב שנתיים וחצי בכלא בגין אונס של בת 19, צפוי לחתום בקבוצה מהליגה השלישית באנגליה, שזהותה עדיין לא פורסמה

|
צ´אד אוונס. קאמבק שנוי במחלוקת
צ´אד אוונס. קאמבק שנוי במחלוקת

חלון ההעברות של ינואר יצא לדרך והצהובונים באנגליה כבר חוגגים, אבל נדמה שגם הם לא ציפו לסיפור כל כך שנוי במחלוקת: מועדון מליג 1 (הליגה השלישית בטיבה באנגליה) צפוי להודיע בקרוב על צירופו של צ'אד אוונס, שלאחרונה שוחרר מהכלא אחרי שנתיים וחצי בגין אונס.

אוונס בן ה-26 החל את הקריירה המקצוענית שלו במנצ'סטר סיטי, בהמשך הושאל לנוריץ' ואז הגיע לשפילד יונייטד. ב-2012, עת שיחקה הקבוצה בליגה השלישית, הוא הורשע ביחד עם אדם נוסף באונס של צעירה בת 19 ונשלח למאסר של חמש שנים.

בסופו של דבר החלוץ הוולשי שוחרר אחרי שריצה רק חצי מתקופת העונש שנקבעה לו, במהלכה דאג לשמור על כושר במידת האפשר במטרה לחזור ולשחק כדורגל אחרי שחרורו.

תחילה פורסמו שמועות על מעבר אפשרי של אוונס למלטה, אך אחרי שראש הממשלה הזהיר את המועדון שלא להחתימו, אוונס צפוי לחזור בקרוב לליגה בה קריירת המשחק שלו נקטעה.

צ´אד אוונס. איך יגיבו האוהדים?  (טוויטר)
צ´אד אוונס. איך יגיבו האוהדים? (טוויטר)
 

קבוצתו העתידית של אוונס דאגה להישאר אנונימית בשלב זה (על פי ההערכות מדובר באולדהאם אתלטיק), אך כבר דווח כי היא קיבלה אישור מאיגוד השחקנים להחתים את האסיר לשעבר. מסיבת העיתונאים תתקיים ככל הנראה מחר (שני), והסערה שלבטח תגיע מיד אחריה לא צפויה להסתיים בזמן הקרוב.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */