יום שבת, 05.10.2024 שעה 04:00

ליפקה מעל בן יאיר (רדאד ג`בארה)

טוב שנגמר: 0:0 משמים בין הפועל רעננה ומכ' פ"ת

שתי הקבוצות קיוו להתאושש מהתקופה הרעה שלהן, אבל הציגו עוד משחק מאכזב. בן שמעון: "חוסר מזל". סילבס: "העתק הדבק על עוד משחק". צפו בתקציר

יום שבת, 03/01/2015, 17:00אצטדיון נתניה - 150 צופיםליגת העל - מחזור 16
מכבי פ"ת
הסתיים
0 0
שופט:(ציון: 14)
הפועל רעננה
ליגת העל 14-15
 פלייאוף עליון 
7032-6736מכבי ת"א1
6438-5336עירוני ק"ש2
6240-6336הפועל ב"ש3
5143-4836בית"ר ירושלים4
5037-5136מכבי חיפה5
4841-3436מכבי פ"ת6
 פלייאוף תחתון 
4444-4333בני סכנין1
4240-3633הפועל ת"א2
4154-4633מכבי נתניה3
3936-3533הפועל רעננה4
3842-2833הפועל עכו5
3447-2533הפועל חיפה6
3259-4333הפועל פ"ת7
3151-3233מ.ס אשדוד8
לוח משחקים
  • הפועל רעננה
  • 0 - 0
  • מכבי פ"ת
  • הפועל חיפה
  • 1 - 1
  • הפועל ת"א
  • בני סכנין
  • 3 - 2
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • 1 - 3
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • 0 - 4
  • הפועל עכו
  • הפועל פ"ת
  • 2 - 2
  • מכבי חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 0
  • הפועל ב"ש
הרכבים וציונים
 
 

הפועל רעננה ומכבי פתח תקווה הציגו היום (שבת) את אחד המשחקים המאכזבים של העונה, כשסיימו ב-0:0 משמים במסגרת המחזור ה-16 בליגה.

150 צופים בלבד הטריחו את עצמם לאצטדיון בנתניה ולפי היכולת של שתי הקבוצות גם הם ודאי הצטערו על כך, אך זו בוודאי לא הייתה סיבה מספיק טובה לתוצאה המאופסת.

הקבוצה של חיים סילבס, שצברה שמונה נקודות בלבד בארבע המחזורים לפני המפגש נגד המלאבסים, עלתה במערך התקפי של שלושה חלוצים, אך לא הרבתה לסכן את האורחת, שהייתה טובה יותר ברוב דקות המשחק וסיכנה יותר את השער.

בעקבות כך, הקבוצה מהשרון נותרה בתחתית, ועלולה אף לשלם בירידה מתחת לקוןהאדום, כשבשבוע הבא מצפה לה מפגש קשה במיוחד נגד הפועל באר שבע.

המלאבסים אומנם חסרו את דדי בן דיין, יואכים מונונגה ורועי דיין, אך הגיעו לכמה הזדמנויות טובות ונתקלו ביום נהדר של דניאל ליפשיץ בשער, שמנע מהם שלוש נקודות שלהן היו זקוקים מאוד.

תיקו 0:0 משמים בין רעננה למכבי פ"ת

"העתק הדבק על עוד משחק"

מאמן מכבי פ"ת, רן בן שמעון: "ניסינו לשחק כדורגל במשך 90 דקות, אני יודע איך 0:0 נראה ואני יודע איך זה נראה מבחוץ, אבל יש לנו מבפנים מטרות שלנו, קצת לעצור את הרצף הזה. שיחקנו עם הרבה חבר'ה צעירים שרצו והשקיעו ואין לי טענה אליהם. רצינו לנצח והיו חסרים לנו כמה סנטימטרים בשביל זה. אני כן חושב שצריך לחזק במקומות מסויימים, זה כמובן תנאי כלכלי לפני כל דבר אחר, ננסה לעשות שינויים גם מבחוץ וגם מבפנים.

רן בן שמעון (רדאד ג´בארה)
רן בן שמעון (רדאד ג´בארה)
 

"החלפתי את בן בן יאיר כי הרגשתי שבאיזשהו שלב רעננה קצת משתלטת על המגרש בדקות מסויימות, רציתי להביא שחקן קו ימין שהוא במהותו קצת יותר קשר ולא שחקן קדמי, גם כדי לתת לעוז פרץ יותר חופש קדימה ולגנוב להתקפה, שינוי טקטי שעבר בראש שלי כדי לנצח במשחק הזה".

מאמן הפועל רעננה, חיים סילבס: ״העתק הדבק על עוד משחק. אני מתוסכל מאוד. שוב אותן הבעיות של רגל מסיימת, אנחנו חייבים למצוא לזה פתרונות כי כרגע זה נראה לא טוב. יהיה שינוי בינואר. אנחנו חייבים עוד חלוץ ועוד חיזוק לקישור הקדמי כדי שנוכל לצאת מהמצה המתסכל הזה״.

חיים סילבס (רדאד ג´בארה)
חיים סילבס (רדאד ג´בארה)
 

אוהדי רעננה (רדאד ג´בארה)
אוהדי רעננה (רדאד ג´בארה)
 
אוהדי מכבי פ&qout;ת (רדאד ג´בארה)
אוהדי מכבי פ"ת (רדאד ג´בארה)
 

מחצית ראשונה
דקה 10: מצב ראשון במשחק אחרי עשר דקות בלי טיפת כדורגל. בן בן יאיר הגביה כדור חופשי כ-35 מטר אלכסונית מהשער של דניאל ליפשיץ ומצא נהדר את ראשו של עומר דנינו, אך הנגיחה של הבלם עלתה מעל המסגרת.

יובל יעקובוביץ´ (רדאד ג´בארה)
יובל יעקובוביץ´ מנסה להשיג את הכדור (רדאד ג´בארה)
 

דקה 11: דקה חלפה והמלאבסים היו קרובים שוב לכבוש. נאור פסר פרץ במבצע סולו ומצא את דרכו עד לאיזור הרחבה, שם הוא ניסה את מזלו עם בעיטה בימין מכ-18 מ' שחלפה סמוך לקורה של ליפשיץ.

גיא לוזון (רדאד ג´בארה)
גיא לוזון ביציע (רדאד ג´בארה)
 

דקה 17: בדיוק כמו לפני שבע דקות, מכבי פ"ת קיבלה כדור חופשי מאותו מרחק וגם הפעם בן יאיר סיפק הגבהה מצוינת. גיא מלמד הקדים את כולם והחליק בראשו לעבר המסגרת, אך הכדור חמק סנטימטרים ספורים מהקורה הימנית של ליפשיץ.

בן בן יאיר (רדאד ג´בארה)
בן יאיר עם הכדור (רדאד ג´בארה)
 

דקה 19: השליטה של האורחת נמשכה. דור אלו מצא את מלמד ברחבה, החלוץ הוריד בנגיעה ליובל יעקובוביץ', שירה מהאוויר מכ-20 מ' מעל השער של ליפשיץ. רעננה לא במשחק.

אבי לוזון (רדאד ג´בארה)
אבי לוזון (רדאד ג´בארה)
 

דקה 34: שעמום באצטדיון בנתניה. למרות ארבעה מצבים שאליהם הגיעו האורחים, שתי הקבוצות מציגות משחק חלש במיוחד ולא מצדיקות עד כה את הגעתם של 150 הצופים למגרש.

רועי בן דיין (רדאד ג´בארה)
רועי דיין (רדאד ג´בארה)
 

דקה 36: החמצה ענקית להפועל רעננה. בן בנימין שלח את אנתוני נוואקמה באגף, הניגרי עבר בלי בעיות את דנינו, איתמר ניצן יצא לעברו, אך החלוץ הצליח להעביר את מסירת הרוחב לסער בנבנישתי, שהוריד לשניר שוקר וזה בעט חלש אל הידיים של ניצן.

איציק לוזון (רדאד ג´בארה)
איציק לוזון (רדאד ג´בארה)
 

דקה 39: בן יאיר ניסה להפתיע את ליפשיץ בכדור חופשי מכ-35 מ', הבעיטה הלכה אל המסגרת, אך שוער רעננה היה עירני והצליח לאגרף לקרן שלא נוצלה על ידי המלאבסים.

אוהדי מכבי פ&qout;ת (רדאד ג´בארה)
אוהדי מכבי פ"ת (רדאד ג´בארה)
 

דקה 41: נוואקמה שלח כדור ארוך לגיא ליפקה. המגן הימני התקדם ומכ-25 מ' הכניס כדור גאוני לעברו של צ'אם ממאדו, אך החלוץ הסנגלי לא הצליח להכניע בנגיעה את ניצן, ששוב עמד במקום הנכון.

אוהדות רעננה (רדאד ג´בארה)
אוהדות רעננה (רדאד ג´בארה)
 

דקה 44: ליפקה הגביה לעבר ממאדו, ניצן איגרף ורץ לתפוס את הכדור, אך לטענת אלי חכמון השוער קלט את את הכדור מחוץ לרחבת ה-16 והעניק בעיטה חופשית במצב נהדר לרעננה. יניב לביא לקח את האחריות, אך לא עבר את דניאל דימוב, שנגח והרחיק.

עמנואל אמבולה (רדאד ג´בארה)
עמנואל אמבולה עוצר את הכדור (רדאד ג'בארה)
 

מחצית שנייה
דקה 55: הקבוצות סיימו את המחצית הראשונה עם מצבים ליד שני השערים, אך פתיחת 45 הדקות הבאות לא מבטיחה בינתיים והן מתרכזות יותר בעבירות מאשר בשינוי התוצאה המאופסת.

דניאל ליפשיץ קולט (רדאד ג´בארה)
ליפשיץ קולט (רדאד ג´בארה)
 

דקה 61: חילוף ראשון במשחק והוא של המארחת: חיים סילבס מנסה להעיר את חניכיו והוא הכניס את שגיא דרור במקום שניר שוקר.

עוז פרץ (רדאד ג´בארה)
עוז פרץ דוהר (רדאד ג´בארה)
 

דקה 63: שגיא דרור, שרק נכנס, מסר כדור עומק נפלא לסער בנבנישתי, שעבר את ניצן ונתקל בו כשהוא ספק הושכל, אבל חכמון סימן להמשיך למורת רוחם של אנשי רעננה.

יניב לביא נוגח (רדאד ג´בארה)
לביא נוגח (רדאד ג´בארה)
 

דקה 64: רן בן שמעון ביצע גם את חילוף ראשון הראשון שלו: בן יאיר, דווקא הטוב ביותר בשחקני האורחת, פינה את מקומו למרוואן קבהא. אוהדי מכבי פ"ת הגיבו בבוז לבן שמעון.

דור אלו עם הכדור (רדאד ג´בארה)
דור אלו עם הכדור (רדאד ג´בארה)
 

דקה 71: בן שמעון הולך על התקפה. מאמן מכבי פ"ת הוציא את דור אלו והכניס במקומו את החלוץ ניקולס פלצ'וק. מנגד, סילבס ביצע גם הוא את השינוי השני שלו במשחק והחליף את ממאדו באוואנס קנגאווה.

דקה 75: הצלה אדירה של ליפשיץ. קבהא הרים כדור חופשי למרכז הרחבה כ-25 מ' אלכסונית מימין. דנינו שוב היה שם כדי להקדים את כולם ולנגוח מחמישה מקרוב לפינה, אך שוער רעננה התעופף נהדר והצליח למנוע יתרון כחול בקצות אצבעותיו.

אוהד מכבי פ&qout;ת (רדאד ג´בארה)
אוהד מכבי פ"ת מרוצה (רדאד ג´בארה)
 

דקה 79: אי אפשר להגיד שבן שמעון לא עושה הכל כדי לשנות את התוצאה. מאמן המלאבסים ביצע את החילוף האחרון שלו במשחק כשהכניס את עידן שמש במקום מלמד.

דקה 86: פרץ מצא נהדר את ניקולס פלצ'וק המחליף ברחבה. החלוץ בעט בחצי מספרת ונעצר רק בקורה של ליפשיץ. מצב מעולה של פ"ת שהלך לאיבוד, רעננה הייתה יכולה לנשום לרווחה.

רן בן שמעון (רדאד ג´בארה)
בן שמעון מכוון את שחקניו (רדאד ג´בארה)
 

דקה 88: אוואנס קנגאווה פרץ לרחבה מצד ימין, ניסה לעבור את דימוב ונפל, אבל חכמון היה קרוב לאירוע וסימן גם הפעם להמשיך, למרות בקשותיהם של אנשי רעננה לכדור עונשין מ-11 מ'.

הפועל רעננה: דניאל ליפשיץ, גיא ליפקה, לואי טאהא, יניב לביא, עמנואל אמבולה, בן בנימין, שניר שוקר (שגיא דרור, 61), אלי בבייב, סער בנבנישתי, צ'אם ממאדו (אוואנס קנגאווה, 71) ואנתוני נוואקמה.

מכבי פ"ת: איתמר ניצן, דור אלו (ניקולס פלצ'וק, 71), דניאל דימוב, עומר דנינו, נאור פסר, בראיין גרזיץ', חגי גולדנברג, יובל יעקובוביץ', עוז פרץ, בן בן יאיר (מרוואן קבהא, 64) וגיא מלמד (עידן שמש, 79).

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי