יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:59

ניצחון לגלושקו באוקלנד, פאר הובסה תוך 49 דקות

הטניסאית גברה 1:6 ו-3:6 על פוטינצבה המדורגת 115 בעולם בסיבוב המוק' הראשון באוקלנד, פאר הושפלה בסין. סלע ויתר על השתתפותו בטורניר צ'נאי

|
גלושקו חוגגת (משה חרמון)
גלושקו חוגגת (משה חרמון)

המגמה באליפות ישראל האחרונה, בה יוליה גלושקו נראתה מצוין ושחר פאר כבויה ולא מוכנה לעונה החדשה, קיבלה ביטוי גם במשחקי הבכורה של השתיים ב-2015.

גלושקו, אלופת ישראל המדורגת 153 בעולם, גברה בסיבוב המוקדמות הראשון של טורניר אוקלנד בניו זילנד 1:6 ו-3:6 על המדורגת 115 בעולם, יוליה פוטינצבה  בת ה-19, ילידת רוסיה המייצגת את קזחסטן.

הישראלית שברה את יריבתה שלוש פעמים במערכה הראשונה, כשהיא מתעלה גם בשלוש נקודות שבירה נגדיות אותן הצילה. המומנטום הנהדר של גלושקו המשיך במערכה השנייה אותה פתחה עם שבירה. במשחקון הבא שוב הצילה גלושקו שלוש נקודות שבירה ועלתה ל-0:2 שהעניק לה ביטחון.

הקזחית שהפסידה לגלושקו גם במשחק הפתיחה של השנה שעברה בטורניר בריסביין, חזרה לעצמה עם כמה משחקוני הגשה טובים ואף נצמדה ליוליה במשחקוני ההגשה שלה, אבל הישראלית שמרה על היתרון ועלתה ל-1:3, 2:4 ו-3:5. במשחקון האחרון פוטינצבה הוליכה 0:40, אך בת ה-19 לא הצליחה לסיים אותו בהצלחה, גלושקו חזרה ל-40:40, ואחרי הרבה מלחמה זכתה בנקודת המשחק הרביעית שעמדה לזכותה.

בסיבוב המוקדמות השני תשחק גלושקו מול קטרינה קוזלובה מאוקראינה בת ה-20 המדורגת 140 בעולם. לעומת הפתיחה הנהדרת של גלושקו, שחר פאר ספגה תבוסה מצלצלת בסיבוב הראשון של המוקדמות בטורניר שנזן בסין. פאר הובסה 6:1 ו-6:0 ע"י סינית אלמונית בת 19 מהמקום ה-249 בעולם, זאקסיון יאנג בתוך 49 דקות בלבד. פאר, 117 בעולם, השיגה במערכה השנייה 6 נקודות בלבד. פאר תמשיך למוקדמות אליפות אוסטרליה הפתוחה.

פאר. התחילת את העונה רע (יניב גונן)
פאר. התחילת את העונה רע (יניב גונן)
 

דודי סלע החליט ברגע האחרון להתחיל את העונה ישירות באליפות אוסטרליה הפתוחה, לאחר שלא נכנס להגרלות הראשיות של טורנירי ההכנה בצ'נאי, דוחא, אוקלנד וסידני. אנדי מארי זכה בטורניר הראווה באבו דאבי לאחר שנובאק ג'וקוביץ פרש מהגמר עקב חום גבוה. מארי, שהביס ביום שישי את רפאל נדאל, ייצג בשבוע הקרוב את בריטניה בגביע הופמן לזוגות מעורבים. ג'וקוביץ ונדאל ישחקו בטורניר דוחא .

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */