יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:52

שחקני בית"ר חוגגים (אורן בן חקון)

שבוע מהסרטים: צפו ב-0:4 של בית"ר על עכו

7 ימים אחרי ההצגה מול מכ' חיפה, הקבוצה מהבירה רשמה ניצחון שני ברצף לראשונה העונה בליגה ודרסה את עכו. סוויסה, איציק כהן, אצילי ואזולאי כבשו

יום שבת, 03/01/2015, 19:30אצטדיון טדי - 5,000 צופיםליגת העל - מחזור 16
הפועל עכו
הסתיים
4 0
שופט: אורן סימניאן (ציון: 14)
שער תומר סוויסה (6)
שער איציק כהן (23)
שער עומר אצילי (61)
שער שלומי אזולאי (69)
בית"ר ירושלים
ליגת העל 14-15
 פלייאוף עליון 
7032-6736מכבי ת"א1
6438-5336עירוני ק"ש2
6240-6336הפועל ב"ש3
5143-4836בית"ר ירושלים4
5037-5136מכבי חיפה5
4841-3436מכבי פ"ת6
 פלייאוף תחתון 
4444-4333בני סכנין1
4240-3633הפועל ת"א2
4154-4633מכבי נתניה3
3936-3533הפועל רעננה4
3842-2833הפועל עכו5
3447-2533הפועל חיפה6
3259-4333הפועל פ"ת7
3151-3233מ.ס אשדוד8
לוח משחקים
  • הפועל רעננה
  • 0 - 0
  • מכבי פ"ת
  • הפועל חיפה
  • 1 - 1
  • הפועל ת"א
  • בני סכנין
  • 3 - 2
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • 1 - 3
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • 0 - 4
  • הפועל עכו
  • הפועל פ"ת
  • 2 - 2
  • מכבי חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 0
  • הפועל ב"ש
הרכבים וציונים
 
 

קרנבל, חגיגה, תצוגת כדורגל אדירה. תקראו לזה איך שתרצו, אבל השורה התחתונה ברורה: בית"ר ירושלים דרסה הערב (שבת) 0:4 את הפועל עכו במסגרת המחזור ה-16 בליגה ועלתה למקום הרביעי בטבלה.

אחרי ה-1:3 על מכבי חיפה בסמי עופר, החבורה של מנחם קורצקי השלימה שבוע חלומי ורשמה לראשונה העונה ניצחון שני רצוף בליגה כשהיא מנצלת את חולשת היריבה כדי לפאר את מאזן השערים שלה.

למרות התקרית בין קורצקי לבלם סזאר ארסו במהלך השבוע, הצהובים-שחורים הגיעו חדים מהפתיחה, הציגו כדורגל התקפי מרשים ופשוט התעללו בנועלת הטבלה המסכנה, שנראית בדרכה הבטוחה לליגה הלאומית בתום העונה.

הקבוצה מהבירה, שהציגה העונה חוסר עקביות ולצד ניצחונות מרשימים חוותה הפסדים משפילים, הראתה סוף סוף חלק מהפוטנציאל שמצוי בסגל שלה ונתנה למאמנה סיבות רבות לחייך אחרי תקופה קשה ולחץ כבד מצד אוהדי בית"ר ירושלים לפטרו.

בית"ר מביסה את הפועל עכו 0:4

מנגד, חרזי נמצא בצרות צרורות. חרב הפיטורים הייתה על צווארו עוד לפני המפגש נגד הצהובים-שחורים ונראה כי אין ביכולתו להוציא את הקבוצה מהבוץ העמוק שאליו נקלעה. אגב, לפני המשחק העניקה בית"ר ירושלים חולצה של המועדון למאמן השוערים של הפועל עכו, משה בן דוד, שעבד בעבר בשורותיה.

שחקני בית&qout;ר חוגגים (אורן בן חקון)
שחקני בית"ר חוגגים (אורן בן חקון)
 
משה בן דוד (אורן בן חקון)
בן דוד מקבל את החולצה ממאיר הרוש (אורן בן חקון)
 

מחצית ראשונה
השופט אורן סימניאן הוציא את ההתמודדות באצטדיון טדי לדרכה.

דקה 5: פתיחה עצבנית למשחק. שתי הקבוצות לא הצליחו להציג כדורגל מרשים עד כה והתרכזו בעיקר בעבירות מסוכנות, שלא זכו להתייחסות מיוחדת מצד השופט אורן סימניאן.

פריירה מוכשל (אורן בן חקון)
קלאודימיר פריירה מוכשל (אורן בן חקון)
 

דקה 7, 0:1 לבית"ר ירושלים: המארחת לא הייתה יכולה לבקש פתיחה טובה יותר. שניר משען לא הצליח להרחיק הרמה פשוטה של קלאודימיר פריירה מצד ימין כ-25 מטר אלכסונית מהשער, תומר סוויסה אמר תודה וכבש בנגיחה מקרוב. 

שחקני בית&qout;ר חוגגים (אורן בן חקון)
שחקני בית"ר חוגגים את היתרון (אורן בן חקון)
 

דקה 12: בתוך חמש דקות בלבד, ההגנה של האורחת כמעט נתפסה שוב עם המכנסיים למטה. פריירה נתן כדור נהדר לדושאן מאטוביץ' באגף שמאל, המגן הגביה טוב לסוויסה, שנותר לא מכוסה וניסה להבקיע עם העקב, אך דודו גורש היה במקום.

אלון חרזי (אורן בן חקון)
אלון חרזי (אורן בן חקון)
 

דקה 16: אם בית"ר ירושלים הייתה קצת יותר חדה, היתרון שלה כבר היה מוכפל. התקפה מתפרצת מהירה הותירה את סוויסה חופשי, אבל הוא מסר חזק מדי לחנן ממן, שבעט כדור חלש מ-15 מ' וגורש הדף לקרן. הצהובים-שחורים הוציאו מהר את הכדור וכובש השער שיגר בעיטה מסובבת חזקה מחוץ לרחבה, אבל גורש שוב היה במקום.

אוהדי בית&qout;ר ירושלים (אורן בן חקון)
אוהדי בית"ר ירושלים (אורן בן חקון)
 

דקה 21: הזדמנות ראשונה לשחקניו של אלון חרזי. רז שטיין ניצל את החופשיות מצד המארחים ודהר עד הרחבה של בוריס קליימן, אך הבעיטה שלו מ-12 מ' נקלטה בידי השוער.

מנחם קורצקי (אורן בן חקון)
מנחם קורצקי (אורן בן חקון)
 

דקה 23, 0:2 לבית"ר ירושלים: ההגנה של הצפוניים פשוט מביכה. שחקניו של חרזי לא הסתדרו עם הרמה פשוטה של ממן מצד שמאל, גוטליב פספס את הנגיחה, הכדור ניתז ממושיקו מישאלוף לאיציק כהן והוא כבש בקלות מ-3 מ'. 

איציק כהן כובש (אורן בן חקון)
איציק כהן כובש (אורן בן חקון)
 

שחקני בית&qout;ר חוגגים (אורן בן חקון)
חוגג (אורן בן חקון)
 

חיימוביץ´ וכהן חוגגים (אורן בן חקון)
ומקבל את הנשיקה מזאב חיימוביץ' (אורן בן חקון)
 

דקה 32: אם חרזי חושב על חזרה של קבוצתו למשחק, רצוי שיעבור עם חניכיו על איבודי הכדור. אחד נוסף הוביל למתפרצת של הצהובים-שחורים, שהסתיימה בבעיטה חלשה של סוויסה מ-15 מ' היישר לידיו של גורש.

דקה 39: איזו החמצה אדירה של אמיר אבוניל. הקשר קיבל מסירת עומק נהדרת משטיין, נכנס לרחבה, אבל עד שהוא החליט מה לעשות אלי דסה הוציא לו את הכדור מהרגל.

אבוניל ודסה (אורן בן חקון)
דסה רודף אחרי אבוניל (אורן בן חקון)
 

דקה 44: ככה קשה מאוד להכניע את קליימן. הפועל עכו קיבלה הזדמנות נוספת לצמק את התוצאה עם בעיטה חופשית כ-17 מ' מהשער, אבל הכדור של חמדי סליחי היה חלש מאוד והתגלגל בקלות לידי קליימן.

מחצית שנייה
דקה 53: המחצית השנייה החלה באותה צורה שבה נגמרה הקודמת, כשהמארחת לוחצת חזק על הקבוצה של חרזי. שלומי אזולאי ניצל איבוד כדור של אבוניל כ-30 מ' מהשער וניסה להפתיע את גורש בבעיטה יומרנית, אבל היא הלכה מעל המסגרת.

רז שטיין (אורן בן חקון)
שטיין עם הכדור (אורן בן חקון)
 

דקה 54: חילופים ראשונים בשתי הקבוצות: קורצקי הוריד את ממן והחליף אותו בעומר אצילי, חרזי עבר למערך התקפי יותר כשהכניס את יובל אבידור על חשבונו של בן תורג'מן.

דקה 58: לשניר משען נמאס מחוסר המחץ של קבוצתו והוא החליט לקחת את העניינים לידיים. המגן הימני של עכו עלה לעזרת ההתקפה ובעט כדור חזק מ-22 מ', אבל הוא חלף מעט מעל שערו של קליימן.

אבוניל בועט (אורן בן חקון)
אבוניל בועט (אורן בן חקון)
 

דקה 61, 0:3 לבית"ר ירושלים: מזה הפועל עכו כבר לא תחזור. הקבוצה של חרזי הוכיחה שהיא לא לומדת מטעויות ושילמה בשער שלישי. אזולאי ניצל איבוד כדור של הצפוניים, שלח מסירת עומק מדהימה לעומר אצילי המחליף, שהיתל בשומר שלו ושלח כדור אדיר לפינה הימנית של גורש.

עומר אצילי בועט (אורן בן חקון)
אצילי בועט (אורן בן חקון)
 

גורש נכנע (אורן בן חקון)
מכניע את גורש (אורן בן חקון)
 

אצילי חוגג (אורן בן חקון)
וחוגג (אורן בן חקון)
 

דקה 62: חילוף שני בשורות האורחים: ג'וליאנו ספדאסיו המאכזב, שלא עשה כלום במשחק, פינה את מקומו לעדי קונסטנטינוס.

דקה 69, 0:4 לבית"ר ירושלים: החבורה של חרזי פשוט אומללה וסובלת מיום ענק של המקומיים. אצילי נתן כדור עומק נהדר לכובש השער השני, איציק כהן. שהרים את הראש ונתן מסירה נהדרת לאזולאי, שכבש עם הבטן מ-3 מ'.

אזולאי מבקיע (אורן בן חקון)
אזולאי מבקיע (אורן בן חקון)
 

אזולאי חוגג (אורן בן חקון)
חוגג לבד (אורן בן חקון)
 

אצילי ואזולאי חוגגים (אורן בן חקון)
ועם אצילי (אורן בן חקון)
 

דקה 70: קורצקי החליט להעניק סטנדינג אוביישן גדול לכובש השער הרביעי, אזולאי והוציא אותו לקול תשואות הקהל. לידור כהן נכנס במקומו.

דקה 73: חילוף שלישי בשורות הקבוצה הצפונית: חרזי, שכבר ויתר על ההתמודדות, לא רצה לסכן את סליחי, שנפגע קודם לכן והחליף אותו באליאור סיידר.

גוטליב וכהן (אורן בן חקון)
גוטליב וכהן בקרב אווירי (אורן בן חקון)
 

דקה 78: כששום דבר לא הולך, כולם מנסים להציל את המולדת. עדי קונסטנטינוס המחליף בעט כדור חזק מ-17 מ', אבל קליימן היה במקום ועצר ללא קושי.

דקה 83: עכשיו הגיע תורו של סוויסה לקבל את הכבוד מקהל: החלוץ, שכבש את הראשון ובישל את השלישי לאצילי, ירד לקולותיהם של האוהדים הנלהבים בטדי. דני פרדה תפס את מקומו.

שחקני בית&qout;ר חוגגים (אורן בן חקון)
שחקני בית"ר חוגגים (אורן בן חקון)
 

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אלי דסה, זאב חיימוביץ', סזאר ארסו, דושאן מאטוביץ', קלאודימיר פריירה, אופיר קריאף, שלומי אזולאי (לידור כהן, 70), חנן ממן (עומר אצילי, 54), תומר סוויסה (דני פרדה, 83) ואיציק כהן.

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, מושיקו מישאלוף, אדי גוטליב, בן תורג'מן (יובל אבידור, 54), יוסי דורה, אמייה טגה, אמיר אבוניל, ג'וליאנו ספאדסיו (עדי קונסטנטינוס, 62), רז שטיין וחמדי סליחי (אליאור סיידר 73).          

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי