יום שישי, 20.09.2024 שעה 09:38

שירצקי: לא נביא חיזוק כעת, הקאדר מספיק גדול

בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE שוחחנו עם בעלי עירוני ק"ש שהוסיף: "שיר צדק הבלם הטוב בארץ". חזן: "הייתי משחרר את ראיוס בינואר"

|
אופירה אסייג ואייל גולן (מערכת ONE)
אופירה אסייג ואייל גולן (מערכת ONE)

אופירה אסייג ואייל גולן הגישו לכם את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

איזי שירצקי: "מאמין שאלירן עטר לא בכושר טוב"
דיברנו עם איזי שירצקי, בעלי עירוני קרית שמונה, שניצחה אתמול 1:3 בביתה את מכבי נתניה והבטיחה לעצמה שבוע נוסף בפסגת ליגת העל.

מה הרעיון שהרחיקו אותך מהספסל בבית הדין על תגובתך מול הפועל ת"א שבוע שעבר?
"אף פעם לא התכוונתי לשבת שם. לא מבין את העונש".

על מה נענשת?
"על זה שנכנסתי לחדר השופטים. שופט יכול לטעות, אבל אם הוא רואה ולא שורק זו בעיה אחרת כבר. הטעות אתמול, כאשר קיבלנו פנדל, קורית ויכול להיות ששופט  טעה. מותר לשופטים לטעות אבל לא בשיקול הדעת כמו שהיה מול הפועל ת"א שבוע שעבר".

במישור המקצועי, מה אתה אומר על זה שאומרים שק"ש משעממת?
"בשבועיים האחרונים היינו משעממים. היינו קצת במשבר. אתמול אחרי שקיבלנו את הגול נתנו חצי שעה מצויינת. במחצית השנייה נחלשנו, אבל הם לא הגיעו למצב אחד ואנחנו החמצנו שלושה. לקבוצה שלנו יש את השחקנים הכי טובים בארץ, קאסיו פרננדז, גיא חיימוב ושיר צדק. אתמול שיחקנו ללא קאסיו, קולה עזאם ואדריאן. יש לי קאדר מספיק גדול. אם אני צריך שחקן אני לוקח מישהו מהנוער. אני לא יכול לשלם לברק יצחקי".

איזי שירצקי (רדאד ג´בארה)
איזי שירצקי (רדאד ג´בארה)
 

למה אתה לא פונה לאלירן עטר, טוטו תמוז או בן שהר?
"קודם כל יש לי בעיה כי אין לי הכנסה של שקל. במקרה של עטר מדובר ב-2.5 מיליון ש"ח לפחות. לא בטוח שהוא יעשה את ההבדל. הרושם שלי שבגלל שלא שיחק שנתיים כדורגל הוא ירד בכושר. איתי שכטר חזר להפועל ת"א ולא עשה כלום, זאת המציאות. אני לא מביא אף אחד בינואר. שנה שעבר מכרתי את טברסקי, מאטוביץ' ובדש. הבאתי את קולה, קהת ומימוני במקום והם היו יותר טובים ממי שהחליפו. בעונת האליפות הבאנו את סולארי בינואר, אבל חוץ ממנו אמרתי לרן בן שמעון: 'אתה רוצה עוד מישהו, תביא מהנוער' ".

אתה תזכה באליפות השנה?
"קשה לדעת. אם המשחק מחר בין מכבי ת"א להפועל ב"ש יסתיים בתיקו ללא נקודות אז כן".

איציק זוהר (רדאד ג´בארה)
איציק זוהר (רדאד ג´בארה)
 

יש סיכוי לאליפות?
"אני אגיד משהו כזה, לקחנו נקודות גם בתקופת המשבר שלנו ואתמול החלנו את השיפור. איציק זוהר מהמר שק"ש תיקח אליפות ואני איתו. לגבי תפקיד יו"ר הוועדה המקצועית, בהתאחדות, אני שואף להיות אחראי על המאמנים בנבחרות, על הנוער ועל הליגות. אם יסכימו לזה מעולה אבל גם אם לא אז לא נורא".

איציק זוהר, קשר נבחרת ישראל בעבר, הצטרף לדיון: "באשר להרחקה של איזי, יכול להיות שהשופט טעה בשיקול הדעת בשבוע שעבר, וזה גם לגיטימי. ק"ש הקבוצה הטובה ביותר בארץ. אני מהמר שהיא תהיה האלופה". 

אלון חזן: "מכבי חיפה צריכה שקט"
שוחחנו עם אלון חזן, מגן העבר של מכבי חיפה ונבחרת ישראל, לקראת משחקם של הירוקים הערב (20:15) מול הפועל פתח תקווה באצטדיון המושבה, זאת תהיה הופעת הבכורה של מרקו בלבול מאחורי הקווים של חיפה במסגרת הליגה.

אלון, דעתך על המינוי של בלבול?
"מינוי מפתיע אבל הגיוני מאוד. ההפתעה באה כיוון שהשמות הראשונים שהיו כללו את רוני לוי לדוגמה. הוא עשה קריירת אימון לא רעה. לאחר סטנוייביץ', שהיה לחוץ, חיפה הייתה צריכה שקט ואולי היא גם תצליח להציל משהו מהעונה. עם כל הכבוד להפועל פ"ת, גם אני, גם את (אופירה אסייג) וגם אייל (גולן) יכולים לנצח את הפועל פ"ת כאשר אנחנו מאחורי הקווים. זאת קבוצה טובה אבל צעירה, במיוחד שהיא ללא מספר שחקני מפתח מתוקף הסכם ההשאלה של כוכב, חוגי והירש עם מכבי חיפה".

אלון חזן (רדאד ג´בארה)
אלון חזן (רדאד ג´בארה)
 

מה דעתך על הסגל של מכבי חיפה בכלל וההרכב היום בפרט?
"באשר להרכב, המגנים של חיפה שיפתחו היום, שמואל שיימן ואוראל דגני, הם יותר הגנתיים. באשר לעובדה שראיוס לא פותח, אין יותר פרות קדושות במכבי חיפה. היו לו את ההזדמנויות שלו. הייתי משחרר את ראיוס ומיצ'ל בינואר".

האם איתי שכטר מתאים למכבי חיפה?
"רק המספרים שלו יגידו. אני חושב שקצת מזלזלים בשחקנים של מכבי חיפה. לדוגמה, אלון תורג'מן היה הכי טוב בעונה שעברה והשנה הוא מתנדד יותר מדי בין הספסל להרכב. מה שבטוח, אי אפשר להחזיק בסגל גם את תורג'מן, גם את שכטר, גם את אבוחצירא וגם את עמאשה".

הימור על התוצאה הערב?
"0:2 למכבי חיפה".

דורון ג'מצ'י: "מכבי ת"א ראויה לאולם משלה כמו הפועל"
במסגרת פיננתנו "חצי פינה", שוחחנו עם כוכב העבר של מכבי ת"א בכדורסל בשנות ה-70, טל ברודי.

מה אתה אומר על הבית החדש של הפועל ת"א?
"מברוק. קודם כל, זה טוב לכדורסל. כאשר הפועל ביכולת גבוהה זה טוב לכדורסל הישראלי. לדעתי הפועל ירושלים פייבורטית, אבל אם הפועל ת"א תשחק כמו בדרבי היא תוכל לנצח".

העירייה עשתה טוב שהקימה אצטדיון חדש לאחר שסגרה את אוסישקין?
"כל הכבוד. העירייה הייתה בסדר לאחר שהרסה את אוסישקין. מקווה שגם למכבי יהיה אולם".

טל ברודי (אלעד ירקון)
טל ברודי (אלעד ירקון)
 

מה אתה אומר על מה שקורה עם דיויד בלאט? הוא יישאר שם?
"הסיפור הוא מה שקורה עם הקבוצה אבל בסך הכל הוא לא מרוצה בוודאי. יש עליו הרבה לחץ. יחד עם זאת, דיויד עבר תקופות קשות והעונה ארוכה מאוד ואני מקווה שיתחילו לשחק כמו שצריך".

 דורון ג'מצ'י, כוכב מכבי ת"א בשנות ה-90, הצטרף לדיון אף הוא.

מי תנצח?
"האמת היא שזה משחק צמוד. אי אפשר להתעלם מזה שהפועל י-ם בתקופה רעה והיא במשבר גדול. אבל בדרך כלל שיש משבר ובסוג כזה של משחק הם יביאו את האנרגיות כדי לנצח. מנגד, ת"א חונכת אולם חדש ויכול להיות שהלחץ ישפיע, שעדיין לא רגילים לאולם ולסלים. גם באוסישקין לא בטוח הפועל ת"א הייתה מנצחת".

העירייה עשתה טוב שפתחה אצטדיון אחד למען הפועל ת"א?
"לדעתי גם למכבי ת"א מגיע בית והיא משלמת הרבה מאוד כסף. אם אתם חושבים שמגיע בית ראוי להפועל, אז בטח שמגיע בית חדש למכבי לאחר שהביאה הרבה כבוד למדינה".

דורון ג´מצ´י (משה חרמון)
דורון ג´מצ´י (משה חרמון)
 

איפה יש שטח שאפשר לבנות בו מגרש למכבי?
"לאו דווקא צריך היכל עם 15,000 מקומות. מדובר גם על מחלקת הנוער ועל כל הילדים וגם אולם של 4,000-5,000 מקומות. קשה לראות עיר ת"א היכל בסדר גודל כזה".

מה לגבי דיויד בלאט?
"קודם כל, שם יש יותר סבלנות מאשר בישראל. מדובר בעונה ארוכה.לדוגמה ממפיס פתחה טוב ועכשיו היא בירידה. יש גם 'שטיקים' שקיימים במקומות אחרים".

העתיד של בלאט תלוי בלברון ג'יימס?
"ראשית, הוא מתראיין יוצא מן הכלל. לא יודע אם זה 'אחד בפה אחד בלב' אבל זה נושא אחר. לדעתי כן, על פי לברון יישק דבר בקליבלנד".


 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */