יום שבת, 05.10.2024 שעה 04:00

סאשה נוגח (עמית מצפה)

ברקס מהאקס: צפו ב-1:1 בין הפ' חיפה להפ' ת"א

האורחים כבר חשבו על יציאה לדרך חדשה אחרי התקופה הרעה עם ניצחון בסמי עופר בזכות השער של אזולאי, אך ספגו מלאלה. אחרי 2 ניצחונות ברצף, עטר נעצר

יום שבת, 03/01/2015, 17:00אצטדיון סמי עופר - 4,380 צופיםליגת העל - מחזור 16
הפועל ת"א
שער שלומי אזולאי (49)
הסתיים
1 1
שופט:
שער מהראן לאלה (59)
הפועל חיפה
ליגת העל 14-15
 פלייאוף עליון 
7032-6736מכבי ת"א1
6438-5336עירוני ק"ש2
6240-6336הפועל ב"ש3
5143-4836בית"ר ירושלים4
5037-5136מכבי חיפה5
4841-3436מכבי פ"ת6
 פלייאוף תחתון 
4444-4333בני סכנין1
4240-3633הפועל ת"א2
4154-4633מכבי נתניה3
3936-3533הפועל רעננה4
3842-2833הפועל עכו5
3447-2533הפועל חיפה6
3259-4333הפועל פ"ת7
3151-3233מ.ס אשדוד8
לוח משחקים
  • הפועל רעננה
  • 0 - 0
  • מכבי פ"ת
  • הפועל חיפה
  • 1 - 1
  • הפועל ת"א
  • בני סכנין
  • 3 - 2
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • 1 - 3
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • 0 - 4
  • הפועל עכו
  • הפועל פ"ת
  • 2 - 2
  • מכבי חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 0
  • הפועל ב"ש
הרכבים וציונים
 
 

הפועל חיפה קיוותה להמשיך את רצף הניצחונות שלה בליגה ולצבור ניצחון שלישי ברציפות, אך סיימה הערב (שבת) ב-1:1 בבית, באצטדיון סמי עופר, מול הפועל תל אביב במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל.

המשחק בין שתי הקבוצות נפתח עם קצב נהדר; כבר בדקה החמישית שלומי אזולאי הגיע למצב הראשון כאשר שחקנה של הפועל ת"א התקדם מהחצי באין מפריע, חדר לתוך הרחבה ובעט, אך קובאר עצר אותו.

התגובה של האדומים מהכרמל הייתה מיידית. סטיבן כהן בעט מרחוק וסחט תגובה טובה מדני עמוס. אלא שלאחר מכן עמוס מסר למשה אוחיון שאיבד את הכדור להישאם כיוואן, האחרון מסר למהראן לאלה שהיה חייב לכבוש אך מ-13 מטרים בעט מחוץ למסגרת.

הקצב הנהדר המשיך כאשר בדקה ה-16 גילי ורמוט הגיע למצב נהדר אך מתוך הרחבה בעט חלש וקובאר קלט את הכדור. דקה אחת בלבד לאחר מכן אור אוסטוינד מצא את דני עמוס מוכן בשערו כשבעט מ-14 מטרים. עשר דקות לאחר מכן ליאור לוי שמתח את השריר הוחלף על ידי אברהם צ'קול.

הפועל חיפה והפועל ת"א נפרדות ב-1:1

דומב: גם ברקוביץ' רוצה את עטר

בדקה ה-31 הקבוצה של אסי דומב הייתה קרובה לעלות ליתרון כשמשה אוחיון בעט מכ-30 מטרים, אך קובאר הצליח לעצור את הכדור לקרן. בדקה ה-45 שלומי אזולאי בעט מ-8 מטרים, אך קובאר שוב עצר אותו.

שחקני הפועל ת&qout;א מאוכזבים בסיום (עמית מצפה)
שחקני הפועל ת"א מאוכזבים בסיום (עמית מצפה)
 

קיאנסקאס עם האוהדים (עמית מצפה)
קיאנסקאס עם האוהדים (עמית מצפה)
 

אחרי שבמחצית הראשונה לא קיבלנו שערים, בדקה ה-49 הגיע השער הראשון במשחק; שובל גוזלן מסר לגילי ורמוט, האחרון הכניס כדור נהדר לשלומי אזולאי שנותר לבדו מול קובאר והפעם החלוץ הצליח להכניע את שוער הפועל חיפה.

אוהדים (עמית מצפה)
אוהדים (עמית מצפה)
 

היתרון של האורחים מתל-אביב החזיק בדיוק 10 דקות. לאחר הרמה של חיים מגרלשוילי לתוך הרחבה של הפועל ת"א, הכדור הורחק על ידי סארי פלאח עד לאור אוסטוינד שבעט מסף הרחבה, מהראן לאלה, ששיחק בהפועל ת"א בעבר, הסיט את הכדור מקרוב והכניע את דני עמוס.

אוהדי הפועל ת&qout;א (עמית מצפה)
אוהדי הפועל ת"א (עמית מצפה)
 

מחצית ראשונה
דקה 5: ההזדמנות הראשונה במשחק הייתה שייכת לאורחים מתל-אביב. שלומי אזולאי לקח את הכדור ממחצית המגרש, התקדם, והתקדם, והתקדם, ואף אחד לא בא אליו עד שנכנס לרחבה ובעט לשער, אך קובאר עצר את הכדור.

פתיחת המשחק (עמית מצפה)
פתיחת המשחק (עמית מצפה)
 
אוהדי הפועל חיפה (עמית מצפה)
אוהדי הפועל חיפה (עמית מצפה)
 

דקה 6: הפועל המשיכה לנסות לכבוש שער מהיר. סארי פלאח מסר לישראל זגורי שמכ-20 מטרים בעט לעבר השער, אך הקשר החמיץ את המסגרת של קובאר.

ורמוט עם הכדור (עמית מצפה)
ורמוט עם הכדור (עמית מצפה)
 

דקה 7: התגובה של האדומים מחיפה הייתה מהירה. סטיבן כהן ניסה את כוחו בבעיטה מחוץ לרחבה, אך דני עמוס היה במקום. רגע לאחר מכן עמוס מסר למשה אוחיון שאיבד את הכדור להישאם כיוואן, האחרון מסר למהראן לאלה שמתוך הרחבה בעט והחמיץ במעט את המסגרת של עמוס.

גוטמן (עמית מצפה)
גוטמן (עמית מצפה)
 

דקה 16: הזדמנות נהדרת להפועל ת"א לעלות ליתרון, אך ורמוט לא השכיל לנצל אותה. הקשר קיבל את הכדור בתוך הרחבה ובאין מפריע בעט מ-11 מטרים, אך קובאר קלט את הכדור החלש יחסית של ורמוט.

זגורי עם הכדור (עמית מצפה)
זגורי עם הכדור (עמית מצפה)
 

דקה 17: עוד הזדמנות נהדרת להפועל חיפה, הפעם מבית היוצר של אור אוסטוינד. הישאם כיוואן קיבל את הכדור במרכז המגרש, פרץ קדימה ורגע לפני רחבת ה-16 העביר מסירה לאוסטוינד, שהקפיץ מעל שחקן אחד בלבן, התעלם לחלוטין מנוכחותו של קולין תוך שהוא חודר לרחבה ומ-14 מטרים שיחרר בעיטה ברגל ימין, הרגל החלשה שלו, שדני עמוס נאלץ למתוח את איבריו כדי לעצור. מצב מסוכן שלישי של המארחים מפתיחת המשחק.

אבו אל היג´א עם הכדור (עמית מצפה)
אבו אל היג´א עם הכדור (עמית מצפה)
 

דקה 27: ליאור לוי שמתח את שריר הירך האחורי לא יכול היה להמשיך לשחק והוחלף על ידי אברהם צ'קול.

דקה 29: גילי ורמוט קיבל את הכדור באגף השמאלי של האורחים, התקדם באין מפריע, חתך לכיוון המרכז, עבר שחקן אחד ובעט מחוץ לרחבה, אך הכדור שלו חלף במעט מעל השער של קובאר.

מגרלשווילי בועט (עמית מצפה)
מגרלשווילי בועט (עמית מצפה)
 

דקה 31: הזדמנות נוספת של האדומים מתל-אביב. משה אוחיון קיבל את הכדור מחוץ לרחבה ובעט מכ-30 מטרים, אך הקשר של הפועל ת"א נבלם על ידי קובאר לקרן.

ורמוט בועט (עמית מצפה)
ורמוט בועט (עמית מצפה)
 

דקה 45: הזדמנות נהדרת לאדומים מתל אביב לרדת להפסקת המחצית ביתרון. הרחקה לא טובה של הגנת הפועל חיפה הביאה את הכדור לשלומי אזולאי שמ-8 מטרים סחט הצלה נוספת מקובאר.

אזולאי בועט (עמית מצפה)
אזולאי בועט (עמית מצפה)
 

מחצית שנייה
דקה 47: הישאם כיוואן לקח את הכדור מהאגף הימני, חלף על פני שני שחקנים לבנים של הפועל ת"א ובעט מכ-25 מטרים, אך הכדור שלו חלף סמוך לקורה של דני עמוס.

גוזלן מול גל כהן (עמית מצפה)
גוזלן מול גל כהן (עמית מצפה)
 

דקה 49, 0:1 להפועל ת"א: אחרי לא מעט הזדמנויות ומצבים במחצית הראשונה שלא נוצלו, האורחים עלו ליתרון. שובל גוזלן מסר לגילי ורמוט, האחרון השאיר את שלומי אזולאי לבד מול קובאר והפעם אזולאי הצליח להכניע את השוער של הפועל חיפה.

ורמוט ואזולאי חוגגים (עמית מצפה)
ורמוט ואזולאי חוגגים (עמית מצפה)
 

שחקני הפועל ת&qout;א חוגגים (עמית מצפה)
שחקני הפועל ת"א חוגגים (עמית מצפה)
 

דקה 55: האדומים מהכרמל היו קרובים להשיג שוויון מהיר בזכות הגנת הפועל ת"א. סטיבן כהן קיבל את הכדור ומתוך הרחבה העביר רוחב, יורגן קולין ניסה להרחיק וכמעט כבש שער עצמי, אך למזלו של דומב המארחים השיגו רק קרן בסופו של דבר.

אוסטוינד עם הכדור (עמית מצפה)
אוסטוינד עם הכדור (עמית מצפה)
 

דקה 58: ראובן עטר החליט ללכת על כל הקופה והוציא את הקשר קובי דג'אני ובמקומו נכנס טוסיין ריקטס. ההימור ישתלם?

דקה 59, הפועל חיפה איזנה ל-1:1: ההימור של ראובן עטר השתלם. הגנת הפועל ת"א הרחיקה את הכדור עד לאור אוסטוינד שבעט מסף הרחבה, מהראן לאלה הסיט את הכדור מתוך הרחבה וכבש מול האקסית.

שחקני הפועל חיפה חוגגים (עמית מצפה)
שחקני הפועל חיפה חוגגים (עמית מצפה)
 

ללה לא חוגג מול האקסית (עמית מצפה)
ללה לא חוגג מול האקסית (עמית מצפה)
 

דקה 63: ראובן עטר, שקודם הימר על חילוף התקפי עם כניסתו של ריקטס, קיבל את השער שכל-כך רצה וחזר למערך הגנתי יותר כשהכניס את יובל שבתאי במקום הישאם כיוואן.

סטיבן כהן בועט (עמית מצפה)
סטיבן כהן בועט (עמית מצפה)
 

דקה 73: גילי ורמוט הרים כדור גובה מהאגף הימני, לוקאס סאשה עלה היטב לכדור הגובה ונגח, אך הכדור של קשר הפועל ת"א לא הלך למסגרת שערו של קובאר.

פלאח וסטיבן כהן נאבקים (עמית מצפה)
פלאח וסטיבן כהן נאבקים (עמית מצפה)
 

דקה 92: הפועל ת"א קיוותה לכבוש שער דרמטי בתוספת הזמן לאחר שקיבלה בעיטה חופשית; משה אוחיון לקח את האחריות לביצוע הבעיטה, אך הכדור שלו הלך מעל השער של קובאר.

זגורי עם הכדור (עמית מצפה)
זגורי עם הכדור (עמית מצפה)
 

הפועל חיפה: פרמיסאל קובאר, לירן סרדל, טאדאס קיאנסקאס, גל כהן, חיים מגרלשווילי, קובי דג'אני (טוסיין ריקטס, 59'), רועי שוקרני, הישאם כיוואן (יובל שבתאי, 63'), אור אוסטוינד, סטיבן כהן ומהראן לאלה (אוסיי מאוולי, 93').

הפועל ת"א: דני עמוס, מוחמד אבו אל היג׳א, סארי פלאח, יורגן קולין, ליאור לוי (אברהם צ'קול, 27'), לוקאס סאשה, משה אוחיון, ישראל זגורי, גילי ורמוט, שלומי אזולאי (אריאל לזמי, 76') ושובל גוזלן (עדן שרם, 87').

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי